چیزهایی مانند این می توانند در طول زمان تغییر کنند، برندها می توانند قوی تر از معنای اصلی یک کلمه شوند. (در ابتدا برای من کمی عجیب به نظر می رسد، اما من برند و دسته بندی محصول را نمی دانم، و متمرکز بر ایالات متحده است، بنابراین قضاوت در مورد آن سخت است)
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 29 سپتامبر 2022
در این مثال، وبسایت این شرکت نیز بالاتر از مدخل ویکیپدیا برای عبارت فلفل است. اکنون این قابل توجه است.
من فلفل را در گوگل جستجو کردم و به جای فلفل، سوتین wtf google گرفتم؟ pic.twitter.com/5x0vZ4R64Y
– estefannie با نام مستعار “یک زن” (@estefanniegg) 28 سپتامبر 2022
بحث انجمن در توییتر.