وضعیت قدرت نمایه نمایه کسب و کار Google

چه کلاهبرداری. 🤦🏻‍♂️

اکنون مشتریان این سئوکاران محلی با وحشت از کامل نبودن نمایه های آنها دست به دست می شوند.





منبع

اوه، این است که من باید در Google Ads ثبت نام کنم. pic.twitter.com/7Hcb0G11OY

– دارن شاو (@DarrenShaw_) 17 فوریه 2023

سی سی @rustybrick #سئو #localseo pic.twitter.com/GWdRnteaaW

– دارن شاو (@DarrenShaw_) 17 فوریه 2023

بنابراین برای تکمیل نمایه خود، باید در Google Ads ثبت نام کنم؟ وای.

– دارن شاو (@DarrenShaw_) 17 فوریه 2023

در ژوئن گذشته، گوگل آزمایش یک ویجت یا نماد وضعیت «قدرت نمایه» را آغاز کرد که به شما نشان می دهد که آیا باید کارهای بیشتری با نمایه کسب و کار Google خود انجام دهید یا خیر. خوب، این فقط در روز جمعه پخش شد و به نظر می رسید که به طور کامل منتشر شده است. اما بسیاری از سئوکاران محلی از آن راضی نیستند.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Google Local Edits Web

در اینجا سئوهای محلی نشان می دهند که در آخر هفته این موضوع را مشاهده کردند: