ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای یک شرکت، اجرای کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک به چند دلیل می تواند بسیار جالب باشد:
- این به او اجازه می دهد به مخاطبان زیادی برسدفیسبوک یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان است.
- اون میتونه اونجا دستیابی به هدف گیری نسبتا دقیق از مخاطبانی که می خواهد به آنها برسد.
- قیمت تبلیغات مناسب است، حتی ارزان تر از سایر پلتفرم ها.
- تبلیغات می تواند طول بکشد چندین فرم (چرخ فلک، فیلم، مجموعه، عکس…).
- شبکه اجتماعی ارائه می دهد ابزارهای تجزیه و تحلیل یکپارچه تا بتوان موفقیت کمپین ها را اندازه گیری کرد.
10 نوع تبلیغات مورد علاقه در فیس بوک
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
قبل از ترک…
در فیس بوک انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد و هر کدام می توانند برای هدف خاصی مورد استفاده قرار گیرند. در اینجا یک اینفوگرافیک در مورد این موضوع و همچنین خلاصه ای از تبلیغات اصلی فیس بوک و اطلاعاتی که باید به خاطر بسپارید وجود دارد:
- تبلیغات رشد : هدف آنها رشد صفحه فیس بوک شما با تعامل بیشتر (لایک، نظر، اشتراک گذاری) است.
- تبلیغات تبلیغاتی : این تبلیغات نیازی به زمان ایجاد محتوا ندارند زیرا در واقع موضوع بازنشر محتوای موجود برای تشویق کاربران جدید فیس بوک برای مشاهده آن است.
- تبلیغات عرضه و تقاضا : هدف آنها هدایت کاربران به وب سایت شما است، جایی که آنها باید یک تبلیغ پیدا کنند. این پیشنهاد مستقیماً در فیس بوک قابل استفاده نیست، فقط راهی برای اشتراک گذاری آن است.
- حوادث : هدف این است که مردم را در مورد یک رویداد آینده که توسط شرکت شما سازماندهی شده است صحبت کنند.
- تبلیغات بازاریابی مجدد : اصل این تبلیغات این است که پرس و جوهای جستجوی کاربران اینترنت در پلتفرم های دیگر مانند گوگل یا سایر شبکه های اجتماعی را بازیابی کرده و سپس پاسخ آنها را مستقیماً در فید خبری فیس بوک خود ارائه دهید.
- تبلیغات ترافیکی : هدف آنها هدایت هرچه بیشتر کاربران فیس بوک به وب سایت شما است تا از سهم زیادی از ترافیک ارگانیک بهره مند شوند.
- تبلیغات تبدیل : اگر تبلیغات ترافیکی به سایت شما هدایت شوند، بیش از آن بر مفهوم خرید پافشاری نمی کنند. این مورد در مورد تبلیغات تبدیلی نیست که مصرف کننده را تشویق می کند تا در صفحه شما اقدامی انجام دهد. این لزوما یک خرید نیست، اما هر اقدامی که به شما امکان می دهد اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری کنید جالب است.
- مشوق برای بازدید از فروشگاه : به لطف این تبلیغات می توانید کاربران اینترنتی را به بازدید از فروشگاه فیزیکی خود تشویق کنید.
- مشوق ها برای نصب برنامه شما: مردم را تشویق کنید تا برنامه شما را دانلود کنند تا راه جدیدی برای تعامل با شما پیدا کنند.
- تبلیغات خلاقانه و پویا : این تبلیغات کمی خاص هستند زیرا به شما امکان می دهند تعداد زیادی محتوای چندرسانه ای را در یک نشریه منتشر کنید. سپس این الگوریتم پلتفرم است که وظیفه ارائه مناسب ترین تبلیغات را به کاربران بر عهده خواهد داشت تا آنها وسوسه شوند محصولات یا خدمات شما را بخرند.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

چرا در فیسبوک تبلیغ کنیم؟
اگر این مقاله در انواع مختلف تبلیغات برای انتشار در فیس بوک شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)