نمایه کسبوکار Google به شرکتها اجازه میدهد:
- برای بهبود ارجاع محلی خود در Google با توجه به موقعیت مکانی خود
- برای قرارگیری موثر خود در Google Maps
- جذب ترافیک به شرکت خود (نقطه فروش فیزیکی یا وب سایت)
- حضور آنلاین خود را توسعه دهید
این ورق ها در نظر گرفته شده است ترویج ارجاع شرکت ها در موتورهای جستجو، به منظور جذب ترافیک بیشتر به کسب و کار خود.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

یادآوری: نمایه کسب و کار گوگل چیست؟
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
نمایه کسب و کار Google یک سرویس گوگل است که در سال 2009 با نام Google Places و سپس Google My Business راه اندازی شد و هدف آن صاحبان مشاغل است.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
این تغییرات ممکن است بیاهمیت به نظر برسند، اما مهم است که آنها را در نظر بگیرید، زیرا برای برخی از شرکتها، تمام صفحات محصول ممکن است به طور خودکار در 15 فوریه 2023 ناپدید شوند.
نمایه کسبوکار Google امکان ایجاد فایلهای شرکت از جمله: نام، زمینه فعالیت، آدرس، اطلاعات تماس، زمانبندی یا پیوند مستقیم به وبسایت شرکت را میدهد.
2 تغییر عمده در مورد استفاده از نمایه کسب و کار Google در تاریخ 15 فوریه 2023 اعمال خواهد شد:
- باندهای قیمت ناپدید می شوند : دیگر امکان نشان دادن محدوده قیمت در برگه محصول وجود نخواهد داشت. محصولاتی که باید توسط گوگل نمایش داده شوند باید با قیمت دقیق پر شوند. همه صفحات حاوی محدوده قیمت به طور خودکار حذف می شوند و کسب و کارها باید محصولات خود را دوباره وارد کنند.
- Call-To-Action های سفارشی دیگر پشتیبانی نمی شوند : صفحات کسب و کار پر شده با CTA شخصیسازیشده مانند «وبسایت ما را بررسی کنید» دیگر از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ توسط Google نمایش داده نمیشوند. همانند محدودههای قیمت، صفحاتی که CTAهای شخصیشده را نمایش میدهند بهطور خودکار حذف میشوند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)