پنل محصولات Google در تست جستجو، جزئیات قیمت را با فلش ها گسترش دهید

هنگامی که روی آن کلیک می کنید، به نظر می رسد:

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Simchat Torah آفلاین هستم.





منبع بحث انجمن در توییتر.

گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری و تجربه کاربری جدید برای نتایج پنل محصول در جستجوی گوگل است. رابط جدید دارای قیمت با فلش هایی برای افزایش قیمت است که قیمت پایه، هزینه تحویل، مالیات و موارد دیگر را تجزیه می کند.

برایان فریسلبن این را مشاهده کرد و اسکرین شات هایی را در آن پست کرد توییتروی گفت: “واسط کاربری به روز شده گوگل برای پنل های محصولات بسیار مفید است. پس از کلیک روی آن، واقعاً هزینه های پیش بینی نشده مانند هزینه حمل و نقل، مالیات و حتی دوره های بازگشت را برجسته می کند.”

در اینجا برخی از این اسکرین شات ها آورده شده است:

در اینجا نگاهی به ظاهر این پنل محصول اخیراً به اشتراک گذاشته شده توسط آن می اندازیم @VorticonCmdr https://t.co/6K1kTDu05v

— برایان فریسلبن (@type_SEO) 13 اکتبر 2022

در اینجا اسکرین شات های بیشتری از برایان وجود دارد: