شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
امروزه تحول دیجیتال یک چالش بزرگ برای شرکت ها است. تجربه مشتری را بهبود می بخشد، چابکی را در قلب سازمان ادغام می کند و رشد را تسریع می کند. اگرچه ابزارهای زیادی برای اجرای یک تحول دیجیتال وجود دارد، HubSpot یک ابزار کلیدی در این فرآیند است که همسویی تیمها، متمرکز کردن دادهها و اندازهگیری بازگشت سرمایه را تسهیل میکند. تماس با آژانس تحول دیجیتال می تواند یک انتخاب استراتژیک برای استفاده کامل از این فرصت ها، بهره مندی از پشتیبانی سفارشی و تخصص فنی و استراتژیک باشد.
یک آژانس تحول دیجیتال نیز اغلب توسط یک شرکت برای آن فراخوانده می شود تخصص در استراتژی فروش و بازاریابی. این می تواند به شرکت کمک کند تا اقدامات مشخصی را برای دستیابی به اهداف رشد و نوآوری خود به لطف اهرم های متعدد ارائه شده توسط فناوری دیجیتال تعریف و اجرا کند.
رله فنی برای پیاده سازی تمام ابزارهای لازم برای یک تحول دیجیتال خوب
رضایت مشتری برای اطمینان از پایداری یک تجارت ضروری است. تحول دیجیتال این امکان را فراهم می کند که ابزارها و فرآیندهایی را برای پاسخگویی سریع به درخواست های مشتریان، پیش بینی نیازهای آنها و ارائه یک تجربه شخصی به آنها ایجاد کنید.
ادغام چابکی در DNA شرکت
پیاده سازی ابزارهای جدید لازم برای یک تحول دیجیتال خوب می تواند پیچیده باشد و اغلب به مهارت های فنی خاصی نیاز دارد. با استفاده از نمایندگی، شرکت از مزایای یک رله فنی برای تسهیل ادغام و استقرار این ابزارها در ساختار خود.
نتیجه
این مجموعه شامل مجموعه ای از استراتژی ها، فناوری ها و روش هایی است که با هدف بهبود کارایی، رقابت پذیری و پایداری شرکت ها از طریق بهره برداری از فرصت های ارائه شده توسط پیشرفت های دیجیتال انجام می شود.
تحول دیجیتال: در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ چه چیزی را در بر می گیرد؟
این تحول دیجیتال، که تبدیل دیجیتال نیز نامیده می شود، است فرآیند تغییر و انطباق شرکت ها و سازمان ها در عصر دیجیتال.
چابکی توانایی یک شرکت برای انطباق سریع و کارآمد با تغییرات محیطی است. با تعبیه چابکی در فرآیندها و فرهنگ خود، یک شرکت می تواند سریعتر نوآوری کند و از رقبای خود متمایز شود.
کسب و کار را از طریق اهرم های جذب و حفظ مشتری جدید رشد دهید
دگرگونی دیجیتال، کشف کانالهای جدید برای جذب و حفظ مشتریان، مانند شبکههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، ارجاع طبیعی و غیره را ممکن میسازد. این کانالها فرصتهای جدیدی را برای دستیابی به مخاطبان گستردهتر و در نتیجه تسریع رشد کسبوکار ارائه میکنند.
HubSpot، ابزاری ضروری برای شرکتهای کوچک و متوسط و شرکتهای بزرگی که مایل به دیجیتالی کردن هستند؟
HubSpot با ویژگی های تجزیه و تحلیل و گزارش خود به شما امکان می دهد تأثیر هر اقدام بازاریابی یا فروش را اندازه گیری کنید و مطابق با آن تنظیم کنید تا بازده سرمایه گذاری این اقدامات را به حداکثر برسانید.
استفاده از آژانس تحول دیجیتال: بله، اما برای چه ماموریت هایی؟
HubSpot یک ابزار همه کاره است که CRM، نرم افزار بازاریابی، نرم افزار خدمات مشتری و CMS را گرد هم می آورد. به عنوان بخشی از یک تحول دیجیتال، به ویژه اجازه می دهد:
تیم ها را هم تراز کنید
دگرگونی دیجیتال عمدتاً اهداف زیر را دنبال می کند:
- ارائه یک تجربه بهینه برای مشتری؛
- ادغام چابکی در DNA شرکت؛
- کسب و کار را از طریق اهرم های جذب و حفظ مشتری جدید رشد دهید.
یک تجربه بهینه برای مشتری ارائه دهید
HubSpot با ادغام تمام اطلاعات و فرآیندها در یک پلتفرم واحد، همکاری بین تیم های داخلی را تسهیل می کند و ارتباطات بهتر را تضمین می کند.
برای داشتن داده های قابل اعتماد
علاوه بر تخصص فنی، یک آژانس تحول دیجیتال می تواند دانش خود را از نظر این شرکت در اختیار شرکت قرار دهداتوماسیون وظایف تکراری و دیجیتالی کردن فرآیندهای تجاری. آژانسهای تخصصی که عادت به کار بر روی وظایف متنوع دارند، میتوانند از شرکتها در ساختاردهی و بهینهسازی فرآیندهای داخلی خود برای بهبود کارایی و عملکرد پشتیبانی کنند.
تیم ها را در مورد پذیرش ابزار تحول دیجیتال آموزش دهید
از یک آژانس متخصص در تحول دیجیتال استفاده کنید کوپرنیک همراهی در مراحل مختلف کلیدی دیجیتالی شدن می تواند چندین مزیت قابل توجه داشته باشد.
تحول دیجیتال یک فرآیند جهانی است که شامل پذیرش فناوریهای جدید، طراحی مجدد فرآیندها و سازمان، تغییر فرهنگ شرکتی، بهبود تجربه مشتری و توسعه مدلهای کسبوکار جدید برای سازگاری و پیشرفت در عصر دیجیتال است.
3 هدف تحول دیجیتال
در اینجا مروری بر برخی از ماموریت هایی است که می تواند توسط یک آژانس تخصصی انجام شود:
پشتیبانی از پیاده سازی ابزار برای همسویی آن با عملکرد داخلی شرکت
موفقیت تحول دیجیتال تا حد زیادی به پایبندی تیم ها به این تغییرات بستگی دارد. بنابراین یک آژانس می تواند به شرکت ها کمک کند تا کارکنان خود را در مورد استفاده از ابزاری مانند HubSpot آموزش دهند. همچنین می تواند از شرکت ها در ارتباطات داخلی لازم برای اتخاذ این ابزار پشتیبانی کند.
مشاوره استراتژیک برای دستیابی به اهداف تجاری
این مقاله به عنوان بخشی از یک همکاری حمایت شده با آژانس کوپرنیک نوشته شده است
HubSpot به لطف ادغام با منابع مختلف داده، تمرکز و تجزیه و تحلیل داده ها را برای تسهیل تصمیم گیری و بهبود عملکرد کلی شرکت ممکن می سازد.
برای دنبال کردن ROI دیجیتالی شدن آن
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
یک آژانس میتواند به شرکتی که میخواهد دیجیتالیسازی کند برای پیکربندی ابزارها کمک کند همه کاره مانند HubSpot تا با در نظر گرفتن فرآیندها و سازمانی که در حال حاضر وجود دارد، آن را با نیازهای خاص دومی تطبیق دهد.