چرخ فلک محصول آزمایشی جدید در SERP های گوگل؟


بر اساس یک اسکرین شات ویدیویی که توسط یکی از کاربران گوگل گرفته شده و در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، گوگل در حال آزمایش قالب جدیدی برای برجسته کردن ارگانیک محصولات در نتایج جستجوی خود است: چرخ فلکی از “امتیاز بسیار بالا توسط کاربران” (امتیاز بسیار بالا توسط کاربران).

غسل تعمید ” دارای امتیاز بالا توسط کاربران در SERP های انگلیسی (که می تواند به عنوان “به شدت توسط کاربران” ترجمه شود)، این چرخ فلک محصول جدید به شدت شبیه چرخ و فلک محصول Google Shopping است.

این شامل یک رتبه بندی متوسط ​​است که به نظر می رسد داده های بررسی را از چندین سایت جمع می کند تا یک رتبه بندی واحد ایجاد کند، قیمت یکی از فروشگاه هایی که آن را برای فروش ارائه می دهد و در برخی موارد، یک نمای کلی از قیمت. یکی از بررسی های ارسال شده توسط مشتریان

چرخ و فلک با رتبه بالایی توسط کاربران گوگل
Aperçu du carrousel توسط کاربران در گوگل رتبه بالایی گرفته است

Google همچنین قیمت خط خورده را هنگام فروش محصول و همچنین تعداد فروشگاه های آنلاینی که این محصول را برای فروش ارائه می دهند، نشان می دهد.

از اسکرین شات ویدیو، به نظر می‌رسد که چرخ فلک در وسط SERP، بین نتایج ارگانیک و سایر ویژگی‌های Google قرار گرفته است (بلوک «مردم نیز می‌پرسند» در این مثال).

توسط کاربران google fiche produit دارای امتیاز بالایی است

هنگام کلیک بر روی محصولی که در چرخ فلک نمایش داده می شود، کاربر یک نمای کلی از رتبه بندی های اعطا شده به محصول توسط رسانه های شناخته شده به دست می آورد.

کاربر همچنین به مجموعه‌ای از 3 فروشگاه (لینک‌های قابل کلیک) دسترسی پیدا می‌کند که در آن‌ها می‌تواند محصول را خریداری کند (دکمه «مشاهده فروشگاه‌های بیشتر» سپس به فروشگاه‌های دیگری که این محصول را برای فروش ارائه می‌دهند دسترسی پیدا می‌کند).

سپس نظرات انبوه کمی پایین‌تر از اسکرول نمایش داده می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد بدون خروج از رابط Google، نظرات را با استفاده از چندین معیار مشاهده و فیلتر کند.

Le carrousel « دارای امتیاز بالا توسط کاربران » en vidéo :

در اینجا توییت اصلی کاربر که این آزمایش مداوم را در نتایج جستجوی Google کشف کرده است:





منبع