چه فرمت هایی کار می کنند؟


تبلیغات در فیس بوک می تواند ابزار ارتباطی خوبی برای دستیابی به افراد بالقوه جدید و تبلیغ کسب و کار شما در مقیاس بزرگ باشد. اما در انبوه محتوای تبلیغاتی موجود در پلتفرم، بهتر است درک خوبی از موثرترین قالب ها داشته باشید.

متا نیوز
متا نیوز

انتخاب قالب: یک موضوع استراتژی

در میان طیف گسترده‌ای از قالب‌های موجود بر روی پلتفرم، یک شرکت برای اتخاذ یک استراتژی بازاریابی واضح و منسجم مشکل دارد.

پس از آن می توان از مشاوره و کمک متخصصان ارتباطات دیجیتالی بهره مند شد. آژانس های ارتباطی مانندآژانس فیس بوک Neads، به مشتریان خود پیشنهاد می دهند که کمپین های تبلیغاتی خود را برای دستیابی به اهداف خود مدیریت کنند.

دانش آنها از شبکه های اجتماعی و آخرین روندها یک ارزش افزوده ارزشمند از نظر ارتباط در اینترنت است.

خواه برای بهبود شهرت یا افزایش حجم فروش باشد، استفاده از آژانس دیجیتال یک سرمایه گذاری بلند مدت سودآور است.

موثرترین فرمت ها برای ایجاد تعامل

اگرچه در اصل بسیار ساده است، اما فرمت ویدیو در فیس بوک به ویژه توسط شرکت ها مورد استقبال قرار می گیرد.

ویژگی این شبکه اجتماعی این است که ویدیوها به محض ظاهر شدن در فید کاربر اینترنت به طور خودکار راه اندازی می شود، که باعث ایجاد تعامل با مردم می شود، حتی اگر در وهله اول نمی خواستند روی تبلیغ کلیک کنند.

برای اینکه ویدیو تا حد امکان مرتبط باشد، توصیه می شود بین 5 تا 15 ثانیه طول بکشد و همراه با متن کوتاه باشد.

بدیهی است که تولید یک ویدیو در مقایسه با یک متن تبلیغاتی هزینه خاصی را در بر دارد. اما همچنین بسیار قابل مشاهده است و می تواند تأثیر بیشتری بر رفتار مصرف کننده داشته باشد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

در صورتی که شرکت بخواهد چندین محصول یا خدمات را به طور همزمان تبلیغ کند، قالب چرخ فلک می تواند به سرعت در اولویت قرار گیرد. این یک تبلیغ واحد است که می تواند حداکثر 10 تصویر و ویدیو در یک زمان داشته باشد.

سپس هر رسانه می تواند پیوند خاص خود را داشته باشد، بنابراین حداکثر دید فعالیت های مختلف شرکت را تضمین می کند.

یکی دیگر از کاربردهای ممکن، ارائه یک محصول واحد از زوایای مختلف، یا با برجسته کردن چندین ویژگی است.

بنابراین چرخ فلک برای برجسته کردن یک یا چند پروژه خاص برای شرکت در نظر گرفته شده است.

برای تشویق خرید: قالب مجموعه

فرمت مجموعه که فقط برای گوشی های هوشمند رزرو شده است، به طور ویژه برای تسهیل انتقال به یک پلت فرم خرید آنلاین طراحی شده است.

یک ویدیو در اینجا با 4 تصویر کوچکتر و همچنین آنچه که یک تجربه فوری نامیده می شود همراه است.

این اطلاعیه که مستقیماً به فروشگاه شرکت مرتبط است، فرد می‌تواند از جمع‌آوری مختصر اطلاعات فراتر رود.

هنگامی که کاربر روی تبلیغ کلیک می کند، آن آگهی تمام صفحه می شود و از حواس پرتی جلوگیری می کند. سپس این امکان برای او وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند و همچنین با سایر محصولات مشورت کند و حتی در صورت تمایل مستقیماً به خرید مراجعه کند.

این غوطه وری این مزیت را دارد که فیس بوک را ترک نمی کند و در نتیجه در زمان کاربر اینترنت صرفه جویی می کند. قالب مجموعه به ویژه در بخش هایی یافت می شود که فروش تقریباً به طور کامل به صورت آنلاین انجام می شود، مانند گردشگری یا صنعت هتل.

بنابراین فیس بوک یک پلت فرم مرجع برای شرکت ها باقی می ماند. به لطف پایگاه کاربری بزرگ آن، تبلیغات با کیفیت می توانند به سرعت در مقیاس بزرگ قابل مشاهده باشند، مشروط بر اینکه قالب خود را با دقت انتخاب کنید.

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع