ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
قبل از ترک…
برای به دست آوردن Twitter Blue و برای اینکه بتوانند به ارائه تبلیغات در توییتر ادامه دهند، شرکت ها اکنون باید تقریباً هزینه پرداخت کنند 100 یورو / یک (برنامه سالانه) یا 9.60 یورو در ماه برای برنامه ماهانه
سازمان های تایید شده: هزینه آن چقدر است؟
نشان طلایی سازمان های تایید شده با قیمت 1140 یورو در ماه در فرانسه در مقایسه با 1000 دلار در ایالات متحده در دسترس است. هر حساب وابسته به یک سازمان تایید شده باید ماهانه 60 یورو هزینه بپردازد.
تبلیغات توییتر اکنون منحصراً برای تبلیغ کنندگان معمولی است؟
هدف اصلی این سیاست، به گفته توییتر، «اطمینان از کیفیت محتوا در توییتر و بهبود تجربه کاربران و تبلیغکنندگان» است.
از این پس، برای ادامه ارائه تبلیغات در توییتر، حساب توییتر @ شما باید تأیید شود یا باید مشترک توییتر آبی یا سازمان های تأیید شده شوید.
توییتر از طریق ایمیلی که به همه تبلیغکنندگان موجود خود ارسال کرده است، محدودیت جدیدی را در مورد توزیع تبلیغات در شبکه اجتماعی خود اعلام کرده است: از این پس، فقط حسابهای آبی توییتر (پرداخت کننده) و سازمانهای تایید شده (پرداخت کننده) میتوانند تبلیغات را در این پلتفرم اجرا کنند. پایان تبلیغات کوچک گاه به گاه در توییتر؟
تبلیغات توییتر برای حساب های تایید شده در #کوتاه
اکنون فقط حسابهای تایید شده توییتر میتوانند کمپینهای تبلیغاتی را در توییتر اجرا کنند.
بنابراین، پلتفرم تبلیغاتی توییتر برای حسابهایی که نه تایید شدهاند و نه در اشتراک Twitter Blue یا Twitter Verified Organizations ثبتنام شدهاند، غیرقابل دسترس میشود.
اکنون فقط حساب های تأیید شده می توانند از تبلیغات توییتر استفاده کنند!
از 21 آوریل 2023، توییتر یک الزام جدید برای تبلیغ کنندگان اعلام کرد.
اگر این مقاله در محدودیت های جدید دسترسی به تبلیغات توییتر شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
تنها استثنا قاعده، در حال حاضر این سیاست برای تبلیغ کنندگانی که بیش از 1000 دلار در ماه هزینه می کنند اعمال نمی شود. با این حال، شرایط ممکن است در ماه های آینده تغییر کند…
توییتر با وادار کردن حسابهای تبلیغکننده به اشتراک در سرویسهایش، میخواهد حسابهای دارای دسترسی به کمپینهای تبلیغاتی را بیشتر تأیید کند، در حالی که رسماً دسترسی رباتها یا حسابهای «تقلبی» به آنها را محدود میکند.
توییتر آبی: چقدر هزینه دارد؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
کسبوکارهای کوچک با بودجه محدود، اگر بخواهند از این به بعد همچنان بتوانند تبلیغات خود را در توییتر اجرا کنند، اکنون ملزم به پرداخت هزینه ماهانه اضافی هستند. با این اطلاعیه جدید، توییتر خطر می کند تا تبلیغ کنندگان فرصت طلب و غیر معمول را از بین ببرد.