اولین قدم این است که کمپین خود را نام ببرید و مشخص کنید که آیا یک کمپین بازاریابی است یا خیر (این امر به ویژه برای ساعت برنامه نویسی مهم است).

چگونه با SMSFactor یک کمپین بازاریابی پیامکی ایجاد و برنامه ریزی کنیم؟
رابط ایجاد یک کمپین پیامکی دو گزینه را ارائه می دهد:
- متن سریع : برای ارسال یک پیام سریع به یک گیرنده؛
- ایجاد کمپین پیامکی : برای ارسال پیامک انبوه به تعداد زیادی شماره تلفن به صورت آنی یا در یک تاریخ برنامه ریزی شده بعدی.

پس از تأیید اعتبار همه عناصر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه «ایجاد» کلیک کنید تا کمپین پیامکی در تاریخ مورد نظر برنامه ریزی شود.
شما قادر خواهید بود تعداد کل موارد زیر را کنترل کنید:
- مخاطبین معتبر (مخاطبین بدون اشتراک و غیر NPAI)؛
- مخاطبین لغو اشتراک از طریق کمپین های قبلی از طریق ویژگی STOP SMS.
- مخاطبین نامعتبر هستند (NPAI).
PS: اگر اغلب پیامک های بازاریابی را در قالب مشابه ایجاد می کنید، این پلتفرم بخشی را در اختیار شما قرار می دهد ” قالب های اس ام اس » که به شما امکان ایجاد الگوهای پیامکی را می دهد که سپس می توانید آنها را در ویرایشگر کمپین پیام کوتاه بارگیری و تطبیق دهید:

قیمت SMSFactor چیست؟

ایجاد و برنامه ریزی کمپین های بازاریابی پیامکی کلید هر استراتژی موفق بازاریابی موبایلی است.
SMSFactorیک شرکت فرانسوی مستقر در جنوب فرانسه (Saint-Laurent-du-Var)، پلتفرم پیام کوتاه جدید خود را در پایان سال 2022 راه اندازی کرد و به متخصصان بازاریابی دیجیتال اجازه داد تا به طور مستقل تمام اقدامات بازاریابی پیامکی خود را مدیریت کنند.
آیا می خواهید رابط کاربری جدید SMSFactor را برای خود آزمایش کنید؟ شما می توانید یک حساب کاربری به صورت رایگان ایجاد کنید از وب سایت آنها (شما 10 اعتبار پیام کوتاه رایگان دریافت خواهید کرد تا همه ویژگی ها را خودتان آزمایش کنید).
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
در این بخش به شما مروری خواهیم داشت ایجاد و برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی پیامکی از این رابط جدید (برای کسانی که مایل به تست آن هستند، برای هر ثبت نام جدید 10 پیامک آزمایشی اعتبار ارائه می شود. ici).
در صورت تمایل می توانید از پخش مجدد وبینار اختصاص یافته به ارائه پلتفرم توسط تیم های SMSFactor نیز بهره مند شوید:
ویژگی های اصلی رابط کاربری جدید SMSFactor چیست؟
SMSFactor یک راه حل کامل بازاریابی پیامکی فرانسوی است که به شما امکان می دهد کمپین های پیامکی، اعلان ها و هشدارها را در زمان واقعی ایجاد و ارسال کنید.

برای انجام این کار، دو گزینه دارید: یا فرستنده پیشفرض را در حساب کاربری خود پیکربندی کنید، یا با کلیک بر روی «فرستنده سفارشی» آن را در کل کمپین شخصیسازی کنید.

در اینجا خلاصه ای از مزایا و معایب رابط کاربری جدید SMSFactor پس از آزمایش راه حل ارائه شده است. این رابط هنوز در نسخه بتا است، بسیاری از ویژگی های جدید به زودی در ماه های آینده یکپارچه خواهند شد.
مزایای :
- کمپین های پیامکی را می توان با پیوست یا پیوند ردیابی شده برنامه ریزی کرد.
- امکان ایجاد قالب های پیامکی وجود دارد تا با هر کمپین جدید از ابتدا شروع نکنید.
- قیمت پیشنهادی جالب است زیرا باعث نمیشود که یک اشتراک لغو شود. در واقع می توان از طریق بسته های پیام کوتاه پیش پرداخت یا با پرداخت ماهانه متغیر با توجه به مصرف کار کرد.
- این راه حل امکان ارسال خودکار پیامک را از طریق پلاگین های HubSpot و Zapier ارائه می دهد.
- این پلتفرم کاملاً با GDPR سازگار است: به شما امکان میدهد دورههای نگهداری پیامها، کمپینهای پیامکی، فهرستهای تماس و پاسخهای پیامکی را از رابط مشتری پیکربندی کنید.
- API SMS این راه حل، ادغام تمام قابلیت های پیامک را در بسیاری از خدمات و ابزارهای شخص ثالث شما ممکن می سازد.
- امکان سفارشی کردن نام فرستنده کمپین پیام کوتاه برای هر کمپین پیامکی وجود دارد (همچنین می توانید نام فرستنده پیش فرض سفارشی را از حساب خود تعیین کنید).
- دسترسی به خدمات مشتری تلفنی از منوی حساب مشتری شما در دسترس است.
موارد ناخوشایند:
- تا به امروز، امکان ایجاد سناریوهای پیچیده اتوماسیون بازاریابی پیامکی از رابط کاربری وجود ندارد، لازم است از طریق API و یک سرویس اتوماسیون شخص ثالث، اتوماسیون را طی کنید. با این حال، برای کاربران HubSpot، این پلتفرم افزونه ای را ارائه می دهد که امکانات زیادی را ارائه می دهد.
- در حال حاضر امکان جفت کردن سناریوهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی و پیامکی از طریق رابط کاربری وجود ندارد زیرا این نرم افزار 100% در بخش پیامک تخصصی است.
- در حال حاضر نمیتوان پایگاه داده جهانی آن را مستقیماً از رابط وب نرمافزار بخشبندی کرد، مگر با ایجاد فهرستهای از پیش بخشبندی شده مختلف در بالادست ادغام در بخش «مخاطبین» نرمافزار.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
در این مرحله می توانید:
- اضافه کردن کاراکترها و شکلک های خاص (یونیکد)؛
- یک پیوند کوتاه ردیابی شده جهت هدایت به صفحه وب مورد نظر خود وارد کنید.
- فایلی را برای ادغام در پیوست بازاریابی پیامکی درج کنید.

اگر نتیجه آزمایش رضایت بخش باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمپین خود را برای تاریخ مسیریابی ایده آل خود برنامه ریزی کنید.

برای مشاوره با تعرفه های مختلف SMSFactor با توجه به خدمات مختلف، می توانید به اینجا بروید.
مزایا و معایب SMSFactor چیست؟ نظر ما
با SMSFactor می توانید ارتباطات پیامکی خود را خودکار کنید، آمار خود را ردیابی کنید و با مشتریان خود در زمان واقعی تعامل داشته باشید.