ممکن است گوگل این کار را برای اصطلاح و نام تجاری انجام داده باشد [pepper] – جایی که اکنون گوگل یک جعبه خرید را در بالای نتیجه برای لباس زیر زنانه برند Pepper نشان می دهد.
چیزهایی مانند این می توانند در طول زمان تغییر کنند، برندها می توانند قوی تر از معنای اصلی یک کلمه شوند. (در ابتدا برای من کمی عجیب به نظر می رسد، اما من برند و دسته بندی محصول را نمی دانم، و متمرکز بر ایالات متحده است، بنابراین قضاوت در مورد آن سخت است)
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 29 سپتامبر 2022
یکی از مواردی که سئوکاران اغلب در آن دچار مشکل می شوند این است که شرکتی که با آن کار می کند از یک نام عمومی برای نام تجاری خود استفاده می کند. رتبه بندی آن نام تجاری بالاتر از معنای عمومی بسیار سخت است و کاری که سئوکاران نمی توانند به تنهایی بدون بودجه های بازاریابی کلان و کمپین های تلویزیونی و رادیویی بزرگ انجام دهند.
برخی از مارک ها هستند که نام های عمومی دارند که محبوبیت بیشتری نسبت به معنای واقعی کلمه پیدا کرده اند. در این موارد، جستجوی Google ممکن است اطلاعات مربوط به نام تجاری را بر اساس معنای کلمه رتبه بندی کند یا نشان دهد.
من فلفل را در گوگل جستجو کردم و به جای فلفل، سوتین wtf google گرفتم؟ pic.twitter.com/5x0vZ4R64Y
– estefannie با نام مستعار “یک زن” (@estefanniegg) 28 سپتامبر 2022
این هم یک اسکرین شات:
در این مثال، وبسایت این شرکت نیز بالاتر از مدخل ویکیپدیا برای عبارت فلفل است. اکنون این قابل توجه است.
در اینجا توییت های مرتبط با این موضوع آمده است:
این پیش آمد توییتر و جان مولر از گوگل توضیح داد: “چیزهایی مانند این می توانند در طول زمان تغییر کنند، برندها می توانند قوی تر از معنای اصلی یک کلمه شوند.” او افزود: «در ابتدا برای من کمی عجیب به نظر می رسد، اما من برند و دسته بندی محصول را نمی دانم، و تمرکز آن بر ایالات متحده است، بنابراین قضاوت در مورد آن سخت است.
بحث انجمن در توییتر.