همه چیز درباره کانال های پخش اینستاگرام

کانال های پخش را می توان به عنوان “دی ام یک طرفه”. مشترکین می توانند محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط سازنده را مصرف کنند، اما نمی توانند با پیام پاسخ دهند. آنها به سادگی می توانند با ایموجی ها واکنش نشان دهند یا در نظرسنجی شرکت کنند. با اينكه برخی ممکن است از این محدودیت پاسخ ناامید شوند، او است توجیه شده برای جلوگیری از هجوم گسترده پیام ها برای سازندگان، به ویژه برای کسانی که هزاران عضو در کانال خود دارند.

با استفاده استراتژیک از کانال‌های تحویل، سازندگان می‌توانند حس ارتباط با مخاطبان خود را پرورش دهند، تعامل را افزایش دهند، و وفاداری فالوور را ایجاد کنند. تعامل مستقیم تر، تنوع محتوا و امکان ارائه مزایای انحصاری به ایجاد یک جامعه درگیر و پرشور در اطراف اینفلوئنسر کمک می کند.

چگونه بفهمیم که یک اینفلوئنسر کانال توزیع در اینستاگرام دارد؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

توجه داشته باشید که عرضه کانال برای همه سازندگان در حال انجام است و ممکن است چند هفته طول بکشد. ممکن است هنوز به این ویژگی دسترسی نداشته باشید، اما صبور باشید، به زودی در دسترس خواهد بود.

چگونه کانال پخش خود را به اشتراک بگذاریم؟

کانال‌های اینستاگرام فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد تعامل در اختیار سازندگان قرار می‌دهند. در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:

  1. ارتباطات متنوع: سازندگان اکنون می توانند ارسال کنند پیام های نوشتاری و صوتی، و همچنین به اشتراک بگذارید عکس و فیلم منحصرا از طریق یک کانال پخش این اجازه می دهد تاارتباط شخصی و معتبرتر با مشترکین برقرار کنید. سازندگان می توانند از این ویژگی برای تجارت استفاده کنند موضوعات روزمره، بینش های پشت صحنه یا اطلاعات انحصاری را به اشتراک بگذارید. این تنوع محتوا باعث برانگیختن علاقه و تعامل مخاطبان می شود.
  2. بازخورد و نظرسنجی: سازندگان می توانند واکنش دنبال کنندگان خود را به پیام های ارسال شده در کانال پخش مشاهده کنند. این به آنها اجازه می دهد تا تأثیر و علاقه ایجاد شده توسط محتوای خود را اندازه گیری کنند. علاوه بر این، می توان نظرسنجی هایی را برای جلب نظر جامعه راه اندازی کرد و مشترکین را به مشارکت فعال تشویق کنید. نظرسنجی ها راهی عالی برای مشارکت مشترکین در فرآیند تصمیم گیری و تقویت حس تعلق آنها به جامعه ایجاد شده توسط اینفلوئنسر است.
  3. محتوای اختصاصی: از کانال های پخش نیز می توان استفاده کرد ارائه محتوای انحصاری در پیش نمایش به وفادارترین مشترکین این رویکرد باعث ایجاد یک حس امتیاز برای این پیروان و تعهد آنها به خالق را تقویت می کند. با اعطای دسترسی ممتاز به محتوای انحصاری، سازندگان به وفاداری جامعه خود پاداش می‌دهند و پیوندها را با فداکارترین مشترکان خود تقویت می‌کنند.

بطور مشخص، هنگامی که سازنده یک کانال پخش را در اینستاگرام باز می کند و اولین پیام را می فرستد، همه دنبال کنندگان او برای شرکت دعوت می شوند.. کسانی که دعوت کانال را می پذیرند، هر زمان که سازنده پیام جدیدی ارسال کند، اعلان هایی را در DM خود دریافت می کنند. این کار مانند یک DM کلاسیک ارسال شده توسط یک دوست است.

در کنار این ویژگی‌های جدید، اینستاگرام ابزارهای دیگری را نیز برای کمک به سازندگان برای مدیریت و تبلیغ کانال‌های پخش خود آزمایش می‌کند، از جمله:

  • برنامه ریزی تاریخ و زمان انقضای کانال: این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا کانال های زودگذر ایجاد کنند که برای مدت زمان مشخصی فعال خواهند بود. این می‌تواند برای رویدادهای خاص، راه‌اندازی محصول، یا سایر محتوای با زمان محدود مفید باشد.
  • مدیران اضافه شده: سازندگان می‌توانند ناظرانی را به کانال‌های پخش خود اضافه کنند تا به آنها در مدیریت اعضا، پست‌ها و محتوا کمک کنند. این امر مدیریت تعاملات را آسان تر می کند و محیطی امن و دوستانه را در کانال ها تضمین می کند.
  • اشتراک‌گذاری پیوندها یا پیش‌نمایش‌های کانال در Stories: سازندگان می‌توانند کانال‌های پخش خود را با اشتراک‌گذاری پیوندها یا پیش‌نمایش‌ها در داستان‌های خود تبلیغ کنند. این کار فالوورها را تشویق می‌کند تا به کانال‌ها بپیوندند و راهی مناسب برای دسترسی مستقیم به این محتواها در اختیارشان قرار دهد.

راه های مختلفی برای دعوت از افراد برای پیوستن به کانال پخش شما در اینستاگرام وجود دارد. در اینجا نحوه اشتراک گذاری کانال خود با سایر کاربران آورده شده است:

  • اطلاعیه پیام اول: چه زمانی شما اولین پیام یک کانال پخش را ارسال می کنید، همه دنبال کنندگان شما یک اعلان دریافت می کنند که از آنها دعوت به پیوستن می کند کانال این یک راه خودکار آنها را از وجود کانال خود مطلع کنید و آنها را تشویق کنید که به آن بپیوندند.
  • اشتراک لینک دعوت: می توانید پیوند دعوت را به کانال پخش خود به اشتراک بگذارید. به سادگی لینک را کپی کنید و از آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید در بیو، از طریق پیام‌های مستقیم، پست‌ها در نمایه‌تان، دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی یا حتی در وب‌سایت شما. مهم است که توجه داشته باشید که پیوندهای دعوت را نمی توان غیرفعال کرد، اما می توانید آنها را برای ایجاد یک پیوند جدید در هر زمان بازنشانی کنید.
  • اشتراک گذاری در استوری ها: به عنوان سازنده یا ادمین یک کانال پخش، می توانید کانال خود را به داستان های خود اضافه کنید. برای آن، روی پیام کانال به مدت طولانی فشار دهید، سپس روی «اشتراک‌گذاری در داستان» ضربه بزنید.. یک تصویر نشان دهنده پیام به استوری شما اضافه می شود. افرادی که داستان شما را مشاهده می کنند می توانند روی تصویر پیام کلیک کنند تا مستقیماً به کانال پخش بپیوندند.

چگونه از کانال های پخش برای ایجاد تعامل استفاده کنیم؟

برای تعیین اینکه آیا سازنده یک کانال پخش در اینستاگرام دارد، می توانید این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. به نمایه سازنده بروید : برنامه اینستاگرام را باز کنید و پروفایل سازنده مورد نظر را پیدا کنید.
  2. بیو چک کنید : پس از ورود به نمایه، بخش بیوگرافی سازنده را با دقت مرور کنید. به طور خاص به دنبال پیوند یا اشاره ای باشید که به یک کانال پخش اشاره دارد. این می تواند یک پیوند مستقیم به کانال یا برچسبی باشد که وجود کانال را نشان می دهد.

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)






منبع

پس از معرفی در ایالات متحده در ماه فوریه، کانال های توزیع اینستاگرام همچنان ادامه دارد گسترش جهانی، اکنون این ویژگی را به همه سازندگان.

کانال های چت در اینستاگرام چیست؟

هنگامی که کانال توزیع شما ایجاد شد، شما می تواند به آن دسترسی داشته باشد در برنامه اینستاگرام با ضربه زدن روینماد فلش در سمت راست بالای صفحه نمایش، سپس برگه “کانال ها” را انتخاب کنید در بالا

برای ایجاد کانال پخش در اینستاگرام، ابتدا باید بودن یک خالق، یعنی داشتن اکانت سازنده اینستاگرام. پس از دسترسی به این ویژگی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با ضربه زدن بر روی اینباکس اینستاگرام خود برویدنماد فلش در سمت راست بالای فید خبری شما قرار دارد.
  2. را فشار دهیدآیکون قلم نوشتن در سمت راست بالای صفحه نمایش.
  3. گزینه را انتخاب کنید “ایجاد یک کانال پخش”.
  4. الف بدهید نام به کانال پخش شما. نام مرتبطی را انتخاب کنید که نشان دهنده محتوایی باشد که می خواهید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.
  5. فشار دهید “یک کانال پخش ایجاد کنید در پایین صفحه تا ایجاد کانال خود را نهایی کنید.

منبع

کشف کنید که چگونه با کانال های توزیع جدید، حضور خود را در اینستاگرام به حداکثر برسانید! نمی دانید چرا این ویژگی اینقدر محبوب است؟ چگونه می تواند برای سازندگان و مشترکان آنها مفید باشد؟ ما به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم و نکاتی را برای ایجاد و استفاده موثر کانال های توزیع در اینستاگرام بیان می کنیم. این فرصت را برای افزایش دید و افزایش تعامل خود از دست ندهید!

actu Instagram

اینستاگرام اخیراً چندین ویژگی جدید و هیجان‌انگیز را برای کانال‌های پخش اعلام کرده است که به سازندگان فرصت‌های جدیدی برای تعامل با مخاطبان و تبلیغ محتوای خود می‌دهد مانند:

  • همکاری بین حساب ها: سازندگان می‌توانند از حساب‌های دیگر دعوت کنند تا به کانال پخش خود بپیوندند. این ویژگی به سازندگان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر همکاری نزدیک‌تری داشته باشند، محتوا را به طور مشترک به اشتراک بگذارند و به مخاطبان خود نشان دهند که با چه کسانی و در چه موضوعاتی همکاری می‌کنند. این فرصتی برای سازندگان است تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به حساب‌های مهمان اجازه می‌دهند با یک انجمن جدید دیده شوند.
مارک زاکربرگ ویژگی همکاری آینده را در کانال های پخش اینستاگرام نشان می دهد
مارک زاکربرگ ویژگی همکاری آینده را در کانال های پخش اینستاگرام نشان می دهد
  • برگه اختصاص داده شده به کانال های تحویل در پیام: اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش تب خاصی است که به کانال های تحویل در پیام رسانی اختصاص دارد. که تسهیل دسترسی به کانال های انتشار برای کاربران و آنها به شما امکان می دهد کانال های جالب جدیدی را کشف کنید. این ویژگی تجربه کشف کاربران را بهبود می بخشد و کاوش در محتوای مختلف موجود را ارتقا می دهد.
  • سوالات سریع: سازندگان به زودی می توانند از سوالات سریع برای دریافت واکنش و پاسخ از طرفداران خود استفاده کنند. این ویژگی آزمایشی به سازندگان این امکان را می‌دهد تا نظرات، پیشنهادات یا پاسخ‌های سؤالات خاص را به سرعت جمع‌آوری کنند و تعامل و تعامل با مخاطبان را آسان‌تر کند.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

ذکر این نکته ضروری است که، برای پیوستن به کانال پخش سازندگان، باید در حساب آنها مشترک شوید.

چه چیزی به کانال های چت اینستاگرام می آید؟

چندین خالق مشهور فرانسوی قبلاً توانسته اند کانال توزیع خود را ایجاد کنندمانند Lena Situations که بیش از 713000 عضو دارد و یکی از بالاترین نرخ عضویت را دارد. سازندگان دیگری مانند Emmanuelle Sits، Paola Locatelli و همچنین هنرمندانی مانند David Guetta و Daft Punk نیز توانستند کانال خود را در اینستاگرام راه اندازی کنند.

یعنی اینکه کانال های پخش هستند عمومی، بیشتر فقط مشترکین می توانند بپیوندند.

کانال های پخش، همچنین نامیده می شود “کانال پخش” به زبان انگلیسی، به سازندگان فرصت طلایی برای تقویت روابط با مخاطبان خود ارائه می دهد. سازندگان می توانند از طریق این کانال ها، پیام ها، تصاویر، ویدئوها و نظرسنجی های نوشتاری و صوتی را برای مشترکین خود ارسال کنند. از سوی دیگر، مشترکین امکان دارد فقط با ایموجی ها واکنش نشان دهید و از در نظرسنجی ها شرکت کنید.

قبل از ترک…

چگونه یک کانال پخش در اینستاگرام ایجاد کنیم؟

اگر این مقاله در کانال های توزیع اینستاگرام شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

کانال ها در اینستاگرام عبارتند از a خصوصیت جدید سازمان بهداشت جهانی به سازندگان اجازه می دهد تا از طریق پیام های مستقیم (DM) با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنند.. این قابلیت بوده است ابتدا در ماه فوریه در ایالات متحده راه اندازی شد آخر، پس به سازندگان با نفوذ در سراسر جهان گسترش یافته است.