چرا از فرمت های UGC در TikTok و Snapchat استفاده کنیم؟


در عصر رسانه‌های اجتماعی، تبلیغ آنلاین برند شما هرگز آسان‌تر نبوده است. به طور متناقض، کانال های توزیع دائما در حال تغییر هستند. در میان روندهای جدید، تبلیغات UGC یکی از جدیدترین ابزارهایی است که در بین کارشناسان ارتباطات دیجیتال محبوبیت زیادی دارد. امروز پیشنهاد می کنیم به عملکرد و اهداف محتوای UGC بازگردید.

فرمت UGC چیست؟

تاریخچه فرمت UGC

UGC که مستقیماً از همسایگان آمریکایی ما وارد شده است مخفف آن استمحتوای ایجاد شده توسط کاربر (یعنی محتوای تولید شده توسط کاربر، برای افراد غیر دوزبانه). این تحلیلگر معروف داده ساوانا سانچز است که این نوع رسانه ها را در پلتفرم Tiktok دموکراتیزه کرد. در واقع، محبوبیت UGC تا حد زیادی با انفجار شبکه اجتماعی چینی مرتبط است.

منظور از UGC، هر نوع ارتباط برند است که توسط خود کاربران انجام می شود: مسابقه، جعبه گشایی، بررسی و غیره. این نوع رسانه، بعد معتبر و همچنین راه خوبی برای شناسایی مشتریان بالقوه شما به ارمغان می آورد. امروزه شرکت های ارتباطی زیادی وجود دارند که خدمات ایجاد این دسته از محتوا را ارائه می دهند، مانندآژانس UGC Neads.

روند مشابه UGC

در حالی که ویدیوهای UGC از طریق ویدیوهای کوتاه و اصلاح نشده به اصالت تکیه می کنند، اکنون مارک هایی وجود دارند که به اصطلاح محتوای مشابه UGC تولید می کنند. این شرکت‌ها به‌جای تکیه بر خلاقیت کاربران خود، ترجیح می‌دهند ویدیوهای قاب‌بندی‌شده و اسکریپت‌شده بنویسند و از لمس هنری محتوای UGC تقلید کنند. اگر بتوانیم تخمین بزنیم که این تکنیک به نحوی UGC را از بین می برد، امکان کنترل موثر محتوا و همچنین پیام ویدیوی منتشر شده را فراهم می کند. بنابراین ما می توانیم دو نوع رسانه UGC را تشخیص دهیم:

  • از یک طرف، ما فرمت برتر UGC را داریم که به ویدیوهای کاربر معتبر و صادق اشاره دارد.
  • از طرف دیگر، UGC مانند ویدیوها را می‌یابیم که محتوای تولید شده توسط کاربران را تقلید می‌کند، در حالی که به صورت کاملا حرفه‌ای تولید می‌شود.

UGC در اینستاگرام: یک سوگیری برای تبلیغ برند

محتوای خود را در دسترس تر کنید

در اینستاگرام، UGC مزایای متعددی دارد. اول از همه، اغلب محتوای کوتاه و بصری با کیفیت پایین است. بنابراین، تولید یک کمپین ارتباطی UGC بسیار ارزان‌تر خواهد بود. بسیاری از کارشناسان ارتباطات دیجیتال توصیه می کنند که بودجه مستهلک شده برای تولید رسانه خود را با ابزاری که برای توزیع رسانه خود در نظر گرفته اید دوباره سرمایه گذاری کنید.

علاوه بر این، محتوای تولید شده توسط کاربر به دلیل جنبه هنری خود بسیار متمایز است. به یاد داشته باشید، در رسانه های اجتماعی، دامنه توجه کاربران محدود است. چه چیزی می تواند جذاب تر از یک ویدیو با قاب بد و پذیرفته شده در یک شبکه ضدعفونی شده باشد که از کمال حمایت می کند؟

فرآیندهای اصلی UGC مورد استفاده در اینستاگرام

در اینستاگرام، ما عمدتاً نوع محتوای زیر را پیدا می کنیم:

  • جعبه گشایی ویدیوها
  • ارزیابی و تست زنده
  • مقایسه قبل و بعد
  • واکنش های ویدئویی و ویدئوهای استفاده توسط کاربران
  • تصاویری از محصولات

در زمانی که بیش از 70 درصد فرانسوی‌ها می‌گویند مخالف تبلیغات سنتی هستند، می‌بینیم که نوع محتوای UGC به‌ویژه برای دسترسی به مصرف‌کنندگانی که در برابر تبلیغات بیش از حد مستقیم مقاوم هستند، مناسب است.

Tiktok: حمایت از اصالت

پلتفرمی نزدیک به کاربران

طبیعی است که فرمت UGC نیز در Tiktok ضروری است. در واقع، این جنبه صادقانه و واپسگرایانه شبکه اجتماعی است که برای اولین بار باعث ایجاد روند UGC شد. همچنین، یک تبلیغ کلاسیک برای دستیابی به مشتریان بالقوه در Tiktok کار بسیار سخت تری خواهد داشت.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

علاوه بر این، باید توجه داشت که این جنبه اطمینان بخش و جامعه است که توسط یک شخص ثالث ترویج می شود که به کاربران اجازه می دهد به یک محصول معین اعتماد کنند. در نتیجه، شبکه اجتماعی چینی ثابت می کند که یک انکوباتور قدرتمند است که در آن محصولات خاصی از تبلیغات بی نظیر بهره می برند. این امر به ویژه در مورد برخی از این اقلام ارزان و بسیار کاربردی که توسط سایت های حمل و نقل دراپ فروخته می شوند صادق است.

چگونه محتوای UGC Tiktok تولید کنیم؟

مانند اینستاگرام، مهم است که نوع محتوایی را که به بهترین وجه برای محصولات یا خدماتی که می خواهید بفروشید، هدف قرار دهید. برای انجام این کار، اکیداً توصیه می شود به محبوب ترین اینفلوئنسرهای Tiktok نزدیک شوید. این شبکه اجتماعی همچنین به شما پیشنهاد می دهد که مستقیماً با تولیدکنندگان محتوا در تماس باشید. سپس توضیح مختصری در مورد نوع رسانه مورد نظر کافی است.

برای نتیجه گیری، استراتژی UGC یکی از پرکاربردترین ابزارهای معاصر در ارتباطات دیجیتال است. مزایا چندگانه است: صرفه جویی در زمان و هزینه، تقویت جامعه شما، افزایش نرخ کسب و غیره. اما بیش از یک مد، UGC به یک منشور تبدیل می‌شود که نشان‌دهنده خستگی عمومی از افزونگی و حضور همه جانبه تبلیغات کلاسیک است. درک این نیاز به اصالتی که بر اساس آن می توان یک پیوند اعتماد ایجاد کرد، به معنای پیش بینی آینده ارتباطات دیجیتال است.

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?



منبع