
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
نوسانات هزینه هفتگی تبلیغات گوگل معمولاً به شرایط بازار یا تغییرات بودجه مربوط می شود
جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، توضیح داد که چرا ممکن است شاهد نوسانات هزینه هفتگی در حساب Google Ads خود باشید. جینی ماروین در X نوشت: «نوسانات هزینه های هفتگی معمولاً به دلیل تغییر شرایط بازار (رویدادهای آب و هوایی، روند صنعت و غیره) و/یا تغییرات بودجه اخیر در کمپین است.
جینی ماروین افزود: «در حالی که میانگین هزینه هفتگی می تواند با تغییر شرایط بازار به بالا/پایین تغییر کند، کمپین ها از سقف هزینه ماهانه خود تجاوز نخواهند کرد. همچنین اگر کمپین LSA شما بودجه ماهانه خود را تمام کند، در اواسط ماه به تبلیغ کنندگان اطلاع خواهیم داد. "
او افزود: «همچنین ممکن است زمانی که کمپین انعطاف پذیری محدودی برای برآورده کردن و/یا سازگاری با تغییرات تقاضا در طول ماه داشته باشد، احتمالاً این موضوع را تجربه خواهید کرد.
در اینجا پست های درون زمینه وجود دارد:
سلام آنتونی، در این مورد، کمپین هنوز محدودیت هزینه ماهانه را که 3391 دلار (781 دلار / 7 * 30.4 دلار) است، برآورده نکرده است، زیرا 781 دلار بودجه هفتگی است (اطلاعات بیشتر در مورد نحوه محاسبه بودجه ماهانه در اینجا https://t .co/6v5KLehpE7).
وقتی محدودیت هزینه ماهانه تمام شد، تبلیغ متوقف می شود…
— AdsLiaison (@adsliaison) 17 ژانویه 2025
نوسانات هزینه های هفتگی معمولاً به دلیل تغییر شرایط بازار (رویدادهای آب و هوایی، روند صنعت و غیره) و/یا تغییرات بودجه اخیر در کمپین است. در حالی که میانگین هزینه های هفتگی می تواند با تغییر شرایط بازار به بالا/پایین تغییر کند، کمپین ها از…
— AdsLiaison (@adsliaison) 17 ژانویه 2025
سلام آنتونی، بله، نوسانات هزینه هفتگی معمولاً به دلیل تغییر شرایط بازار است (و/یا تغییرات بودجه اخیر، اگرچه همانطور که اشاره کردید، در اینجا اینطور نیست).
همچنین ممکن است زمانی که کمپین انعطاف پذیری محدودی برای ملاقات و/یا…
— AdsLiaison (@adsliaison) 18 ژانویه 2025
بحث انجمن در X.
منبع