نتایج Google One Box را با ادغام پارامترهای ردیابی ویژه دریافت کنید


آیا تا به حال توجه کرده اید که برخی از جعبه های گوگل وان، مانند چرخ فلک توییتر، در جستجوی گوگل، با کلیک بر روی URL ها، پارامترهای ردیابی خاصی به URL ها اضافه می کنند. کارولین لیدن از جان مولر از گوگل پرسید که چرا چنین است.

او این اسکرین شات را به اشتراک گذاشت که پارامترهای اضافه شده به انتهای URL را نشان می دهد، آنها پارامترهای UTM هستند. او گفت: “وقتی روی توییت‌هایی از چرخ فلک توییتر در سرویس‌های گوگل کلیک کردم، متوجه شدم که UTM‌های توییتر مانند این وجود دارد. این چگونه استخراج می‌شود؟ از چه چیزی توییتر به گوگل برای خراش دادن پیشنهاد می‌کند؟”

برای اندازه واقعی کلیک کنید

جان پاسخ محکمی نداشت، اما گفت: “این می تواند چیزی منحصر به فرد برای جعبه های تک باشد، زیرا در آنجا کمی ادغام منحصر به فرد است.” یعنی شاید توییتر از گوگل خواسته این پارامترها را اضافه کند تا توییتر بتواند آنها را بهتر ردیابی کند؟ توییتر و گوگل سال ها و سال ها پیش یک قرارداد قراردادی داشتند که خیلی دوام نیاورد، شاید آن پارامترها در آن زمان درخواست شده بود؟ من نمی دانم.

این توییت هاست:

بحث انجمن در توییتر.





منبع