چرا کمپین های ایمیلی خود را خودکار کنید؟ (10 دلیل)

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

ارسال ایمیل یک تکنیک بازاریابی مستقیم است که شامل ارسال پیام های تبلیغاتی یا تبلیغاتی به لیستی از مخاطبین از طریق ایمیل است.

ارسال ایمیل می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: خبرنامه، ایمیل های تبلیغاتی، ایمیل های بعدی، ایمیل های معاملاتی و غیره.

اگر شما یک حرفه ای دیجیتال هستید که به دنبال راه هایی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی ایمیلی خود هستید، به جای درستی آمده اید. ایمیل یک روش ارتباطی پرکاربرد در تجارت است، اما می تواند به سرعت خسته کننده و وقت گیر شود. اینجاست که اتوماسیون وارد می‌شود. در این مقاله، 10 دلیل مشخص برای اینکه چرا باید کمپین‌های ایمیل خود را خودکار کنید، به شما ارائه می‌کنیم. چه از قبل با اتوماسیون آشنا باشید و چه به فکر شروع کار هستید، در اینجا استدلال هایی خواهید یافت که باید شما را متقاعد کند که این استراتژی را در شرکت خود پیاده سازی کنید.

اخبار ایمیل
چرا کمپین های ایمیل خود را خودکار کنید؟

یادآوری: ایمیل چیست؟

10 دلیل برای خودکارسازی کمپین های بازاریابی ایمیلی

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

در اینجا 10 دلیل جالب وجود دارد که می تواند شما را تشویق کند کمپین های ایمیل بعدی خود را خودکار کنید:

  1. صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها : خودکار کردن کارهای خسته کننده، وقت گیر و تکراری، تیم بازاریابی شما را آزاد می کند تا روی کارهای سازنده تری که به مهارت بیشتری نیاز دارند تمرکز کنند. همچنین راهی برای صرفه جویی در پول است زیرا هزینه های نیروی کار شما کاهش می یابد.
  2. هماهنگی بهتر تیم های فروش : اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که امتیازدهی سرنخ های خود را دنبال کنید و بنابراین با توجه به سناریوهای از پیش تعریف شده، چشم اندازهای خاصی را اولویت بندی کنید. تیم های بازاریابی شما فقط هماهنگ تر و در نتیجه موثرتر خواهند بود.
  3. داده های قابل اعتماد و کامل جمع آوری کنید : فرم‌هایی که به‌طور خودکار در ایمیل‌های شما معرفی می‌شوند، جمع‌آوری داده‌ها را در مورد مشتریان احتمالی و مشتریان شما ممکن می‌سازند، که به شما امکان می‌دهد آنها را تقسیم‌بندی کنید و پیشنهادات را بر اساس آن شخصی‌سازی کنید.
  4. ردیابی سرنخ بهتری دریافت کنید : اتوماسیون کمپین های بازاریابی ایمیلی این امکان را فراهم می کند که رفتار مشتریان بالقوه و مشتریان را برای تنظیم کمپین ها با توجه به نتایج مشاهده شده، دنبال کنید.
  5. هدف گذاری خود را بهبود بخشید : به راحتی می توانید مشتریان بالقوه خود را تقسیم بندی کنید و محتوای ارسال شده برای آنها را شخصی سازی کنید.
  6. شخصی سازی و ایجاد وفاداری : اتوماسیون به شما امکان می دهد محتوای ارسال شده برای مشتریان بالقوه خود را شخصی سازی کنید و به آنها احساس تجربه شخصی سازی شده تری می دهد.
  7. مطمئن شوید که “موبایل پسند” باشید : خودکارسازی کمپین‌های بازاریابی ایمیلی کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ایمیل‌ها برای خواندن در دستگاه‌های تلفن همراه بهینه شده‌اند، که بسیار مهم است زیرا امروزه ایمیل‌های زیادی در تلفن همراه مشاهده می‌شود.
  8. پاسخگوتر و سازگارتر شوید : تست های خودکار A/B به شما امکان می دهد اثربخشی کمپین ها را در زمان واقعی اندازه گیری کنید و در صورت لزوم آنها را تنظیم کنید. این امر پاسخگویی کارکنان شما و بهینه سازی عملکرد را تسهیل می کند.
  9. اثربخشی تلاش های بازاریابی خود را به حداکثر برسانید : اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که در زمان مناسب به افراد مناسب دسترسی داشته باشید، بدون اینکه نیازی به فکر کردن در مورد آن باشید، بنابراین اثربخشی تلاش های بازاریابی خود را به حداکثر می رساند.
  10. نتایج کسب و کار خود را بهبود بخشید : با خودکار کردن فرآیندهای بازاریابی ایمیلی، کیفیت سرنخ های خود را بهبود می بخشید، تجربه مشتری را شخصی می کنید و عملکرد کسب و کار خود را بهینه می کنید.

قبل از ترک…
اگر این مقاله در دلایلی برای خودکارسازی کمپین های ایمیلی شما شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و عضویت در خبرنامه دیجیتال ما برای دریافت مقالات بعدی ما دریغ نکنید.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

یکی از مهمترین معیارهای یک کمپین ارسال ایمیل با کیفیت، ایجاد ایمیل های مرتبط، متناسب با مخاطبان هدف، و احترام به استانداردها و قوانین مربوط به حفاظت از داده های شخصی، به ویژه GDPR است.

برای ادامه بیشتر در مورد موضوع: