
بروزرسانی: 04 تیر 1404
نمایه های کسب وکار Google با پرسش های متداول خودکار
این سؤالات متداول خودکار را می توان بر اساس نوع سؤالات متداول خودکار پیکربندی کرد. می توانید به طور خاص به Google بگویید که از کدام اطلاعات می تواند سؤالات متداول ایجاد کند، مانند ساعات کاری، قرار ملاقات ها، اطلاعات تماس، مکان، پرداخت، تحویل، وب سایت و موارد دیگر.
دارسی بورک متوجه این موضوع شد و این اسکرین شات ها را در آن پست کرد توییتر:
این با پرسش های متداول خودکار برای پلتفرم پیام رسانی که یک سال پیش راه اندازی شد متفاوت است.
Google Business با پرسش های متداول انعطاف پذیری را فراهم می کند! از سؤالات متداول سفارشی، سؤالات متداول خودکار یا ترکیبی از هر دو برای بهبود فهرست کسب و کار خود استفاده کنید.
— Shameem Adhikarath (@shemiadhikarath) 2 ژوئن 2023
همچنان می توانید تا 10 سؤال و پاسخ منحصربه فرد را که سؤالات متداول خودکار پوشش نمی دهند، اضافه کنید.@rustybrick | @GoogleMyBiz pic.twitter.com/AuWOE9ld4l
بحث انجمن در توییتر.
منبع
به نظر می رسد Google Business Profiles در حال ارائه یک ویژگی سؤالات متداول جدید است که در آن Google به طور خودکار سؤالات متداول را بر اساس جزئیات نمایه کسب و کار Google و وب سایت شما ایجاد می کند.
آیا این ویژگی را می بینید؟ آیا از آن استفاده خواهید کرد؟