وب‌سایت Google Merchant Center نیاز به به‌روزرسانی خط‌مشی بهبود دارد


دو سال پیش، گوگل خط مشی جدیدی را در مرکز تجاری گوگل ایجاد کرد که وب سایت نیاز به بهبود دارد. خوب، اکنون حساب‌های فهرست‌های رایگان با این وضعیت هنوز فعال هستند، اما محصولات آن‌ها در Google دید محدودی دارند.

گوگل ارسال شده که آن‌ها خط‌مشی الزامات فنی و سرمقاله Google Merchant Center را به‌روزرسانی کرده‌اند و اجرای مشکل حساب «وب‌سایت نیاز به بهبود دارد» تغییر کرده است.

Google نوشت: «پیش از این، حساب‌های Merchant Center با وضعیت مشکل «وب‌سایت نیاز به بهبود دارد» به‌طور خودکار تأیید نشدند. اکنون، حساب‌های فهرست‌های رایگان با این وضعیت مشکل همچنان فعال هستند، اما محصولات آن‌ها در Google قابل مشاهده هستند. این تغییر فقط برای فهرست‌های رایگان اعمال می‌شود. ”

وضعیت مشکل “وب سایت نیاز به بهبود دارد” به این معنی است که وب سایت شما نیازهای اساسی را برای اطمینان از تجربه خرید یکپارچه مشتریان از دست نمی دهد. Google اضافه کرد که این خط‌مشی برای محافظت از مشتریان در برابر تجربه‌های خرید ضعیف، مانند وب‌سایت‌های ناقص، اطلاعات گیج کننده یا نادرست محصول، پیوندهای شکسته در وب‌سایت و غیره در نظر گرفته شده است.

وب‌سایت‌هایی که کاملاً کاربردی نیستند، محتوای خاص کسب‌وکار ندارند، اطلاعاتی دارند که درک آن دشوار است، یا محتوای محصول را نمایش می‌دهند که ناقص است، نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از وب‌سایت‌هایی که دارای لینک‌های خراب، محتوای قالب‌بندی‌شده، مکان‌هایی برای متن یا مکان‌ها هستند. برای تصاویر

بحث انجمن در توییتر.



منبع