در پانل محلی، برخی از فهرستها دارای این دکمه هستند که با نماد بلندگو میگوید «درباره این مکان بشنو». روی آن کلیک میکنید و نام کسبوکار و دسته کسبوکار آن کسبوکار را میخواند.
🆕 گوگل «درباره این مکان بشنو» را در «نمایه کسبوکار» اضافه کرد.#تجارت محلی
این من را به یاد شنیدن این ویژگی بارگیری میاندازد که Google برای برخی از قطعههای برجسته در نظر گرفته است.
Google یک Hear در مورد این مکان جدید را در نمایه کسب و کار اضافه کرد. چیزهای جدیدی به نمایه کسب و کار اضافه شد. #localseo #تجارت محلی
سی سی @rustybrick @JohnMu pic.twitter.com/XPR9fjejff
— انوج ثاکر (@Anuj_Thaker03) 13 اکتبر 2022
در اینجا اسکرین شات های بیشتری از خوشال وجود دارد:
↗️ جدید در نمایه کسب و کار اضافه شده است.
سی سی @rustybrick pic.twitter.com/zPxMdf1u5f— خوشال بهروانی (@b4k_khushal) 13 اکتبر 2022
به نظر میرسد Google ویژگیای را راهاندازی کرده یا در حال آزمایش است تا جستجوی Google جزئیات فهرست کسبوکار محلی را بخواند. این ممکن است فقط در برخی از مناطق باشد، زیرا من نمی توانم آن را در نیویورک تکرار کنم، اما چند گزارش از هند در مورد این ویژگی دریافت کردم.
بحث انجمن در توییتر.