(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
همه چیز را در مورد این داستان هایی که 24 ساعت پس از ارسال ناپدید نمی شوند، درک کنید
اینجا یک است آموزش ساده اما مفصل برای یادگیری نحوه نمایش یک داستان.
- برنامه اینستاگرام خود را باز کنید
- با کلیک بر روی عکس نمایه خود در سمت راست پایین صفحه به نمایه خود بروید
- روی 3 خط در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید
- به بخش “بایگانی” بروید: می توانید به تمام آرشیوهای خود (پست ها، داستان ها، مستقیم) دسترسی داشته باشید. برای مشاهده داستان های خود، روی “آرشیو داستان ها” کلیک کنید.
- سپس داستانی را که میخواهید نمایش دهید انتخاب کنید
- روی نماد قلب با برچسب “ویژه” ضربه بزنید
- صفحه ای ظاهر می شود که از شما می پرسد می خواهید آن را به کدام داستان اضافه کنید
- اگر تا به حال داستان ویژه ای ایجاد نکرده اید، یکی بسازید، نامی برای آن بگذارید و یک عکس روی جلد قرار دهید
- اگر قبلاً یک یا چند داستان ویژه ایجاد کردهاید، داستانی را که میخواهید داستان خود را به آن اضافه کنید انتخاب کنید.
- شما بروید، داستان شما در صفحه اول است!
برای شرکت ها یک است روش بسیار خوبی برای ارتباط و تبلیغ. در واقع، داستان های صفحه اول این امکان را فراهم می کند تا محصولات را بر اساس دسته بندی برجسته کنید، همه رویدادهای سازماندهی شده توسط برند را گرد هم آورد تا بر پویایی شرکت تأکید کند، تا اعضای تیم را برای شکستن سد بین مشتریان ارائه دهد. و جامعه…
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
برای داشتن کاورهای زیبا برای داستان های برجسته خود، می توانید الهام بخش شما تصاویر در سایت ها مانند پینترست که به دلیل کیفیت رسانه خود شناخته شده است.
اگر این مقاله در استوری های اینستاگرام شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اما وقتی میخواهید یک داستان ویژه با محتوای زیاد ایجاد کنید، تماشای همه چیز برای مشترکین ما همیشه جالب نیست و ممکن است نخواهید برای همه قابل مشاهده باشد.
2 تفاوت عمده بین داستان و داستان برجسته:
- داستان فقط برای 24 ساعت قابل مشاهده است، در حالی که داستان برجسته تا زمانی که شما بخواهید قابل مشاهده است
- داستان به سادگی در نمایه شما منتشر می شود، بدون دسته بندی، در حالی که داستان های برجسته را می توان بر اساس دسته ها، موضوعات، تاریخ ها و غیره سازماندهی کرد.

استوری اینستاگرام در #شورت
- داستان برجسته بیش از 24 ساعت قابل مشاهده است
- او در پروفایل اینستاگرام پین شده است
- این به شما امکان می دهد: اوقات خوش را به اشتراک بگذارید، کسب و کار خود را تبلیغ کنید، به مشتریان خود نزدیک تر شوید و غیره.
- چگونه: آموزش سریع در این مقاله
- محتوای یک داستان برجسته قابل ویرایش است، اما نه خود داستان.
استوری ویژه در اینستاگرام چیست؟
اما نه، زیرا شما نمی توانید خود داستان را ویرایش کنید. پس از انتشار، محتوای داستان شما قابل تغییر نیست.
داستان برجسته یک است راهی عالی برای یادآوری خاطرات.
را داستان در کانون توجه، همچنین به نام برجسته می کند، یکی از ویژگی های اینستاگرام است که اجازه می دهد تا یک داستان برای بیش از 24 ساعت قابل مشاهده باقی بماند.
تنها محدودیت تعداد داستانهایی است که میتوانید در هر داستان ویژه قرار دهید: 100. اگر موارد بیشتری اضافه کنید، اولین موارد اضافه شده به طور خودکار حذف میشوند…
این می تواند یک به روز رسانی در مورد اتفاقی در زندگی شما یا چیزی مرتبط با موضوع حساب باشد. همچنین میتوانید یک عکس یا ویدیو از چیز جدیدی که در حال تلاش هستید، یک آموزش یا راهنما، نگاهی به پشت صحنه ایجاد محتوا برای حساب کاربری، مصاحبه با متخصصان در این زمینه، اگر حرفهای هستید، پست کنید. حساب یا لحظات زیبایی که می خواهید به خاطر بسپارید.
چگونه برای کاور استوری اینستاگرام آیکون های زیبا ایجاد کنیم؟
برای اینکه بتوان یک داستان را به صفحه اول اضافه کرد، همانطور که از نامش پیداست، باید یک داستان باشد. بنابراین، این بدان معناست که آن را به عنوان یک داستان به مدت 24 ساعت در حساب شما قابل مشاهده کنید.
اینجاست یک راه ساده برای برجسته کردن یک داستان بدون ارسال آن به استوری شما : نمایش استوری خود را برای همه دنبال کنندگان خود مخفی کنید. شما تنها کسی خواهید بود که به آن دسترسی خواهید داشت و می توانید هر چقدر که بخواهید محتوا منتشر کنید، بدون اینکه کسی بتواند آن را ببیند.
چه چیزی را می توان به صورت استوری در اینستاگرام منتشر کرد؟
قبل از ترک…
به عبارت ساده، سرفصل داستان است بین داستان و انتشار.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
متأسفانه این گزینه (هنوز؟) در دسترس نیست. خوب نه واقعا
بله، زیرا این امکان وجود دارد که محتوای موجود در استوری ویژه شما را تغییر دهید. می توانید یک داستان را از استوری ویژه خود حذف کنید، موارد جدید ایجاد کنید، دسته بندی داستان ها را تغییر دهید…
کاربران اینستاگرام، چه افراد شناخته شده و چه کاربرانی مانند سایرین، این امکان را دارند که با استوری های ویژه، به همه داستان ها را در مورد یک نوع رویداد جمع آوری کنید (سفر، وقت با دوستان، خانواده و غیره).
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
چه در اندروید و چه در iOS، روش کار یکسان است. با این حال، فقط می توانید محتوا را از یک دستگاه تلفن همراه اضافه کنید. این عملکرد در حال حاضر در رایانه در دسترس نیست.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
تنها راه دسترسی به افرادی که استوری شما را در صفحه اول دیده اند این است که استوری روز خود را در صفحه اول قرار داده باشید، در این صورت به مدت 48 ساعت به بینندگان آن دسترسی دارید.
آیا می توانم تعداد نامحدودی استوری ویژه در اینستاگرام اضافه کنم؟
اگر میخواهید داستانی را که معرفی کردهاید حذف کنید، به این صورت است:
- روی داستان برجسته ای که می خواهید محتوای آن را ویرایش کنید کلیک کنید
- به داستانی که می خواهید حذف کنید بروید
- روی سه نقطه کوچک در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید
- روی “حذف موارد ویژه” کلیک کنید
- اگر می خواهید محتوا اضافه کنید، روی “ویرایش محتوای ویژه” کلیک کنید.
سوالات متداول استوری های ویژه اینستاگرام
آیا می توانیم افرادی را که داستان ما را در صفحه اول دیده اند ببینیم؟
اوی، شما می توانید به تعداد دلخواه داستان های ویژه ایجاد کنید.
یک استوری ویژه در اینستاگرام می تواند شامل باشد آنچه شما می خواهید.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
شما همچنین می توانید آیکون های خود را ایجاد کنیدبرای مثال از Canva استفاده کنید.
تفاوت بین استوری و استوری ویژه در اینستاگرام چیست؟
بله و خیر.
همانطور که متوجه شدید، هایلایت ها مزایای زیادی دارند و می توانند به همان اندازه برای یک شرکت مفید باشند، اگرچه این مزایا یکسان نیستند (برای افراد بیشتر شخصی و برای شرکت ها تبلیغاتی هستند).
این “داستان ویژه” نامیده می شود زیرا به طور دائم در نمایه کاربر، زیر نام کاربری و بالای فید پست آنها نمایش داده می شود.

استفاده از هایلایت در اینستاگرام چیست؟
اول از همه، این یک راه عالی برای محتوای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید یا محبوب ترین با فالوورهای شما
و اگر بیشتر فردی بصری هستید، این ویدیو باید به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه یک داستان را نشان دهید:
چگونه یک داستان را در کانون توجه قرار دهم؟
داستان های ویژه نیز به کاربران اجازه می دهد به سرعت محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید بدون نیاز به مرور همه پست ها و داستان های خود. این امر باعث میشود که شما راحتتر اطلاعات یا رویدادهای مهم را دنبال کنید و به طور مؤثرتری با کاربران اینترنت گفتگو کنید.
آیا می توانیم یک داستان برجسته را ویرایش کنیم؟
لیست افرادی که استوری شما را دیده اند و همچنین تعداد بازدیدها فقط در قسمت قابل دسترسی است 48 ساعت پس از انتشار داستان.
در واقع، اگر ویژگی اصلی یک داستان این باشد که فقط برای 24 ساعت قابل مشاهده باشد، این مفهوم توسط شبکه اجتماعی منحرف شده است که به کاربران خود ارائه می دهد. داستان های مورد علاقه خود را در نمایه خود بگذارید.
چه برای حساب های شخصی یا حساب های تجاری، هایلایت ها می توانند مزایای زیادی داشته باشند.
هنگامی که محتوای ویژه را در پروفایل اینستاگرام خود پست می کنید، معمولاً به این معنی است که بیش از 2 روز بیدار بمانید. بنابراین نمی توانید ببینید چه کسی استوری های ویژه شما را مشاهده می کند.
اما قبل از ادغام 100 داستان، زمان دارید تا به خلاقیت خود اجازه دهید صحبت کند!