نحوه ردیابی عملکرد SEO ویدیو با استفاده از کنسول جستجوی گوگل • Yoast

توجه داشته باشید که در حال حاضر فقط می‌توانید یک معیار جمع‌آوری‌شده دریافت کنید که ترافیک را از تمام جستجوها و صفحات ویدیو ترکیب می‌کند. اگرچه این گزارش برای محک زدن مفید است، اما برای تحلیل دقیق‌تر عملکرد نتایج ویدیویی شما عالی نیست.

دانستن اینکه کدام ویدیوها عملکرد خوبی دارند و ترافیک زیادی را به همراه دارند واقعا مفید است. زیرا به شما می گوید که مردم چه چیزی را می خواهند ببینند. بنابراین اگر هنگام ایجاد برنامه ریزی محتوای خود از این اطلاعات استفاده کنید، می توانید ویدیوهای بیشتری بسازید که مخاطبان شما را دوست داشته باشند. بنابراین وارد کنترل جستجوی گوگل شوید و به آن اعداد نگاه کنید! و اگر در مورد استفاده از ویدیو برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت خود جدی هستید، با استفاده از افزونه Yoast Video SEO بهترین شانس را برای رتبه بندی به ویدیوهای خود می دهید!



منبع

در این پست، خلاصه‌ای سریع از نحوه استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای ردیابی سئوی ویدیو ارائه می‌کنیم. ما همچنین پیوندی به قالب داشبورد Looker Studio ارسال می کنیم که می توانید داده های کنسول جستجوی خود را مستقیماً به آن وصل کنید.

به نتایج جستجو در منوی عملکرد بروید. این گزارشی است که داده‌هایی را که می‌توانید برای اندازه‌گیری عملکرد ویدیوهای خود در جستجو از آن استفاده کنید، نگهداری می‌کند. می توانید آن را در نوار کناری کنسول جستجوی گوگل پیدا کنید.

نتایج جستجو در عملکرد در GSC گزارش می دهد
در این لیست، شما باید “ویدیوها” را ببینید. این به قطعه های ویدیویی غنی اشاره دارد که به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از یک بسته ویدیویی در جستجوی جهانی وب نشان داده می شود. اگر روی «ویدیوها» کلیک کنید، نمودار در بالا نمای دقیقی را ارائه می دهد.

نموداری که ترافیک حاصل از تکه‌های ویدئویی در جستجوی جهانی وب را نشان می‌دهد