
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
نحوه برخورد کسب وکارها با ویدئوهای کوتاه • Yoast
امروزه محتوای کوتاه در همه جا رایج شده است. فقط به محبوبیت خیره کننده TikTok در بین نسل های جوان نگاه کنید. این منجر به توسعه فرمت های ویدیویی جدید و قانع کننده ای شده است که بیشتر در فیدهایی با مکانیزم کشف غیرفعال یافت می شوند. یا همانطور که نسل های جوان (به طور شوم) به آن می گویند: الگوریتم. در این پست نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه کسب و کارها باید به این روند واکنش نشان دهند. همچنین بحث خواهیم کرد که ویدیوی کوتاه کجا در یک استراتژی بازاریابی محتوای خلاقانه گسترده تر قرار می گیرد.
ویدئوهای فرم کوتاه کاملا مشابه ویدئوهایی که کوتاه هستند نیست. این به ویدیوهایی اطلاق می شود که تقریباً 06 تا 60 ثانیه طول می کشند، به طور ارگانیک از طریق پلت فرم های رسانه های اجتماعی فید گرا توزیع می شوند و به طور عمده از طریق دستگاه های تلفن همراه مصرف می شوند. آنها معمولاً، اما نه همیشه، به صورت عمودی عکس می گیرند. این برای همخوانی با صفحه نمایشی است که معمولاً روی آن مصرف می شود. می توانید ویدیوهای کوتاهی را در TikTok، استوری های اینستاگرام، شورت های یوتیوب و موارد مشابه پیدا کنید.
با این حال، ساختن یک برند به عنوان یک سازنده ویدیوی کوتاه کاملاً ممکن است. اما خوب است توجه داشته باشید که برجستگی نام تجاری در خارج از پلتفرم های ویدیویی کوتاه تنها تأثیری جزئی بر اثربخشی توزیع دارد. مگر اینکه بخواهید به طور مداوم و مکرر هویت خود را به عنوان یک سازنده ویدیوی کوتاه بسازید. با این حال، این می تواند ماه ها و سال ها طول بکشد. ناگفته نماند، احتمالاً باید صدها یا هزاران قطعه محتوا ایجاد کنید.
بنابراین چه زمانی ویدیوی کوتاه موثر است؟
ویدیوی کوتاه به ویژه زمانی موثر است که بتوانید تخصص برند خود را در قالبی بصری ارائه دهید. به عنوان مثال، می توانید خلقت یا عملکرد محصول خود را نشان دهید یا یک فرآیند/عمل را به سرعت نشان دهید. هدف این ویدیوهای کوتاه ارائه ارزش به مخاطبانی است که احتمالاً با برند/محصول شما آشنا نیستند و به آنها کمک می کند تا کمی در مورد ارزش پیشنهادی برند شما درک کنند.
فیل ناتینگهام یک استراتژیست بازاریابی است که در سئو ویدیو و استراتژی برند و بهینه سازی موتور جستجو تخصص دارد.
