حدس میزنم اگر چت را فعال کرده باشید، پاسخهای خودکار میتوانند به زمان پاسخدهی سریعتر منجر شوند. از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها زمان یا منابع کافی برای داشتن فردی آماده پاسخگویی به سوالات را ندارند، این راه حل کمک می کند.
در اینجا یک اسکرین شات از فرم برای اضافه کردن سوالات آمده است:
در اینجا با سؤالات به نظر می رسد:
برای تنظیم آن، به جستجوی Google بروید و «کسب و کار من» یا نام کسب و کارتان را جستجو کنید. سپس بر روی دکمه “Customers” کلیک کنید و روی “Messages” کلیک کنید. در آن بخش سپس روی سه نقطه عمودی کلیک کنید و سپس روی “تنظیمات پیام” و سپس “مدیریت سوالات متداول” کلیک کنید. بله، تعداد زیادی کلیک برای رسیدن به آنجا است.
بحث انجمن در توییتر.
این توسط استفان سومبوراک مشاهده شد توییتر:
«Google برای کسبوکار من» ویژگی جدیدی را برای خودکارسازی پاسخها به پیامهای مشتری از طریق جستجوی Google و Google Maps اضافه کرده است. این یک بخش سؤالات متداول است که در آن سؤالات متداول را وارد میکنید و Google میتواند در صورت مطابقت با سؤال مشتری با پاسخها پاسخ دهد.
سپس Google شما را به بخش سؤالات متداول میبرد که میگوید «سوالاتی را پیشنهاد کنید که افراد میتوانند هنگام شروع یک چت از کسبوکارتان بپرسند. سپس پاسخهای خودکار را برای آن سؤالات تنظیم کنید». در آنجا می توانید روی “افزودن سوال” کلیک کنید.
شما سوالاتی را پیشنهاد میکنید که افراد میتوانند هنگام شروع یک گپ از کسب و کار شما بپرسند. سپس پاسخهای خودکار را برای این سؤالات تنظیم کنید و Google بقیه موارد را مدیریت میکند.
خیلی باحال!
استفان توضیح داد که می توانید حداکثر 10 سؤال متداول ایجاد کنید، حداکثر طول هر سؤال 40 کاراکتر و حداکثر پاسخ 500 کاراکتر است. به علاوه، برای شما سئوکاران خارج از کشور، میتوانید لینکهایی را در پاسخهای خود قرار دهید.