وقتی یک نام تجاری در گوگل محبوب تر از معنای کلمه می شود

ممکن است گوگل این کار را برای اصطلاح و نام تجاری انجام داده باشد [pepper] – جایی که اکنون گوگل یک جعبه خرید را در بالای نتیجه برای لباس زیر زنانه برند Pepper نشان می دهد.

چیزهایی مانند این می توانند در طول زمان تغییر کنند، برندها می توانند قوی تر از معنای اصلی یک کلمه شوند. (در ابتدا برای من کمی عجیب به نظر می رسد، اما من برند و دسته بندی محصول را نمی دانم، و متمرکز بر ایالات متحده است، بنابراین قضاوت در مورد آن سخت است)

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 29 سپتامبر 2022

یکی از مواردی که سئوکاران اغلب در آن دچار مشکل می شوند این است که شرکتی که با آن کار می کند از یک نام عمومی برای نام تجاری خود استفاده می کند. رتبه بندی آن نام تجاری بالاتر از معنای عمومی بسیار سخت است و کاری که سئوکاران نمی توانند به تنهایی بدون بودجه های بازاریابی کلان و کمپین های تلویزیونی و رادیویی بزرگ انجام دهند.

برخی از مارک ها هستند که نام های عمومی دارند که محبوبیت بیشتری نسبت به معنای واقعی کلمه پیدا کرده اند. در این موارد، جستجوی Google ممکن است اطلاعات مربوط به نام تجاری را بر اساس معنای کلمه رتبه بندی کند یا نشان دهد.

من فلفل را در گوگل جستجو کردم و به جای فلفل، سوتین wtf google گرفتم؟ pic.twitter.com/5x0vZ4R64Y

– estefannie با نام مستعار “یک زن” (@estefanniegg) 28 سپتامبر 2022