چرا وب سایت شما مشتریان را آزار می دهد؟  (و چگونه از این پدیده جلوگیری کنیم)
انتشار: اسفند 16، 1401
بروزرسانی: 24 آبان 1404

چرا وب سایت شما مشتریان را آزار می دهد؟ (و چگونه از این پدیده جلوگیری کنیم)

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

برای جلوگیری از ناامید شدن کاربران اینترنتی از سایت خود، باید با اصلاح سه خطای ارائه شده در ابتدا در این مقاله شروع کنید.

و در نهایت، ممکن است تمرکز روی آن جالب باشد بهینه سازی صفحات پرداخت شما. این امر به ویژه برای تجربه های مرور موبایل و تبلت که شاهد کاهش 4 درصدی تبدیل آن ها بوده اند، در مقایسه با تجربه های مرور دسک تاپ که 3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند، صادق است.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

آیا می خواهید بدانید که چرا برخی از کاربران اینترنت با ناراحتی وب سایت شما را ترک می کنند؟ چرا اجراهای شما آنطور که انتظار داشتید نیست؟ مطالعه انجام شده توسط Contentsquare به خوبی می تواند پاسخ هایی را در اختیار شما قرار دهد. آنها را در این مقاله کشف کنید.
ناامیدی مصرف کننده

آنچه کاربران اینترنت را هنگام بازدید از یک وب سایت آزار می دهد

  • زمان بارگذاری خیلی طولانی است : این مورد برای 36 درصد از افراد مورد سوال در زمینه مطالعه است. زمانی که یک وب سایت برای بارگذاری اطلاعات بیش از حد طول می کشد، کاربران ناامید می شوند و دوست ندارند منتظر بمانند.
  • غیر فعال بودن : به نظر می رسد کاربران اینترنت هنگام بازدید از یک وب سایت به دنبال مشارکت هستند. فعالیت آنها می تواند به شما این امکان را بدهد که تبدیل های خود را تقریباً 20٪ افزایش دهید و نرخ پرش خود را به همان درصد کاهش دهید!
  • ناسازگاری سایت با دستگاه آنها : این امر به ویژه در مورد تلفن همراه صادق است، مصرف کنندگان اغلب از ناسازگاری تلفن خود و نسخه سایتی که در حال مشاوره هستند ناامید می شوند.

چگونه کاربران را در وب سایت خود حفظ کنیم؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

با اجتناب از این چند خطا و اعمال بهبودهای لازم، باید از تجربه مرور بهتری برای کاربران اینترنتی که از سایت شما بازدید می کنند اطمینان حاصل کنید و بنابراین باید از نرخ تبدیل بهتری اطمینان حاصل کنید.

راه دیگری برای تشویق کاربران اینترنت به ماندن در سایت شما، و این ممکن است بدیهی ترین به نظر برسد، این است که ارائه محتوای با کیفیت خوب، قابل دسترسی از طریق un سفر آرام مشتری

قبل از ترک...

سرعت بارگذاری یک صفحه وب در واقع یک عنصر مرکزی برای رضایت مشتری است و یک ثانیه طولانی می تواند از نظر تبدیل برای شما گران تمام شود (زمانی که زمان بارگذاری از 1 به 2 ثانیه می رسد نرخ پرش 5.5 امتیاز افزایش می یابد).

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

منبع

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

اگر این مقاله در تجربیات بد مشتری در وب سایت ها شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

سپس لازم است راهی برای مشارکت مصرف کننده در بازدید از سایت اندیشیده شود و سپس نگرانی های مربوط به ناسازگاری با دستگاه های خاص برطرف شود. نکته کلیدی این است که تست کنید، سپس تنظیم کنید!

بنابراین می توانید با آن شروع کنید نحوه بهینه سازی بارگذاری صفحات خود را بیابید که در :

  • کاهش وزن رسانه شما
  • انتخاب یک میزبان وب خوب
  • به حداقل رساندن درخواست های HTTP
  • بهینه سازی کد صفحه

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?