وقتی یک نام تجاری در گوگل محبوب تر از معنای کلمه می شود


برخی از مارک ها هستند که نام های عمومی دارند که محبوبیت بیشتری نسبت به معنای واقعی کلمه پیدا کرده اند. در این موارد، جستجوی Google ممکن است اطلاعات مربوط به نام تجاری را بر اساس معنای کلمه رتبه بندی کند یا نشان دهد.

ممکن است گوگل این کار را برای اصطلاح و نام تجاری انجام داده باشد [pepper] – جایی که اکنون گوگل یک جعبه خرید را در بالای نتیجه برای لباس زیر زنانه برند Pepper نشان می دهد.

این هم یک اسکرین شات:

این پیش آمد توییتر و جان مولر از گوگل توضیح داد: “چیزهایی مانند این می توانند در طول زمان تغییر کنند، برندها می توانند قوی تر از معنای اصلی یک کلمه شوند.” او افزود: «در ابتدا برای من کمی عجیب به نظر می رسد، اما من برند و دسته بندی محصول را نمی دانم، و تمرکز آن بر ایالات متحده است، بنابراین قضاوت در مورد آن سخت است.

یکی از مواردی که سئوکاران اغلب در آن دچار مشکل می شوند این است که شرکتی که با آن کار می کند از یک نام عمومی برای نام تجاری خود استفاده می کند. رتبه بندی آن نام تجاری بالاتر از معنای عمومی بسیار سخت است و کاری که سئوکاران نمی توانند به تنهایی بدون بودجه های بازاریابی کلان و کمپین های تلویزیونی و رادیویی بزرگ انجام دهند.

در اینجا توییت های مرتبط با این موضوع آمده است:

در این مثال، وب‌سایت این شرکت نیز بالاتر از مدخل ویکی‌پدیا برای عبارت فلفل است. اکنون این قابل توجه است.

بحث انجمن در توییتر.





منبع