نمایه‌های کسب‌وکار Google با پرسش‌های متداول خودکار

لوگوی گوگل صاحب کسب و کار زن

این سؤالات متداول خودکار را می توان بر اساس نوع سؤالات متداول خودکار پیکربندی کرد. می‌توانید به طور خاص به Google بگویید که از کدام اطلاعات می‌تواند سؤالات متداول ایجاد کند، مانند ساعات کاری، قرار ملاقات‌ها، اطلاعات تماس، مکان، پرداخت، تحویل، وب‌سایت و موارد دیگر.

دارسی بورک متوجه این موضوع شد و این اسکرین شات ها را در آن پست کرد توییتر:

این با پرسش‌های متداول خودکار برای پلتفرم پیام‌رسانی که یک سال پیش راه‌اندازی شد متفاوت است.

پرسش های متداول خودکار نمایه های کسب و کار Google

بحث انجمن در توییتر.





منبع

به نظر می رسد Google Business Profiles در حال ارائه یک ویژگی سؤالات متداول جدید است که در آن Google به طور خودکار سؤالات متداول را بر اساس جزئیات نمایه کسب و کار Google و وب سایت شما ایجاد می کند.

آیا این ویژگی را می بینید؟ آیا از آن استفاده خواهید کرد؟