در کنار این ویژگیهای جدید، اینستاگرام ابزارهای دیگری را نیز برای کمک به سازندگان برای مدیریت و تبلیغ کانالهای پخش خود آزمایش میکند، از جمله:
- برنامه ریزی تاریخ و زمان انقضای کانال: این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا کانال های زودگذر ایجاد کنند که برای مدت زمان مشخصی فعال خواهند بود. این میتواند برای رویدادهای خاص، راهاندازی محصول، یا سایر محتوای با زمان محدود مفید باشد.
- مدیران اضافه شده: سازندگان میتوانند ناظرانی را به کانالهای پخش خود اضافه کنند تا به آنها در مدیریت اعضا، پستها و محتوا کمک کنند. این امر مدیریت تعاملات را آسان تر می کند و محیطی امن و دوستانه را در کانال ها تضمین می کند.
- اشتراکگذاری پیوندها یا پیشنمایشهای کانال در Stories: سازندگان میتوانند کانالهای پخش خود را با اشتراکگذاری پیوندها یا پیشنمایشها در داستانهای خود تبلیغ کنند. این کار فالوورها را تشویق میکند تا به کانالها بپیوندند و راهی مناسب برای دسترسی مستقیم به این محتواها در اختیارشان قرار دهد.
برای ایجاد کانال پخش در اینستاگرام، ابتدا باید بودن یک خالق، یعنی داشتن اکانت سازنده اینستاگرام. پس از دسترسی به این ویژگی، مراحل زیر را دنبال کنید:
- با ضربه زدن بر روی اینباکس اینستاگرام خود برویدنماد فلش در سمت راست بالای فید خبری شما قرار دارد.
- را فشار دهیدآیکون قلم نوشتن در سمت راست بالای صفحه نمایش.
- گزینه را انتخاب کنید “ایجاد یک کانال پخش”.
- الف بدهید نام به کانال پخش شما. نام مرتبطی را انتخاب کنید که نشان دهنده محتوایی باشد که می خواهید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.
- فشار دهید “یک کانال پخش ایجاد کنید در پایین صفحه تا ایجاد کانال خود را نهایی کنید.
کانال ها در اینستاگرام عبارتند از a خصوصیت جدید سازمان بهداشت جهانی به سازندگان اجازه می دهد تا از طریق پیام های مستقیم (DM) با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنند.. این قابلیت بوده است ابتدا در ماه فوریه در ایالات متحده راه اندازی شد آخر، پس به سازندگان با نفوذ در سراسر جهان گسترش یافته است.
با استفاده استراتژیک از کانالهای تحویل، سازندگان میتوانند حس ارتباط با مخاطبان خود را پرورش دهند، تعامل را افزایش دهند، و وفاداری فالوور را ایجاد کنند. تعامل مستقیم تر، تنوع محتوا و امکان ارائه مزایای انحصاری به ایجاد یک جامعه درگیر و پرشور در اطراف اینفلوئنسر کمک می کند.
چگونه بفهمیم که یک اینفلوئنسر کانال توزیع در اینستاگرام دارد؟
اینستاگرام اخیراً چندین ویژگی جدید و هیجانانگیز را برای کانالهای پخش اعلام کرده است که به سازندگان فرصتهای جدیدی برای تعامل با مخاطبان و تبلیغ محتوای خود میدهد مانند:
- همکاری بین حساب ها: سازندگان میتوانند از حسابهای دیگر دعوت کنند تا به کانال پخش خود بپیوندند. این ویژگی به سازندگان اجازه میدهد تا با یکدیگر همکاری نزدیکتری داشته باشند، محتوا را به طور مشترک به اشتراک بگذارند و به مخاطبان خود نشان دهند که با چه کسانی و در چه موضوعاتی همکاری میکنند. این فرصتی برای سازندگان است تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به حسابهای مهمان اجازه میدهند با یک انجمن جدید دیده شوند.

- برگه اختصاص داده شده به کانال های تحویل در پیام: اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش تب خاصی است که به کانال های تحویل در پیام رسانی اختصاص دارد. که تسهیل دسترسی به کانال های انتشار برای کاربران و آنها به شما امکان می دهد کانال های جالب جدیدی را کشف کنید. این ویژگی تجربه کشف کاربران را بهبود می بخشد و کاوش در محتوای مختلف موجود را ارتقا می دهد.
- سوالات سریع: سازندگان به زودی می توانند از سوالات سریع برای دریافت واکنش و پاسخ از طرفداران خود استفاده کنند. این ویژگی آزمایشی به سازندگان این امکان را میدهد تا نظرات، پیشنهادات یا پاسخهای سؤالات خاص را به سرعت جمعآوری کنند و تعامل و تعامل با مخاطبان را آسانتر کند.
توجه داشته باشید که عرضه کانال برای همه سازندگان در حال انجام است و ممکن است چند هفته طول بکشد. ممکن است هنوز به این ویژگی دسترسی نداشته باشید، اما صبور باشید، به زودی در دسترس خواهد بود.
چگونه کانال پخش خود را به اشتراک بگذاریم؟
کانال های پخش، همچنین نامیده می شود “کانال پخش” به زبان انگلیسی، به سازندگان فرصت طلایی برای تقویت روابط با مخاطبان خود ارائه می دهد. سازندگان می توانند از طریق این کانال ها، پیام ها، تصاویر، ویدئوها و نظرسنجی های نوشتاری و صوتی را برای مشترکین خود ارسال کنند. از سوی دیگر، مشترکین امکان دارد فقط با ایموجی ها واکنش نشان دهید و از در نظرسنجی ها شرکت کنید.
ذکر این نکته ضروری است که، برای پیوستن به کانال پخش سازندگان، باید در حساب آنها مشترک شوید.
چه چیزی به کانال های چت اینستاگرام می آید؟
قبل از ترک…
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
کانال های پخش را می توان به عنوان “دی ام یک طرفه”. مشترکین می توانند محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط سازنده را مصرف کنند، اما نمی توانند با پیام پاسخ دهند. آنها به سادگی می توانند با ایموجی ها واکنش نشان دهند یا در نظرسنجی شرکت کنند. با اينكه برخی ممکن است از این محدودیت پاسخ ناامید شوند، او است توجیه شده برای جلوگیری از هجوم گسترده پیام ها برای سازندگان، به ویژه برای کسانی که هزاران عضو در کانال خود دارند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)