نمایه های کسب و کار Google تأییدیه کارت پستال کمتری را ارائه می دهند؟

جوی هاوکینز در این پست ارسال کرد توییتر که SEO های محلی در انجمن “گزارش می دهند که گوگل تا هفته گذشته تأییدیه های کارت پستالی بسیار کمتری را ارائه می دهد.”

@chadkimball در این موضوع گفت: “کاهش در تأیید کارت پستال در مقایسه با یک ماه پیش.” “من هم این را تجربه کرده‌ام! اخیراً فهرست جدیدی ایجاد کرده‌ام و به من اجازه نمی‌دهد تأیید کارت پستال انجام دهم. باید از طریق یک ویدیوی زنده انجام می‌شد. انتظار در صف کارساز نبود. برای راه‌اندازی باید با Google تماس می‌گرفتم. یک زمان خاص برای ملاقات با نماینده گوگل برای تایید آن، “@mdrake اضافه کرد.

بنابراین برای اینکه روش کارت پستال کمتر مورد استفاده قرار گیرد، حدس می‌زنم که برای برخی افراد شوک بزرگی باشد. اما همچنین یکی از روش های گران قیمت برای تأیید یک تجارت است.

گوگل به کسب و کارها اجازه می دهد تایید کنید کسب و کار آنها از طریق تلفن یا متن، ایمیل، ضبط ویدیو، تماس ویدیویی زنده و کارت پستال کلاسیک.

آیا متوجه شده اید که این روزها تأیید کارت پستال به دفعات ارائه نمی شود؟

این یک است عکس از میان کارت‌پستال‌ها، این به معنای واقعی کلمه راه اصلی برای تأیید کسب‌وکارها در Google بود. این روشی بود که کسب و کارم را در سنین قبل در Google تأیید کردم.

بحث انجمن در انجمن جستجوی محلی.





منبع

گزارش هایی در انجمن جستجوی محلی که در چند هفته گذشته یا بیشتر، گوگل روش های تأیید کمتری را از طریق کارت پستال نسبت به سایر روش های تأیید در مقایسه با گذشته ارائه کرده است.