رابط کاربری یک تجربه کاربری دوستانه به شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد برای ارسال در مناسب ترین زمان برنامه ریزی کنید تا بهترین نتایج را به دست آورید (شما می توانید آزادانه یک یا چند کمپین را در تاریخ و زمان انتخابی خود برنامه ریزی کنید).
قبل از تایید برنامه ریزی کمپین پیامکی شما، پلتفرم یک نمای کلی از کمپین شما و همچنین خلاصه ای از تعداد اعتباراتی را که برای این اقدام بازاریابی از شما کسر می شود به شما نشان می دهد.
با این حال، در اینجا یک نمای کلی از قیمت پیامک های بسته بندی شده ارائه شده است (هرچه بسته پیامک بزرگتر باشد، هزینه واحد کمتر می شود):
PACK DE SMS | قیمت واحد HT | PRIX TOTAL HT |
---|---|---|
1000 پیامک | 0,065 € | 65 € |
2500 پیامک | 0,061 € | 152.5 € |
5000 پیامک | 0,059 € | 295 € |
10000 پیامک | 0,055 € | 550 € |
25000 پیامک | 0,052 € | 1300 € |
50000 پیامک | 0,049 € | 2450 € |
100000 پیامک | 0,042 € | 4200 € |
500000 پیامک | 0,039 € | 19500 € |
برای انجام این کار، دو گزینه دارید: یا فرستنده پیشفرض را در حساب کاربری خود پیکربندی کنید، یا با کلیک بر روی «فرستنده سفارشی» آن را در کل کمپین شخصیسازی کنید.
برای انجام این کار، یا میتوانید به صورت دستی فهرست همه شمارههای تلفن همراهی را که میخواهید برای این کمپین تماس بگیرید وارد کنید یا میتوانید پیامک خود را به فهرستی از مخاطبینی که قبلاً در بخش «مخاطبین» ایجاد شدهاند ارسال کنید:
پس از تأیید اعتبار همه عناصر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه «ایجاد» کلیک کنید تا کمپین پیامکی در تاریخ مورد نظر برنامه ریزی شود.
در این بخش به شما مروری خواهیم داشت ایجاد و برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی پیامکی از این رابط جدید (برای کسانی که مایل به تست آن هستند، برای هر ثبت نام جدید 10 پیامک آزمایشی اعتبار ارائه می شود. ici).
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
SMSFactorیک شرکت فرانسوی مستقر در جنوب فرانسه (Saint-Laurent-du-Var)، پلتفرم پیام کوتاه جدید خود را در پایان سال 2022 راه اندازی کرد و به متخصصان بازاریابی دیجیتال اجازه داد تا به طور مستقل تمام اقدامات بازاریابی پیامکی خود را مدیریت کنند.
SMSFactor یک راه حل کامل بازاریابی پیامکی فرانسوی است که به شما امکان می دهد کمپین های پیامکی، اعلان ها و هشدارها را در زمان واقعی ایجاد و ارسال کنید.
در این مرحله می توانید:
- اضافه کردن کاراکترها و شکلک های خاص (یونیکد)؛
- یک پیوند کوتاه ردیابی شده جهت هدایت به صفحه وب مورد نظر خود وارد کنید.
- فایلی را برای ادغام در پیوست بازاریابی پیامکی درج کنید.
مرحله دوم انتخاب گیرندگان شرکت در کمپین است.
شما قادر خواهید بود تعداد کل موارد زیر را کنترل کنید:
- مخاطبین معتبر (مخاطبین بدون اشتراک و غیر NPAI)؛
- مخاطبین لغو اشتراک از طریق کمپین های قبلی از طریق ویژگی STOP SMS.
- مخاطبین نامعتبر هستند (NPAI).
در اینجا خلاصه ای از مزایا و معایب رابط کاربری جدید SMSFactor پس از آزمایش راه حل ارائه شده است. این رابط هنوز در نسخه بتا است، بسیاری از ویژگی های جدید به زودی در ماه های آینده یکپارچه خواهند شد.
مزایای :
- کمپین های پیامکی را می توان با پیوست یا پیوند ردیابی شده برنامه ریزی کرد.
- امکان ایجاد قالب های پیامکی وجود دارد تا با هر کمپین جدید از ابتدا شروع نکنید.
- قیمت پیشنهادی جالب است زیرا باعث نمیشود که یک اشتراک لغو شود. در واقع می توان از طریق بسته های پیام کوتاه پیش پرداخت یا با پرداخت ماهانه متغیر با توجه به مصرف کار کرد.
- این راه حل امکان ارسال خودکار پیامک را از طریق پلاگین های HubSpot و Zapier ارائه می دهد.
- این پلتفرم کاملاً با GDPR سازگار است: به شما امکان میدهد دورههای نگهداری پیامها، کمپینهای پیامکی، فهرستهای تماس و پاسخهای پیامکی را از رابط مشتری پیکربندی کنید.
- API SMS این راه حل، ادغام تمام قابلیت های پیامک را در بسیاری از خدمات و ابزارهای شخص ثالث شما ممکن می سازد.
- امکان سفارشی کردن نام فرستنده کمپین پیام کوتاه برای هر کمپین پیامکی وجود دارد (همچنین می توانید نام فرستنده پیش فرض سفارشی را از حساب خود تعیین کنید).
- دسترسی به خدمات مشتری تلفنی از منوی حساب مشتری شما در دسترس است.
موارد ناخوشایند:
- تا به امروز، امکان ایجاد سناریوهای پیچیده اتوماسیون بازاریابی پیامکی از رابط کاربری وجود ندارد، لازم است از طریق API و یک سرویس اتوماسیون شخص ثالث، اتوماسیون را طی کنید. با این حال، برای کاربران HubSpot، این پلتفرم افزونه ای را ارائه می دهد که امکانات زیادی را ارائه می دهد.
- در حال حاضر امکان جفت کردن سناریوهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی و پیامکی از طریق رابط کاربری وجود ندارد زیرا این نرم افزار 100% در بخش پیامک تخصصی است.
- در حال حاضر نمیتوان پایگاه داده جهانی آن را مستقیماً از رابط وب نرمافزار بخشبندی کرد، مگر با ایجاد فهرستهای از پیش بخشبندی شده مختلف در بالادست ادغام در بخش «مخاطبین» نرمافزار.
این مقاله توسط leptidigital به عنوان بخشی از همکاری حمایت شده با SMSFactor نوشته شده است
چگونه با SMSFactor یک کمپین بازاریابی پیامکی ایجاد و برنامه ریزی کنیم؟
اگر می خواهید یک کمپین بازاریابی پیامکی ایجاد کنید و آن را برای بعد برنامه ریزی کنید، باید ” را انتخاب کنید یک کمپین ایجاد کنید« .
مرحله بعدی تعیین فرستنده برای نمایش برای کمپین شما است.
با SMSFactor می توانید ارتباطات پیامکی خود را خودکار کنید، آمار خود را ردیابی کنید و با مشتریان خود در زمان واقعی تعامل داشته باشید.
آیا می خواهید SMSFactor را آزمایش کنید؟
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
در صورت تمایل می توانید از پخش مجدد وبینار اختصاص یافته به ارائه پلتفرم توسط تیم های SMSFactor نیز بهره مند شوید: