نحوه برخورد کسب‌وکارها با ویدئوهای کوتاه • Yoast

ویدئوهای فرم کوتاه کاملا مشابه ویدئوهایی که کوتاه هستند نیست. این به ویدیوهایی اطلاق می‌شود که تقریباً 06 تا 60 ثانیه طول می‌کشند، به‌طور ارگانیک از طریق پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی فید گرا توزیع می‌شوند و به طور عمده از طریق دستگاه‌های تلفن همراه مصرف می‌شوند. آنها معمولاً، اما نه همیشه، به صورت عمودی عکس می گیرند. این برای همخوانی با صفحه نمایشی است که معمولاً روی آن مصرف می شود. می‌توانید ویدیوهای کوتاهی را در TikTok، استوری‌های اینستاگرام، شورت‌های یوتیوب و موارد مشابه پیدا کنید.

ویدیوی کوتاه به ویژه زمانی موثر است که بتوانید تخصص برند خود را در قالبی بصری ارائه دهید. به عنوان مثال، می توانید خلقت یا عملکرد محصول خود را نشان دهید یا یک فرآیند/عمل را به سرعت نشان دهید. هدف این ویدیوهای کوتاه ارائه ارزش به مخاطبانی است که احتمالاً با برند/محصول شما آشنا نیستند و به آنها کمک می کند تا کمی در مورد ارزش پیشنهادی برند شما درک کنند.

ویدیوی کوتاه به طور انحصاری برای ارائه جذابیت فوری طراحی شده است. یک پنجره 1 تا 3 ثانیه ای وجود دارد که در آن کاربران تصمیم می گیرند که آیا به تماشا کردن ادامه دهند یا به مورد بعدی بروند. بنابراین شما فقط چند ثانیه فرصت دارید که سعی کنید توجه مردم را به خود جلب کنید. همراه با ماهیت کوتاه محتوا، این بدان معنی است که اکثر ویدیوها از قالب “گگ” پیروی می کنند. هر ویدیویی که کار می‌کند بلافاصله انتظاراتی را از آنچه که مخاطب دریافت می‌کند ایجاد می‌کند، سپس به سرعت آن را ارائه می‌کند یا زیر و رو می‌کند.

داستان سرایی تصویری

به عنوان یک قاعده، اگر در حال سرمایه‌گذاری بر روی ویدیوهای با فرم طولانی‌تر هستید، ساخته‌های خود را به کلیپ‌ها تقسیم کنید و آن‌ها را برای توزیع کوتاه‌مدت تطبیق دهید. هدف اصلی شما باید تشویق مصرف قطعه بزرگتر باشد – احتمالاً سطح تعامل عمیق تری با برند شما ایجاد می کند.

  1. مطمئن شوید که مقدمه یا “تنظیم” ویدیو در چند ثانیه اول واضح است
  2. مطمئن شوید که ویدیوی شما با صدای خاموش کاملاً قابل درک است. اگر این امکان پذیر نیست، باید همپوشانی ها و زیرنویس ها را اضافه کنید!
  3. در نظر بگیرید که آیا و چه نوع موسیقی می تواند ارزش سرگرمی ویدیوهای شما را افزایش دهد یا خیر، و هر کدام را با در نظر گرفتن آهنگ های خاصی ویرایش کنید.
  4. واضح باشید که می خواهید مخاطبان پس از تماشای ویدیوی شما چه کاری انجام دهند. آیا محتوای دیگری وجود دارد که باید تماشا کنند؟ آیا مخاطب شما باید چیزی را به خاطر بسپارد یا اقدام خاصی انجام دهد؟
  5. تعداد زیادی ویدیو ایجاد کنید. ممکن است صدها مورد طول بکشد تا چیزی که کار می کند پیدا کنید. این طبیعی است! ادامه بده



منبع

با این حال، ساختن یک برند به عنوان یک سازنده ویدیوی کوتاه کاملاً ممکن است. اما خوب است توجه داشته باشید که برجستگی نام تجاری در خارج از پلتفرم‌های ویدیویی کوتاه تنها تأثیری جزئی بر اثربخشی توزیع دارد. مگر اینکه بخواهید به طور مداوم و مکرر هویت خود را به عنوان یک سازنده ویدیوی کوتاه بسازید. با این حال، این می تواند ماه ها و سال ها طول بکشد. ناگفته نماند، احتمالاً باید صدها یا هزاران قطعه محتوا ایجاد کنید.

بنابراین چه زمانی ویدیوی کوتاه موثر است؟

بنابراین برای ویدیوهای موجود چه کاری می توانید انجام دهید؟ می‌توانید ویدیوهای موجود را با قرار دادن زیرنویس‌ها و پوشش‌های بصری که در آن صدا یا گفتار برای درک مهم است، تطبیق دهید. همچنین می‌توانید به صورت بصری به کاربران اشاره کنید که «گگ» اساسی با جنبه موسیقی/شنیداری ویدیو مرتبط است.

در مورد تبلیغات 30 ثانیه ای چطور؟ آیا آنها نیز محتوای کوتاه در نظر گرفته می شوند؟ نه در این زمینه. ما واقعاً به فرمت هایی اشاره می کنیم که برای توزیع ارگانیک ایجاد شده اند تا پولی. نمونه دیگر فیلم های کوتاه است. آنها از نظر تاریخی به صورت کوتاه در نظر گرفته می‌شوند، اما در دنیای آنلاین که ویدیو توسط فرمت‌های یوتیوب هدایت می‌شود، چیزی که 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد در واقع قطعه‌ای با طول متوسط ​​محسوب می‌شود.

راه دیگری که می توانید از ویدئوهای کوتاه استفاده کنید، تبلیغات و تبلیغ قطعات بلند است. اگر پادکست ایجاد می‌کنید، وبینارها را میزبانی می‌کنید، یا قطعات طولانی‌تری برای YouTube ایجاد می‌کنید، پلتفرم‌های کوتاه‌مدت راهی فوق‌العاده برای نمایش کلیپ‌ها و تریلرهای محتوای طولانی‌تر شما هستند.