در میان طیف گستردهای از قالبهای موجود بر روی پلتفرم، یک شرکت برای اتخاذ یک استراتژی بازاریابی واضح و منسجم مشکل دارد.
در صورتی که شرکت بخواهد چندین محصول یا خدمات را به طور همزمان تبلیغ کند، قالب چرخ فلک می تواند به سرعت در اولویت قرار گیرد. این یک تبلیغ واحد است که می تواند حداکثر 10 تصویر و ویدیو در یک زمان داشته باشد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
این غوطه وری این مزیت را دارد که فیس بوک را ترک نمی کند و در نتیجه در زمان کاربر اینترنت صرفه جویی می کند. قالب مجموعه به ویژه در بخش هایی یافت می شود که فروش تقریباً به طور کامل به صورت آنلاین انجام می شود، مانند گردشگری یا صنعت هتل.
برای اینکه ویدیو تا حد امکان مرتبط باشد، توصیه می شود بین 5 تا 15 ثانیه طول بکشد و همراه با متن کوتاه باشد.
سپس هر رسانه می تواند پیوند خاص خود را داشته باشد، بنابراین حداکثر دید فعالیت های مختلف شرکت را تضمین می کند.
فرمت مجموعه که فقط برای گوشی های هوشمند رزرو شده است، به طور ویژه برای تسهیل انتقال به یک پلت فرم خرید آنلاین طراحی شده است.
خواه برای بهبود شهرت یا افزایش حجم فروش باشد، استفاده از آژانس دیجیتال یک سرمایه گذاری بلند مدت سودآور است.
موثرترین فرمت ها برای ایجاد تعامل
اگرچه در اصل بسیار ساده است، اما فرمت ویدیو در فیس بوک به ویژه توسط شرکت ها مورد استقبال قرار می گیرد.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)