همه جنبه های وب سایت خود را بهبود بخشید • Yoast

ماموریت گوگل ساخت موتور جستجوی کاملی است که به مردم کمک می کند آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کنند، چه پاسخ به «Where is Wijchen؟»، دستور پخت پای سیب یا بهترین توستر. به همین دلیل است که ایجاد وب سایت و استراتژی بازاریابی شما با این هدف راه حلی است.

فقط میخوای بخونی؟ این راهنماهای مبتدی نقطه شروع عالی هستند! اگر کمی آگاه تر هستید و به دنبال منابعی برای بهینه سازی جنبه های مختلف وب سایت خود هستید، توصیه می کنیم این مقالات را بررسی کنید:

علاوه بر این، افراد در وب سایتی که دوست دارند، در مقایسه با وب سایتی که درک نمی کنند، رفتار متفاوتی دارند. گوگل از این نوع استفاده می کند کاربر سیگنال می دهد تا بفهمد مردم چگونه سایت شما را تجربه می کنند. وب‌سایت‌های فوق‌العاده باعث تبدیل بالاتری نیز می‌شوند. اگر مخاطبان شما وب سایت شما را دوست داشته باشند و درک کنند، مطمئناً شانس خرید محصولات شما یا بازگشت به وب سایت شما بسیار بیشتر است.

در روزهای اولیه سئو، مردم می‌توانستند از انجام ترفندها فرار کنند. آنها کلمات کلیدی و لینک های داخلی را در صفحات قرار می دادند، محتوای نازک و نامربوط می نوشتند یا محتوای سایت های دیگر را حذف می کردند و با آن محتوا رتبه بندی می کردند. اینها چیزهای گذشته است. از آن زمان، گوگل و سایر موتورهای جستجو هر روز الگوریتم های خود را بهبود می بخشند. آنها دیگر گرفتار چنین ترفندهایی (در بیشتر موارد) نمی شوند.

مطمئنا، شما می گویید، اما از کجا شروع کنیم؟ ما می دانیم که ممکن است از این توصیه غرق شوید. خوشبختانه راه های زیادی برای افزایش دانش شما در مورد موضوعات ذکر شده در بالا وجود دارد.

این رقابت پرجمعیت است، بنابراین برای به دست آوردن یک رتبه خوب، نه تنها به یک کشتی زیبا و یک موتور سریع و قابل اعتماد نیاز دارید، بلکه به یک فضای داخلی خوب و خدمات داخلی با کیفیت بالا نیز نیاز دارید. اگر یک کشتی زیبا در بیرون دارید (طراحی چشم نواز) اما فضای داخلی (محتوا) کم است، مردم کمتر تمایل دارند در آن کشتی باشند. از سوی دیگر، اگر یک فضای داخلی و خدمات داخلی شگفت‌انگیز دارید، اما کشتی شما کند است و موتور شما مستعد مشکلات (تنظیمات فنی) است، مردم به دنبال جایگزین‌های دیگری خواهند بود.