کانال های پخش را می توان به عنوان “دی ام یک طرفه”. مشترکین می توانند محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط سازنده را مصرف کنند، اما نمی توانند با پیام پاسخ دهند. آنها به سادگی می توانند با ایموجی ها واکنش نشان دهند یا در نظرسنجی شرکت کنند. با اينكه برخی ممکن است از این محدودیت پاسخ ناامید شوند، او است توجیه شده برای جلوگیری از هجوم گسترده پیام ها برای سازندگان، به ویژه برای کسانی که هزاران عضو در کانال خود دارند.
با استفاده استراتژیک از کانالهای تحویل، سازندگان میتوانند حس ارتباط با مخاطبان خود را پرورش دهند، تعامل را افزایش دهند، و وفاداری فالوور را ایجاد کنند. تعامل مستقیم تر، تنوع محتوا و امکان ارائه مزایای انحصاری به ایجاد یک جامعه درگیر و پرشور در اطراف اینفلوئنسر کمک می کند.
چگونه بفهمیم که یک اینفلوئنسر کانال توزیع در اینستاگرام دارد؟
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
توجه داشته باشید که عرضه کانال برای همه سازندگان در حال انجام است و ممکن است چند هفته طول بکشد. ممکن است هنوز به این ویژگی دسترسی نداشته باشید، اما صبور باشید، به زودی در دسترس خواهد بود.
چگونه کانال پخش خود را به اشتراک بگذاریم؟
کانالهای اینستاگرام فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد تعامل در اختیار سازندگان قرار میدهند. در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:
- ارتباطات متنوع: سازندگان اکنون می توانند ارسال کنند پیام های نوشتاری و صوتی، و همچنین به اشتراک بگذارید عکس و فیلم منحصرا از طریق یک کانال پخش این اجازه می دهد تاارتباط شخصی و معتبرتر با مشترکین برقرار کنید. سازندگان می توانند از این ویژگی برای تجارت استفاده کنند موضوعات روزمره، بینش های پشت صحنه یا اطلاعات انحصاری را به اشتراک بگذارید. این تنوع محتوا باعث برانگیختن علاقه و تعامل مخاطبان می شود.
- بازخورد و نظرسنجی: سازندگان می توانند واکنش دنبال کنندگان خود را به پیام های ارسال شده در کانال پخش مشاهده کنند. این به آنها اجازه می دهد تا تأثیر و علاقه ایجاد شده توسط محتوای خود را اندازه گیری کنند. علاوه بر این، می توان نظرسنجی هایی را برای جلب نظر جامعه راه اندازی کرد و مشترکین را به مشارکت فعال تشویق کنید. نظرسنجی ها راهی عالی برای مشارکت مشترکین در فرآیند تصمیم گیری و تقویت حس تعلق آنها به جامعه ایجاد شده توسط اینفلوئنسر است.
- محتوای اختصاصی: از کانال های پخش نیز می توان استفاده کرد ارائه محتوای انحصاری در پیش نمایش به وفادارترین مشترکین این رویکرد باعث ایجاد یک حس امتیاز برای این پیروان و تعهد آنها به خالق را تقویت می کند. با اعطای دسترسی ممتاز به محتوای انحصاری، سازندگان به وفاداری جامعه خود پاداش میدهند و پیوندها را با فداکارترین مشترکان خود تقویت میکنند.
بطور مشخص، هنگامی که سازنده یک کانال پخش را در اینستاگرام باز می کند و اولین پیام را می فرستد، همه دنبال کنندگان او برای شرکت دعوت می شوند.. کسانی که دعوت کانال را می پذیرند، هر زمان که سازنده پیام جدیدی ارسال کند، اعلان هایی را در DM خود دریافت می کنند. این کار مانند یک DM کلاسیک ارسال شده توسط یک دوست است.
در کنار این ویژگیهای جدید، اینستاگرام ابزارهای دیگری را نیز برای کمک به سازندگان برای مدیریت و تبلیغ کانالهای پخش خود آزمایش میکند، از جمله:
- برنامه ریزی تاریخ و زمان انقضای کانال: این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا کانال های زودگذر ایجاد کنند که برای مدت زمان مشخصی فعال خواهند بود. این میتواند برای رویدادهای خاص، راهاندازی محصول، یا سایر محتوای با زمان محدود مفید باشد.
- مدیران اضافه شده: سازندگان میتوانند ناظرانی را به کانالهای پخش خود اضافه کنند تا به آنها در مدیریت اعضا، پستها و محتوا کمک کنند. این امر مدیریت تعاملات را آسان تر می کند و محیطی امن و دوستانه را در کانال ها تضمین می کند.
- اشتراکگذاری پیوندها یا پیشنمایشهای کانال در Stories: سازندگان میتوانند کانالهای پخش خود را با اشتراکگذاری پیوندها یا پیشنمایشها در داستانهای خود تبلیغ کنند. این کار فالوورها را تشویق میکند تا به کانالها بپیوندند و راهی مناسب برای دسترسی مستقیم به این محتواها در اختیارشان قرار دهد.
راه های مختلفی برای دعوت از افراد برای پیوستن به کانال پخش شما در اینستاگرام وجود دارد. در اینجا نحوه اشتراک گذاری کانال خود با سایر کاربران آورده شده است:
- اطلاعیه پیام اول: چه زمانی شما اولین پیام یک کانال پخش را ارسال می کنید، همه دنبال کنندگان شما یک اعلان دریافت می کنند که از آنها دعوت به پیوستن می کند کانال این یک راه خودکار آنها را از وجود کانال خود مطلع کنید و آنها را تشویق کنید که به آن بپیوندند.
- اشتراک لینک دعوت: می توانید پیوند دعوت را به کانال پخش خود به اشتراک بگذارید. به سادگی لینک را کپی کنید و از آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید در بیو، از طریق پیامهای مستقیم، پستها در نمایهتان، دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی یا حتی در وبسایت شما. مهم است که توجه داشته باشید که پیوندهای دعوت را نمی توان غیرفعال کرد، اما می توانید آنها را برای ایجاد یک پیوند جدید در هر زمان بازنشانی کنید.
- اشتراک گذاری در استوری ها: به عنوان سازنده یا ادمین یک کانال پخش، می توانید کانال خود را به داستان های خود اضافه کنید. برای آن، روی پیام کانال به مدت طولانی فشار دهید، سپس روی «اشتراکگذاری در داستان» ضربه بزنید.. یک تصویر نشان دهنده پیام به استوری شما اضافه می شود. افرادی که داستان شما را مشاهده می کنند می توانند روی تصویر پیام کلیک کنند تا مستقیماً به کانال پخش بپیوندند.
چگونه از کانال های پخش برای ایجاد تعامل استفاده کنیم؟
برای تعیین اینکه آیا سازنده یک کانال پخش در اینستاگرام دارد، می توانید این مراحل ساده را دنبال کنید:
- به نمایه سازنده بروید : برنامه اینستاگرام را باز کنید و پروفایل سازنده مورد نظر را پیدا کنید.
- بیو چک کنید : پس از ورود به نمایه، بخش بیوگرافی سازنده را با دقت مرور کنید. به طور خاص به دنبال پیوند یا اشاره ای باشید که به یک کانال پخش اشاره دارد. این می تواند یک پیوند مستقیم به کانال یا برچسبی باشد که وجود کانال را نشان می دهد.
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)