این سؤالات متداول خودکار را می توان بر اساس نوع سؤالات متداول خودکار پیکربندی کرد. میتوانید به طور خاص به Google بگویید که از کدام اطلاعات میتواند سؤالات متداول ایجاد کند، مانند ساعات کاری، قرار ملاقاتها، اطلاعات تماس، مکان، پرداخت، تحویل، وبسایت و موارد دیگر.
دارسی بورک متوجه این موضوع شد و این اسکرین شات ها را در آن پست کرد توییتر:
این با پرسشهای متداول خودکار برای پلتفرم پیامرسانی که یک سال پیش راهاندازی شد متفاوت است.
Google Business با پرسشهای متداول انعطافپذیری را فراهم میکند! از سؤالات متداول سفارشی، سؤالات متداول خودکار یا ترکیبی از هر دو برای بهبود فهرست کسب و کار خود استفاده کنید.
همچنان میتوانید تا 10 سؤال و پاسخ منحصربهفرد را که سؤالات متداول خودکار پوشش نمیدهند، اضافه کنید.@rustybrick | @GoogleMyBiz pic.twitter.com/AuWOE9ld4l— Shameem Adhikarath (@shemiadhikarath) 2 ژوئن 2023
بحث انجمن در توییتر.
به نظر می رسد Google Business Profiles در حال ارائه یک ویژگی سؤالات متداول جدید است که در آن Google به طور خودکار سؤالات متداول را بر اساس جزئیات نمایه کسب و کار Google و وب سایت شما ایجاد می کند.
آیا این ویژگی را می بینید؟ آیا از آن استفاده خواهید کرد؟