نظر ما در مورد نسخه 2023 نرم افزار بازاریابی پیامکی فرانسوی

رابط کاربری یک تجربه کاربری دوستانه به شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد برای ارسال در مناسب ترین زمان برنامه ریزی کنید تا بهترین نتایج را به دست آورید (شما می توانید آزادانه یک یا چند کمپین را در تاریخ و زمان انتخابی خود برنامه ریزی کنید).

آیا به بازاریابی موبایلی علاقه دارید؟ آیا می خواهید قابلیت تحویل پیام های تبلیغاتی و معاملاتی خود را بهینه کنید؟ آیا می خواهید بتوانید تمام اقدامات خود را خودتان با استقلال کامل مدیریت کنید؟ پیامک مزایای زیادی برای تبلیغ دارد! شما هنوز هم باید پلتفرم پیام کوتاه حرفه ای مناسب را برای اعتماد پیدا کنید تا خودتان کمپین های پیامکی حرفه ای و اتوماسیون بازاریابی پیامکی خود را مدیریت کنید… در این مقاله مروری بر نسخه جدید پلت فرم بازاریابی پیامکی حرفه ای فرانسه SMSFactor را به شما ارائه می دهیم.

مروری بر رابط جدید SMSFactor
SMSFactor

قبل از تایید برنامه ریزی کمپین پیامکی شما، پلتفرم یک نمای کلی از کمپین شما و همچنین خلاصه ای از تعداد اعتباراتی را که برای این اقدام بازاریابی از شما کسر می شود به شما نشان می دهد.

با این حال، در اینجا یک نمای کلی از قیمت پیامک های بسته بندی شده ارائه شده است (هرچه بسته پیامک بزرگتر باشد، هزینه واحد کمتر می شود):

PACK DE SMS قیمت واحد HT PRIX TOTAL HT
1000 پیامک 0,065 € 65 €
2500 پیامک 0,061 € 152.5 €
5000 پیامک 0,059 € 295 €
10000 پیامک 0,055 € 550 €
25000 پیامک 0,052 € 1300 €
50000 پیامک 0,049 € 2450 €
100000 پیامک 0,042 € 4200 €
500000 پیامک 0,039 € 19500 €
برای انجام این کار، دو گزینه دارید: یا فرستنده پیش‌فرض را در حساب کاربری خود پیکربندی کنید، یا با کلیک بر روی «فرستنده سفارشی» آن را در کل کمپین شخصی‌سازی کنید.

کمپین های پیامکی فرستنده سفارشی
کمپین های پیامکی فرستنده سفارشی

برای انجام این کار، یا می‌توانید به صورت دستی فهرست همه شماره‌های تلفن همراهی را که می‌خواهید برای این کمپین تماس بگیرید وارد کنید یا می‌توانید پیامک خود را به فهرستی از مخاطبینی که قبلاً در بخش «مخاطبین» ایجاد شده‌اند ارسال کنید:

لیست تماس SMSFactor را اضافه کنید
نمای کلی رابط ایجاد لیست مخاطبین

پس از تأیید اعتبار همه عناصر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه «ایجاد» کلیک کنید تا کمپین پیامکی در تاریخ مورد نظر برنامه ریزی شود.

در این بخش به شما مروری خواهیم داشت ایجاد و برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی پیامکی از این رابط جدید (برای کسانی که مایل به تست آن هستند، برای هر ثبت نام جدید 10 پیامک آزمایشی اعتبار ارائه می شود. ici).

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

SMSFactorیک شرکت فرانسوی مستقر در جنوب فرانسه (Saint-Laurent-du-Var)، پلتفرم پیام کوتاه جدید خود را در پایان سال 2022 راه اندازی کرد و به متخصصان بازاریابی دیجیتال اجازه داد تا به طور مستقل تمام اقدامات بازاریابی پیامکی خود را مدیریت کنند.

SMSFactor یک راه حل کامل بازاریابی پیامکی فرانسوی است که به شما امکان می دهد کمپین های پیامکی، اعلان ها و هشدارها را در زمان واقعی ایجاد و ارسال کنید.

به زودی smsfactor
SMSFactor

در این مرحله می توانید:

  • اضافه کردن کاراکترها و شکلک های خاص (یونیکد)؛
  • یک پیوند کوتاه ردیابی شده جهت هدایت به صفحه وب مورد نظر خود وارد کنید.
  • فایلی را برای ادغام در پیوست بازاریابی پیامکی درج کنید.
ایجاد پیام کمپین SMS SMSFactor
نمای کلی رابط کاربری برای ایجاد پیامک برای ارسال از طریق کمپین پیام کوتاه

مرحله دوم انتخاب گیرندگان شرکت در کمپین است.

شما قادر خواهید بود تعداد کل موارد زیر را کنترل کنید:

  • مخاطبین معتبر (مخاطبین بدون اشتراک و غیر NPAI)؛
  • مخاطبین لغو اشتراک از طریق کمپین های قبلی از طریق ویژگی STOP SMS.
  • مخاطبین نامعتبر هستند (NPAI).

در اینجا خلاصه ای از مزایا و معایب رابط کاربری جدید SMSFactor پس از آزمایش راه حل ارائه شده است. این رابط هنوز در نسخه بتا است، بسیاری از ویژگی های جدید به زودی در ماه های آینده یکپارچه خواهند شد.

مزایای :

  • کمپین های پیامکی را می توان با پیوست یا پیوند ردیابی شده برنامه ریزی کرد.
  • امکان ایجاد قالب های پیامکی وجود دارد تا با هر کمپین جدید از ابتدا شروع نکنید.
  • قیمت پیشنهادی جالب است زیرا باعث نمی‌شود که یک اشتراک لغو شود. در واقع می توان از طریق بسته های پیام کوتاه پیش پرداخت یا با پرداخت ماهانه متغیر با توجه به مصرف کار کرد.
  • این راه حل امکان ارسال خودکار پیامک را از طریق پلاگین های HubSpot و Zapier ارائه می دهد.
  • این پلتفرم کاملاً با GDPR سازگار است: به شما امکان می‌دهد دوره‌های نگهداری پیام‌ها، کمپین‌های پیامکی، فهرست‌های تماس و پاسخ‌های پیامکی را از رابط مشتری پیکربندی کنید.
  • API SMS این راه حل، ادغام تمام قابلیت های پیامک را در بسیاری از خدمات و ابزارهای شخص ثالث شما ممکن می سازد.
  • امکان سفارشی کردن نام فرستنده کمپین پیام کوتاه برای هر کمپین پیامکی وجود دارد (همچنین می توانید نام فرستنده پیش فرض سفارشی را از حساب خود تعیین کنید).
  • دسترسی به خدمات مشتری تلفنی از منوی حساب مشتری شما در دسترس است.

موارد ناخوشایند:

  • تا به امروز، امکان ایجاد سناریوهای پیچیده اتوماسیون بازاریابی پیامکی از رابط کاربری وجود ندارد، لازم است از طریق API و یک سرویس اتوماسیون شخص ثالث، اتوماسیون را طی کنید. با این حال، برای کاربران HubSpot، این پلتفرم افزونه ای را ارائه می دهد که امکانات زیادی را ارائه می دهد.
  • در حال حاضر امکان جفت کردن سناریوهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی و پیامکی از طریق رابط کاربری وجود ندارد زیرا این نرم افزار 100% در بخش پیامک تخصصی است.
  • در حال حاضر نمی‌توان پایگاه داده جهانی آن را مستقیماً از رابط وب نرم‌افزار بخش‌بندی کرد، مگر با ایجاد فهرست‌های از پیش بخش‌بندی شده مختلف در بالادست ادغام در بخش «مخاطبین» نرم‌افزار.

این مقاله توسط leptidigital به عنوان بخشی از همکاری حمایت شده با SMSFactor نوشته شده است

چگونه با SMSFactor یک کمپین بازاریابی پیامکی ایجاد و برنامه ریزی کنیم؟

اگر می خواهید یک کمپین بازاریابی پیامکی ایجاد کنید و آن را برای بعد برنامه ریزی کنید، باید ” را انتخاب کنید یک کمپین ایجاد کنید« .

مرحله بعدی تعیین فرستنده برای نمایش برای کمپین شما است.

با SMSFactor می توانید ارتباطات پیامکی خود را خودکار کنید، آمار خود را ردیابی کنید و با مشتریان خود در زمان واقعی تعامل داشته باشید.

آیا می خواهید SMSFactor را آزمایش کنید؟

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

در صورت تمایل می توانید از پخش مجدد وبینار اختصاص یافته به ارائه پلتفرم توسط تیم های SMSFactor نیز بهره مند شوید:

SMSFactor همچنین ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند اجاره فایل SMS، یادآوری قرار ملاقات پیامکی، ایمیل به پیامک، پلاگین‌ها، بازی‌ها و رای‌ها و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

PS: اگر اغلب پیامک های بازاریابی را در قالب مشابه ایجاد می کنید، این پلتفرم بخشی را در اختیار شما قرار می دهد ” قالب های اس ام اس » که به شما امکان ایجاد الگوهای پیامکی را می دهد که سپس می توانید آنها را در ویرایشگر کمپین پیام کوتاه بارگیری و تطبیق دهید:

ایجاد قالب کمپین بازاریابی پیامکی SMSFactor

قیمت SMSFactor چیست؟

اولین قدم این است که کمپین خود را نام ببرید و مشخص کنید که آیا یک کمپین بازاریابی است یا خیر (این امر به ویژه برای ساعت برنامه نویسی مهم است).

ایجاد کمپین پیامکی SMSFactor

چه یک تجارت کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، SMSFactor یک ابزار فرانسوی ایده آل برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما است.

قیمت SMSFactor بسته به خدمات مورد استفاده متفاوت است (کمپین های بازاریابی پیامکی، اجاره پیام کوتاه اولیه، رای ها و مسابقات، یا جستجوی HLR).

اگر نتیجه آزمایش رضایت بخش باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمپین خود را برای تاریخ مسیریابی ایده آل خود برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی کمپین های پیامکی از طریق SMSFactor
مروری بر رابط برنامه ریزی کمپین پیام کوتاه از طریق SMSFactor

رابط ایجاد یک کمپین پیامکی دو گزینه را ارائه می دهد:

  • متن سریع : برای ارسال یک پیام سریع به یک گیرنده؛
  • ایجاد کمپین پیامکی : برای ارسال پیامک انبوه به تعداد زیادی شماره تلفن به صورت آنی یا در یک تاریخ برنامه ریزی شده بعدی.
نحوه ارسال SMSFactor Quick SMS
نمای کلی رابط کاربری برای ایجاد یک پیام کوتاه سریع

با نرم افزار اس ام اس حرفه ای مانند SMSFactor، می توانید کمپین های شخصی سازی شده را در استقلال کامل ایجاد کنید که مستقیماً با مخاطبان انتخابی شما صحبت کند.

در این مقاله، ما ارائه نسخه جدید رابط کاربری به کاربران SMSFactor اجازه می دهد تا اقدامات بازاریابی پیامکی خود را با استقلال کامل مدیریت کنند.

SMSFactor: چیست؟

آیا می خواهید SMSFactor را آزمایش کنید؟

ویژگی های اصلی رابط کاربری جدید SMSFactor چیست؟

مروری بر رابط جدید SMSFactor
مروری بر رابط جدید SMSFactor

برای مشاوره با تعرفه های مختلف SMSFactor با توجه به خدمات مختلف، می توانید به اینجا بروید.

مزایا و معایب SMSFactor چیست؟ نظر ما

آیا می خواهید رابط کاربری جدید SMSFactor را برای خود آزمایش کنید؟ شما می توانید یک حساب کاربری به صورت رایگان ایجاد کنید از وب سایت آنها (شما 10 اعتبار پیام کوتاه رایگان دریافت خواهید کرد تا همه ویژگی ها را خودتان آزمایش کنید).

هنگامی که پیش‌نمایش پیامک از طرف شما تأیید شد، می‌توانید با کلیک بر روی «ارسال پیامک آزمایشی» یک پیامک آزمایشی برای خود ارسال کنید. شما می توانید هر تعداد که می خواهید برای یکدیگر ارسال کنید، اما فقط شماره مرتبط با حساب شما می تواند آنها را دریافت کند.

با برنامه ریزی کمپین، می توانید زمان دقیق ارسال پیامک خود را بر اساس موقعیت یا رویداد تعیین کنید. با این حال مراقب باشید، اگر به پیام های بازاریابی مربوط می شود، SMSFactor به شما یادآوری می کند که نمی توانید کمپین خود را خارج از ساعات قانونی (بین ساعت 8 صبح تا 10 شب و همچنین یکشنبه ها و تعطیلات رسمی) برنامه ریزی کنید.

رابط برنامه ریزی کمپین پیامکی SMSFactor
نمای کلی رابط برنامه ریزی کمپین پیامکی (قبل از برنامه نویسی نهایی)

ایجاد و برنامه ریزی کمپین های بازاریابی پیامکی کلید هر استراتژی موفق بازاریابی موبایلی است.

مرحله چهارم این است که پیامی را که می خواهید برای گیرندگان خود ارسال کنید، تعریف کنید.

SMSFactor
نرم افزار SMS Pro