هویت بصری، گرافیک، تصاویر: روندهای سال 2023

امسال، زیبایی شناسی طراحی پایدار نقشی بزرگتر از همیشه ایفا خواهد کرد. رنگ‌های تک رنگ عمیق، فونت‌های کلاسیک یا متراکم، و بافت‌های مینیمالیستی به شما کمک می‌کنند تا طرح‌های جامع ایجاد کنید، اما همچنین منابع را بهینه کنید، بازگشت سرمایه را بهبود بخشید و آینده برند و جهان را تضمین کنید.

$

6. رفاه مصرف کننده در مرکز تصاویر

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

برای سال 2023، روندها از جنبش پیروی می کنند، در برجسته کردن تصاویر افراد مسنبالغ تر، با تجربه تر.

در سال 2023، جذابیت انیمه همچنان افزایش می یابد و بر حوزه های بازاریابی، ارتباطات و به طور گسترده تر، تجارت تأثیر می گذارد. برندهای معروف دنیا مانند آدیداس در حال حاضر شروع به الهام گرفتن از دنیای انیمه برای طراحی کمپین های تبلیغاتی خود کرده اند.

2. محیط زیست و طبیعت در مرکز نگرانی ها قرار دارند

مشاوره از $ در این موضوع:

  • فقط محتوای مربوط به افراد مسن را ارسال نکنید.
  • شما باید محتوای معتبر ارائه دهید.

4. فردا از چه چیزی ساخته خواهد شد؟

قبل از ترک…

بنابراین لازم است روی تصاویر ساده اما رنگارنگ، روی مدل های طبیعی اما پویا شرط بندی کنید.

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک منتشر شده توسط $ در روندهای بصری 2023
اینفوگرافیک منتشر شده توسط $ در روندهای بصری 2023

این مفهوم از رفاه را می‌توان به‌ویژه به لطف واقعیت مجازی، در کمپین‌های راه‌اندازی شده توسط برندها، با گنجاندن تجربیات دلپذیر، ادغام کرد.

مصرف کننده در جستجوی مداوم برای رفاه و این می تواند از طریق تصاویری که او با آنها مشورت می کند انجام شود.

شرکت‌ها نسل‌های گسترده‌تری را هدف قرار می‌دهند و روی محتوایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که با همه صحبت کند.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

نگرانی و کنجکاوی در مورد آینده و اینکه شامل چه چیزهایی خواهد شد. این سؤالات فضایی برای خلاقیت بصری عالی در مورد موضوع باقی می گذارد.

در سال 2023، نیازی نیست که جلوه‌های بصری پیچیده‌ترین و پرطرفدارترین باشند، تنها چیزی که مصرف‌کننده به دنبال آن است باید در تماس با تصاویر، ویدئوها، کمپین های تبلیغاتی احساس شادی کنید.

چگونه یک بصری می تواند بر رفتار خرید تأثیر بگذارد؟ چگونه می دانید چه چیزی بر مصرف کننده تأثیر می گذارد؟ اگر این 7 روند برای سال آینده به شما کمک کند محتوایی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد افراد بیشتری را جذب کنید، چه؟ ما روندهای بصری سال 2023 را به شما ارائه می دهیم.

ویدیوهای کوتاه ایجاد کنید
روندهای بصری برای سال 2023

روند اصلی بصری برای سال 2023

1. جهان انیمه در حال افزایش است

یکی از ویژگی های انیمه این است زیبایی شناسی آنها بسیار خاص: رنگ های زیاد، لباس های اصلی و جهان های بسیار خاص.

تاری و سایه ها در سال 2023 در کانون توجه قرار خواهند گرفت، به سازندگان اجازه می دهد تا اهداف خود را در مورد درک خود از جهان و آینده زیر سوال ببرند.

5. توسعه پایدار به عنوان چالش اصلی شرکت ها

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

منبع

اگر تصاویر بصری مورد استفاده شرکت ها بتوانند از این آرزوها برای افزایش اثربخشی کمپین های بازاریابی خود استفاده کنند، چه؟ استفاده از رنگ‌های طبیعی‌تر، بازگشت به اصول اولیه و تشویق خودانگیختگی، همگی امکاناتی هستند که به شرکت‌ها اجازه می‌دهند در سال ۲۰۲۳ به تعداد بیشتری از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند.

3. پیری در حال تبدیل شدن به یک روند است

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

در طول سال ها، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به مسائل زیست محیطی علاقه مند هستند، و بیشتر و بیشتر نگران هستند. طبق مطالعه ای که توسط ADEME62 درصد از مردم فرانسه می دانند که برای مبارزه با گرمایش زمین باید روش مصرف خود را تغییر دهند.

هدف این خواهد بود که مشتری را آرام کند، او را خوش بگذراند، بدون اینکه او متوجه شود که این امر بر رفتار خرید او تأثیر می گذارد.

7. سادگی کلید خواهد بود

در سال های اخیر، ما می توانیم علاقه فزاینده ای را به انیمه مشاهده کنیم. مردم از شخصیت‌ها قدردانی می‌کنند، به آن‌ها وابسته می‌شوند و در بازی توطئه‌هایی که در رسانه‌های مختلف ارائه می‌شود گرفتار می‌شوند.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

در همان ایده روند شماره 2، این یکی به مسائل زیست محیطی مربوط می شود:

  • تصاویر سبز برای مصرف کنندگان معنادار است.
  • کمپین های 0 waste, 0 Impact در سال 2023 بسیار موفق خواهند بود.
  • الهام گرفتن از طبیعت یکی از کلیدهای موفقیت است

به این نگرانی ها اضافه شده است میل شدید به سفرکه با 2 سال محدودیت به دلیل بحران سلامت توضیح داده شده است. مردم می خواهند به جهان سفر کنند و مناظر جدید، فرهنگ های جدید را کشف کنند.

اگر این مقاله در روندهای بصری برای سال 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما