هنگامی که به فروشگاه خود سفر کردید، چرا از این فرصت استفاده نکنید خریدار مرموز را بازی کنید در رقبای شما؟
آنها همچنین ممکن است در مورد چگونگی افزایش فروش در فصل تعطیلات مشاوره یا راهنمایی ارائه دهند.
بنابراین، کارکنان فروش، مشاوران و اعضای تیم انگیزه بیشتری خواهند داشت تا به تلاش خود ادامه دهند تا این فصل تعطیلات برای فروشگاه مفید باشد.
2 – تجربه مشتری ارائه شده توسط فروشگاه خود را زنده کنید
علاوه بر این، رهبر می تواند ایده ها و استراتژی های جدید بیاورند که می تواند به تیم فروش کمک کند تا بهره وری و کارایی خود را افزایش دهد.
و فراموش نکنید، این فرصتی است برای لذت بردن از جادوی کریسمس و تزئینات زیبا…
آماده سازی کسب و کار شما برای تعطیلات یک کار مهم است که نباید از آن غافل شد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:
- از پیش برنامه ریزی – برای برنامه ریزی و ایجاد یک برنامه برای تمام کارهای مربوط به تعطیلات خود وقت بگذارید. این به شما امکان می دهد اطمینان حاصل کنید که همه چیز در زمان مقرر انجام می شود.
- زودتر تبلیغ کنید – در اسرع وقت تبلیغات و تبلیغات ویژه تعطیلات خود را شروع کنید. این به مشتریان زمان زیادی می دهد تا از پیشنهادات شما استفاده کنند و خریدهای خود را از قبل انجام دهند.
- انبار کنید – مطمئن شوید که موجودی کافی برای پاسخگویی به تقاضای مشتری در فصل اوج تعطیلات در دسترس دارید. در صورت لزوم، محصولات اضافی را سفارش دهید یا سطح تولید را افزایش دهید تا مطمئن شوید که کالاها تمام نمی شوند.
- کارکنان را آموزش دهید – مطمئن شوید که همه کارمندان شما از تبلیغات، فروش و سایر نیازهای خدمات مشتری در این زمان شلوغ آگاه هستند تا بتوانند خدمات عالی را به مشتریانی که در محل حاضر می شوند یا با سؤال تماس می گیرند ارائه دهند.
- وب سایت خود را آماده کنید – با بهینه سازی آن برای دستگاه های تلفن همراه، به روز رسانی اطلاعات و تصاویر محصول، و افزودن هر گونه ویژگی خاصی که ممکن است برای پاسخگویی به ترافیک افزایش یافته یا سفارش های مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، لازم باشد، مطمئن شوید که وب سایت شما برای تعطیلات آماده است.
- برنامه ریزی رویدادها – میزبانی رویدادهای ویژه یا ارائه تخفیف یا هدایایی را در طول تعطیلات در صورت امکان برای مدل کسب و کار و نیازهای بودجه خود در نظر بگیرید.
چرا بازدید یک مدیر از یک کسب و کار می تواند برای فروشندگان مفید باشد؟
به مشتریان ارائه دهد پیشنهادهای ویژه و تخفیف تعطیلات به مشتریان خود نشان دهید که از بازدید آنها قدردانی می کنید با دادن هزینه های رایگان یا ارائه ارسال رایگان برای خریدهای بیش از مقدار معین.
سوالات شما در مورد فصل تعطیلات در تجارت
آیا جشن کریسمس در مغازه من اجباری است؟

جادو کردن تجربه مشتری در این کریسمس با شروع می شود ایجاد یک فضای جشن. فروشگاه یا دفاتر خود را با تزئینات کریسمس مانند چراغ ها، گلدسته ها و تاج های گل تزئین کنید. موسیقی کریسمس را برای ایجاد یک محیط گرم و دلپذیر پخش کنید.
خیر، جشن کریسمس در فروشگاه شما اجباری نیست. اما به شدت توصیه می شود.
پس از دو دوره تعطیلات که به دلیل بحران بهداشتی مختل شده است، مشاغل خود را برای اولین سال بازگشت به “عادی” آماده می کنند. شما باید استراتژی های فروش خود را بهینه کنید و با یک تجربه مشتری عالی متمایز شوید تا از رقبا متمایز شوید. مدیران، مدیران فروشگاه ها، مدیران فروشگاه، آیا برای تقویت تیم خود برنامه ریزی کرده اید که به آنجا بروید؟ طبق یک مطالعه، رهبران تنها 3 درصد از زمان خود را با مشتریان خود می گذرانند… آیا شما هم یکی از آنها هستید؟
5 دلیل برای اینکه یک مدیر فروشگاه قبل از کریسمس به آنجا برود
1 – پیوندها را با تیم های خود تقویت کنید
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
بنابراین حضور مدیر فروشگاه می تواند منجر به الف رضایت بیشتر مشتری و در یک افزایش فروش.
ارائه خدمات عالی به مشتریان در طول فصل تعطیلات اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما دوستانه و آماده هستند تا به مشتریان کمک کنند تا آنچه را که نیاز دارند سریع و کارآمد پیدا کنند. به تمام سوالات یا شکایات مشتریان به سرعت پاسخ دهید.
اینجاست 5 نکته ما به مدیران فروشگاه برای فصل تعطیلات. این به شما بستگی دارد که آنها را با شرایط خود وفق دهید تا کیفیت تجربه را برای مشتریان خود به حداکثر برسانید.
این بهترین راه برای جمع آوری اطلاعات در مورد پیشنهادات ارائه شده و بحث در مورد ناشناس با تیم های موجود در سایت است. همچنین می توانید با مشتریان در سایت چت کنید تا اهداف خرید آنها را درک کنید و سعی کنید آنها را به فروشگاه خود هدایت کنید.
5- امکان ارسال مجدد اطلاعات به دفتر مرکزی
سپس خواهید دید که موثرترین نقاط تماس، آنهایی که ضروری نیستند، اما همچنین مرتبط بودن بسته بندی، سازماندهی فضاها و غیره را خواهید دید.
3- دوباره با مشتریان پس از کووید ارتباط برقرار کنید
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
علاوه بر این، بازدید مدیران اجرایی می تواند به عنوان بستری برای معرفی محصولات یا خدمات جدید که به طور بالقوه می تواند منجر به افزایش فروش.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
اگر می خواهید این کار را انجام دهید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید فصل تعطیلات را به شیوه ای جشن و سرگرم کننده مشخص کنید. میتوانید فروشگاه را با چراغها و تزئینات کریسمس تزئین کنید، موسیقی فصلی پخش کنید، تخفیفها یا تبلیغات ویژه ارائه دهید، و میزبان رویدادهایی مانند سرودهای کریسمس یا خدمات بستهبندی هدیه باشید. در نهایت، این به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید فصل تعطیلات را در فروشگاه خود جشن بگیرید!
چگونه کسب و کار خود را برای جشن های پایان سال به درستی آماده کنیم؟
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)