گوگل در واقع این را اعلام کرد زودتر این هفته، گفت: «میخواهید بازی را با طرفداران دیگر تماشا کنید؟ یک برچسب جدید برای کسبوکارها در «جستجو» قبل از بازیها راهاندازی میشود و به شما کمک میکند این کار را انجام دهید. بهزودی میتوانید به سادگی «مکان تماشای جام جهانی را در نزدیکی من» جستجو کنید. در جستجو برای یافتن محل برگزاری نزدیک به انتخاب خود. صاحبان مشاغل باید قوانین محلی خود را در مورد نمایش رویدادهای ورزشی به عموم قبل از اعمال برچسب جدید مرور کنند.”
در اینجا این برچسب در یک فهرست محلی به نظر می رسد:
در اینجا ایمیلی است که Google برای افزودن ویژگی ارسال می کند:
این تصویر از محمد یونس در توییتر و Google SearchLiaison این را در تاریخ اعلام کرد ماستودون.
با نزدیک شدن به جام جهانی، گوگل از کسب و کارهای خاصی مانند بارها، رستورانها و مکانهای دیگر میپرسد که آیا جام جهانی را در مکان خود نشان خواهند داد. اگر ویژگی «نمایش جام جهانی» را به نمایه کسبوکار خود اضافه کنند، Google آن را در نمایه کسبوکار محلیشان در Google Maps و جستجوی Google نشان میدهد.
بحث انجمن در توییتر و Google SearchLiaison این را در تاریخ اعلام کرد ماستودون.