چرا باید قبل از تعطیلات به فروشگاه های خود مراجعه کنید (5 دلیل)


جشن های پایان سال نزدیک است و آیا برای افزایش گردش مالی کسب و کار خود روی این دوره حساب می کنید؟ آیا برنامه ریزی کرده اید که برای گفتگو با تیم خود به آنجا بروید؟ ما به شما می گوییم که چرا باید واقعاً آن را در نظر بگیرید!

مرکز خرید برای کریسمس تزئین شده است
مرکز خرید برای کریسمس تزئین شده است

پس از دو دوره تعطیلات که به دلیل بحران بهداشتی مختل شده است، مشاغل خود را برای اولین سال بازگشت به “عادی” آماده می کنند. شما باید استراتژی های فروش خود را بهینه کنید و با یک تجربه مشتری عالی متمایز شوید تا از رقبا متمایز شوید. مدیران، مدیران فروشگاه ها، مدیران فروشگاه، آیا برای تقویت تیم خود برنامه ریزی کرده اید که به آنجا بروید؟ طبق یک مطالعه، رهبران تنها 3 درصد از زمان خود را با مشتریان خود می گذرانند… آیا شما هم یکی از آنها هستید؟

5 دلیل برای اینکه یک مدیر فروشگاه قبل از کریسمس به آنجا برود

1 – پیوندها را با تیم های خود تقویت کنید

تیم های با انگیزه تیم های کار بهتری هستند ! هیچ چیز مانند یک بازدید کوتاه برای ملاقات با کارمندان شما نیست تا زمانی را برای گفتگو اختصاص دهید: آنها با چه مشکلاتی روبرو هستند؟ چه فرآیندهایی را می توان بهبود بخشید؟ آیا مشکلات مدیریتی در تیم وجود دارد؟

بسیاری از سوالات که اگر مستقیماً به سایت مراجعه نکنید پاسخی برای آنها پیدا نمی شود. سپس این به شما اجازه می دهد در مورد کارمندان خود چیزهای زیادی یاد بگیرید، ضمن گسترش تمایل خود برای مراقبت از هر یک از آنها و زمانی را که لیاقتش را دارند به آنها بدهید.

بنابراین، کارکنان فروش، مشاوران و اعضای تیم انگیزه بیشتری خواهند داشت تا به تلاش خود ادامه دهند تا این فصل تعطیلات برای فروشگاه مفید باشد.

2 – تجربه مشتری ارائه شده توسط فروشگاه خود را زنده کنید

خود را به جای مشتری قرار دهید و طوری وارد فروشگاه خود شوید که انگار اولین بار است…

سپس خواهید دید که موثرترین نقاط تماس، آنهایی که ضروری نیستند، اما همچنین مرتبط بودن بسته بندی، سازماندهی فضاها و غیره را خواهید دید.

3- دوباره با مشتریان پس از کووید ارتباط برقرار کنید

با مراجعه به سایت، مشتریان واقعی را نیز ملاقات خواهید کرد که به شما توصیه می کنیم با آنها مبادله کنید تا حداکثر بازدهی محصولات خود را داشته باشید.

شما می توانید تغییراتی را در رفتار مصرف کننده به دنبال بحران کووید-19 مشاهده کنید و بنابراین قادر خواهید بود واکنش نشان دهید، تغییراتی ایجاد کنید، به تیم های خود مشاوره دهید…

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

ثروت واقعی در است تبادل با مشتری، این اوست که بیشترین اطلاعات را در مورد تجربه ای که در فروشگاه شما زندگی کرده اید را در اختیار شما قرار می دهد.

4- پیشنهاد مسابقه را مشخص کنید

هنگامی که به فروشگاه خود سفر کردید، چرا از این فرصت استفاده نکنید خریدار مرموز را بازی کنید در رقبای شما؟

این بهترین راه برای جمع آوری اطلاعات در مورد پیشنهادات ارائه شده و بحث در مورد ناشناس با تیم های موجود در سایت است. همچنین می توانید با مشتریان در سایت چت کنید تا اهداف خرید آنها را درک کنید و سعی کنید آنها را به فروشگاه خود هدایت کنید.

5- امکان ارسال مجدد اطلاعات به دفتر مرکزی

تمام اطلاعاتی که ممکن است در طول بازدیدتان جمع آوری کرده باشید، نباید در چمدان مدیرتان باقی بماند. شما باید با سایر تیم هایی که شرکت شما را تشکیل می دهند ارتباط برقرار کنید اطلاعات مناسب را برای افراد مناسب ارسال کنید. مشکلی در بسته بندی یک محصول دارید؟ به تیم های بازاریابی اطلاع دهید. آیا شنیده اید که مشتری از محصول معیوب شکایت کند؟ با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

بنابراین، کار تیم های حاضر در دفتر مرکزی را که به دنبال بهبود پیشنهاد فعلی هستند، تسهیل می کنید، اما به تیم های فروش نیز اجازه می دهید در شرایط بهتری کار کنند. این یک فرآیند برد-برد است.

اینجاست 5 نکته ما به مدیران فروشگاه برای فصل تعطیلات. این به شما بستگی دارد که آنها را با شرایط خود وفق دهید تا کیفیت تجربه را برای مشتریان خود به حداکثر برسانید.

و فراموش نکنید، این فرصتی است برای لذت بردن از جادوی کریسمس و تزئینات زیبا…

سوالات شما در مورد فصل تعطیلات در تجارت

آیا جشن کریسمس در مغازه من اجباری است؟

خیر، جشن کریسمس در فروشگاه شما اجباری نیست. اما به شدت توصیه می شود.

اگر می خواهید این کار را انجام دهید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید فصل تعطیلات را به شیوه ای جشن و سرگرم کننده مشخص کنید. می‌توانید فروشگاه را با چراغ‌ها و تزئینات کریسمس تزئین کنید، موسیقی فصلی پخش کنید، تخفیف‌ها یا تبلیغات ویژه ارائه دهید، و میزبان رویدادهایی مانند سرودهای کریسمس یا خدمات بسته‌بندی هدیه باشید. در نهایت، این به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید فصل تعطیلات را در فروشگاه خود جشن بگیرید!

چگونه کسب و کار خود را برای جشن های پایان سال به درستی آماده کنیم؟

آماده سازی کسب و کار شما برای تعطیلات یک کار مهم است که نباید از آن غافل شد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

  1. از پیش برنامه ریزی – برای برنامه ریزی و ایجاد یک برنامه برای تمام کارهای مربوط به تعطیلات خود وقت بگذارید. این به شما امکان می دهد اطمینان حاصل کنید که همه چیز در زمان مقرر انجام می شود.
  2. زودتر تبلیغ کنید – در اسرع وقت تبلیغات و تبلیغات ویژه تعطیلات خود را شروع کنید. این به مشتریان زمان زیادی می دهد تا از پیشنهادات شما استفاده کنند و خریدهای خود را از قبل انجام دهند.
  3. انبار کنید – مطمئن شوید که موجودی کافی برای پاسخگویی به تقاضای مشتری در فصل اوج تعطیلات در دسترس دارید. در صورت لزوم، محصولات اضافی را سفارش دهید یا سطح تولید را افزایش دهید تا مطمئن شوید که کالاها تمام نمی شوند.
  4. کارکنان را آموزش دهید – مطمئن شوید که همه کارمندان شما از تبلیغات، فروش و سایر نیازهای خدمات مشتری در این زمان شلوغ آگاه هستند تا بتوانند خدمات عالی را به مشتریانی که در محل حاضر می شوند یا با سؤال تماس می گیرند ارائه دهند.
  5. وب سایت خود را آماده کنید – با بهینه سازی آن برای دستگاه های تلفن همراه، به روز رسانی اطلاعات و تصاویر محصول، و افزودن هر گونه ویژگی خاصی که ممکن است برای پاسخگویی به ترافیک افزایش یافته یا سفارش های مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، لازم باشد، مطمئن شوید که وب سایت شما برای تعطیلات آماده است.
  6. برنامه ریزی رویدادها – میزبانی رویدادهای ویژه یا ارائه تخفیف یا هدایایی را در طول تعطیلات در صورت امکان برای مدل کسب و کار و نیازهای بودجه خود در نظر بگیرید.

چرا بازدید یک مدیر از یک کسب و کار می تواند برای فروشندگان مفید باشد؟

بازدید از یک مدیر اجرایی از یک شرکت می تواند برای فروشندگان مفید باشد، زیرا به آنها این امکان را می دهدفرصتی برای دریافت بازخورد مستقیم از تیم مدیریت آنها

حضور رهبر نیز می تواند منبع الهام باشد، ایجاد انگیزه در تیم فروش تلاش برای نتایج بهتر و دادن حسی تازه از هدف.

علاوه بر این، رهبر می تواند ایده ها و استراتژی های جدید بیاورند که می تواند به تیم فروش کمک کند تا بهره وری و کارایی خود را افزایش دهد.

علاوه بر این، بازدید مدیران اجرایی می تواند به عنوان بستری برای معرفی محصولات یا خدمات جدید که به طور بالقوه می تواند منجر به افزایش فروش.

در نهایت، با تعامل حضوری با اعضای تیم مدیریت، فروشندگان می توانند بینش ارزشمندی در مورد نحوه درک عملکرد آنها در بالاترین سطح مدیریت به دست آورند و تغییرات لازم را برای افزایش سهم خود در موفقیت کلی کسب و کار ایجاد کنند.

چگونه تجربه مشتری را برای کریسمس جادویی کنیم؟

جادو کردن تجربه مشتری در این کریسمس با شروع می شود ایجاد یک فضای جشن. فروشگاه یا دفاتر خود را با تزئینات کریسمس مانند چراغ ها، گلدسته ها و تاج های گل تزئین کنید. موسیقی کریسمس را برای ایجاد یک محیط گرم و دلپذیر پخش کنید.

به مشتریان ارائه دهد پیشنهادهای ویژه و تخفیف تعطیلات به مشتریان خود نشان دهید که از بازدید آنها قدردانی می کنید با دادن هزینه های رایگان یا ارائه ارسال رایگان برای خریدهای بیش از مقدار معین.

ارائه خدمات عالی به مشتریان در طول فصل تعطیلات اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما دوستانه و آماده هستند تا به مشتریان کمک کنند تا آنچه را که نیاز دارند سریع و کارآمد پیدا کنند. به تمام سوالات یا شکایات مشتریان به سرعت پاسخ دهید.

در نهایت، مطمئن شوید که مشتریان شما در این فصل از سال با ارسال کارت‌های تبریک یا ایمیل‌هایی برای تشکر از حمایت مستمرشان و آرزوی تعطیلات خوش برایشان احساس قدردانی می‌کنند!

آیا وقتی مدیران فروشگاه قبل از تعطیلات به فروشگاه مراجعه می کنند، فروش بهتر است؟

بله، معمولا زمانی که مدیران فروشگاه قبل از تعطیلات به فروشگاه مراجعه می کنند، فروش بهتر است. این به این دلیل است که مدیران فروشگاه می توانند مشاهده کنند که کارها در فروشگاه چگونه پیش می رود و مناطقی را که نیاز به بهبود دارند یا می توان آنها را بهبود بخشید شناسایی کنند.

آنها همچنین ممکن است در مورد چگونگی افزایش فروش در فصل تعطیلات مشاوره یا راهنمایی ارائه دهند.

علاوه بر این، مشتریان ممکن است احساس راحتی بیشتری برای خرید در یک فروشگاه داشته باشند که بدانند شخصی در آنجا است تا آنها را راهنمایی کند و به سؤالات آنها پاسخ دهد.

بنابراین حضور مدیر فروشگاه می تواند منجر به الف رضایت بیشتر مشتری و در یک افزایش فروش.

اگر این مقاله در 5 نکته ما برای رهبران کسب و کار برای کریسمس شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع