پایان محدوده قیمت و CTA های شخصی شده


اگر هنوز این امکان را داشتید که قیمت دقیق محصولات خود را وارد نکنید، اما آنها را در یک محدوده قیمت در نمایه کسب و کار Google قرار دهید، از آن استفاده کنید، زیرا از 15 فوریه 2023، این قابلیت دیگر در دسترس نخواهد بود. این به طور مشخص به چه معناست؟ آیا تغییراتی در برگه محصولات شرکت شما لازم است؟ پاسخ ها در این مقاله آمده است.

فعال گوگل
«Google برای کسب‌وکار من» پایان محدوده‌های قیمت و CTAهای شخصی‌شده را اعلام می‌کند

یادآوری: نمایه کسب و کار گوگل چیست؟

نمایه کسب و کار Google یک سرویس گوگل است که در سال 2009 با نام Google Places و سپس Google My Business راه اندازی شد و هدف آن صاحبان مشاغل است.

نمایه کسب‌وکار Google امکان ایجاد فایل‌های شرکت از جمله: نام، زمینه فعالیت، آدرس، اطلاعات تماس، زمان‌بندی یا پیوند مستقیم به وب‌سایت شرکت را می‌دهد.

این ورق ها در نظر گرفته شده است ترویج ارجاع شرکت ها در موتورهای جستجو، به منظور جذب ترافیک بیشتر به کسب و کار خود.

نمایه کسب‌وکار Google به شرکت‌ها اجازه می‌دهد:

  • برای بهبود ارجاع محلی خود در Google با توجه به موقعیت مکانی خود
  • برای قرارگیری موثر خود در Google Maps
  • جذب ترافیک به شرکت خود (نقطه فروش فیزیکی یا وب سایت)
  • حضور آنلاین خود را توسعه دهید

چه تغییراتی در سال 2023 انتظار می رود؟

2 تغییر عمده در مورد استفاده از نمایه کسب و کار Google در تاریخ 15 فوریه 2023 اعمال خواهد شد:

  1. باندهای قیمت ناپدید می شوند : دیگر امکان نشان دادن محدوده قیمت در برگه محصول وجود نخواهد داشت. محصولاتی که باید توسط گوگل نمایش داده شوند باید با قیمت دقیق پر شوند. همه صفحات حاوی محدوده قیمت به طور خودکار حذف می شوند و کسب و کارها باید محصولات خود را دوباره وارد کنند.
  2. Call-To-Action های سفارشی دیگر پشتیبانی نمی شوند : صفحات کسب و کار پر شده با CTA شخصی‌سازی‌شده مانند «وب‌سایت ما را بررسی کنید» دیگر از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ توسط Google نمایش داده نمی‌شوند. همانند محدوده‌های قیمت، صفحاتی که CTA‌های شخصی‌شده را نمایش می‌دهند به‌طور خودکار حذف می‌شوند.

این تغییرات ممکن است بی‌اهمیت به نظر برسند، اما مهم است که آنها را در نظر بگیرید، زیرا برای برخی از شرکت‌ها، تمام صفحات محصول ممکن است به طور خودکار در 15 فوریه 2023 ناپدید شوند.

اگر در نمایه کسب‌وکار Google حسابی دارید، اما در تلاش برای بهینه‌سازی فهرست کسب‌وکارتان هستید، به شما می‌دهیم 10 نکته برای یک لیست بهینه در این مقاله.

قبل از ترک…

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

اگر این مقاله در به‌روزرسانی اخیر «Google برای کسب‌وکار من». شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع