این با پرسشهای متداول خودکار برای پلتفرم پیامرسانی که یک سال پیش راهاندازی شد متفاوت است.
این سؤالات متداول خودکار را می توان بر اساس نوع سؤالات متداول خودکار پیکربندی کرد. میتوانید به طور خاص به Google بگویید که از کدام اطلاعات میتواند سؤالات متداول ایجاد کند، مانند ساعات کاری، قرار ملاقاتها، اطلاعات تماس، مکان، پرداخت، تحویل، وبسایت و موارد دیگر.
Google Business با پرسشهای متداول انعطافپذیری را فراهم میکند! از سؤالات متداول سفارشی، سؤالات متداول خودکار یا ترکیبی از هر دو برای بهبود فهرست کسب و کار خود استفاده کنید.
همچنان میتوانید تا 10 سؤال و پاسخ منحصربهفرد را که سؤالات متداول خودکار پوشش نمیدهند، اضافه کنید.@rustybrick | @GoogleMyBiz pic.twitter.com/AuWOE9ld4l— Shameem Adhikarath (@shemiadhikarath) 2 ژوئن 2023
آیا این ویژگی را می بینید؟ آیا از آن استفاده خواهید کرد؟
به نظر می رسد Google Business Profiles در حال ارائه یک ویژگی سؤالات متداول جدید است که در آن Google به طور خودکار سؤالات متداول را بر اساس جزئیات نمایه کسب و کار Google و وب سایت شما ایجاد می کند.