من برای ویرایش منوی یک رستوران در GBP رفتم و Google گزینه کپی کردن منویی را که Google تشخیص میدهد متعلق به رستوران است، ارائه داد. قبلا دیده نشده بود و کاملا مفید بود، آیا این جدید است؟ #localseo @TimdeTwit @rustybrick @contenidoseocom pic.twitter.com/KmdBaoOVgs
— Lluc B. Penycate Ⓐ (@Lluc_SEO) 27 مارس 2023
به نظر میرسد Google Business Profiles به برخی رستورانها اجازه میدهد تا منویی را که فکر میکند برای آن رستوران از منبع دیگری تهیه کرده است کپی کنند و از آن منوی کپیشده برای شروع ایجاد منوی خود در نمایههای کسبوکار Google استفاده کنند.
Lluc گفت: “من برای ویرایش منوی یک رستوران در GBP رفتم و گوگل گزینه کپی کردن منویی را که گوگل آن را به عنوان متعلق به رستوران تشخیص می دهد ارائه داد. قبلاً دیده نشده بود و کاملاً مفید بود.” او افزود: “وقتی منو “کپی” را انتخاب کردید، برای ویرایش هر مورد در دسترس است. همچنین پیام “توصیه را برای افزایش تجسم ها دنبال کنید” دریافت می کنم.
در اینجا چند اسکرین شات ترجمه شده وجود دارد که نحوه عملکرد ویژگی کپی منو در نمایه های کسب و کار Google را شرح می دهد:
این می تواند زمان بسیار زیادی را صرفه جویی کند و باعث شود گوگل بتواند منوهای بیشتری را به صورت بومی در نتایج جستجوی محلی گوگل نشان دهد.
Lluc B. Penycate این ویژگی را روز دیگر مشاهده کرد و در مورد آن پست کرد توییتر پرسیدن آیا جدید است فکر کنم ممکنه جدید باشه منظورم این است که این ویژگی میتواند با ایجاد منوی گوگل از منوی قبلی که به صورت آنلاین برای آن رستوران پیدا کرده است، از سردردهای زیادی در یک رستوران نجات دهد.
مشاوره ارائه شده توسط گوگل …. pic.twitter.com/FmV0Qn3J1f
— Lluc B. Penycate Ⓐ (@Lluc_SEO) 27 مارس 2023
بحث انجمن در توییتر.
در اینجا یک GIF است که من از بخشی از او ساخته ام ویدئو من می دانم که این را در عمل نشان می دهد، به زبان انگلیسی نیست: