ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
این ستارگان، مسلماً محتاطانه، در واقع چرخ فلکی از تکههایی از صفحات را به نمایش میگذارند که گوگل آنها را بسیار نزدیک (یا مرتبط) با نتیجهای که به طور طبیعی در نتایج جستجوی خود نشان میدهد، نشان میدهد.
یک چیز مسلم است، اگر این ویژگی در سطح بینالمللی به کار گرفته شود، به وضوح میتواند به وبسایتهایی که لزوماً در مرجع طبیعی قرار ندارند، اما قطعات و صفحات باکیفیتی با محتوای جالب را برای کاربران اینترنت ارائه میدهند، پاداش دهد.
در این مرحله، ما نمیتوانستیم این نتیجه را در فرانسه بررسی کنیم، و بنابراین، تجزیه و تحلیل کنیم که آیا نتایج نمایش داده شده در صفحه اول گوگل نیز ارجاع داده شدهاند یا به طور بالقوه در نتایج جستجو رتبه بسیار پایینتری دارند (صفحه 2، 3، …) .
در حال حاضر فقط به صورت انتخابی برای تست A/B در نتایج جستجوی انگلیسی مستقر شده است، گوگل در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که میتواند دید ارگانیک قابلتوجهی را برای نتایج جستجوی بیشتر فراهم کند که ممکن است لزوماً در رتبه ۳ برتر گوگل قرار نگیرند..
گوگل «بیشتر شبیه به این»
“More Like This”، گوگل در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که یک ستاره بزرگ و کوچک را در کنار قطعه نتیجه جستجو قرار می دهد و به کاربران موتورهای جستجو اجازه می دهد تا نتایج جستجو مشابه آنچه مشاهده شده است را مشاهده کنند.
اگر این مقاله در این مورد ویژگی جدید “بیشتر شبیه به این” در SERP های گوگل آزمایش می شود شما آن را دوست داشتید، در اشتراک گذاری و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
غسل تعمید” بیشتر شبیه به این” ، یا ” بیشتر شبیه به ایناین ویژگی جدید به کاربر اینترنت اجازه میدهد تا با یک کلیک به نتایج بیشتری مشابه آنچه توسط گوگل ارائه شده است دسترسی داشته باشد، که به او گزینههای بیشتری از پیوندها را برای کلیک کردن در بالای خط تاشو ارائه میدهد.