آیا می خواهید به تفصیل درک کنید که این اقدامات جدید شامل چه چیزی است؟ لینکدین همه چیز را توضیح می دهد ici.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
این به شرکتها اجازه میدهد تا بتوانند اطلاعات LinkedIn را به منظور تسهیل هدفگذاری تبلیغاتی تبلیغات آن ارائه کنند. تغییر جدیدی که برای شرکتهای B2B که مایل به توسعه کمپینهای تبلیغاتی خود در لینکدین هستند، در جهت درست پیش میرود.
یکی به شما امکان می دهد رویکردهای مختلف را با مشتریان آزمایش کنید تا داده ها را جمع آوری کنید و بتوانید آن ها را تجزیه و تحلیل کنید تعیین کنید کدام نوع تبلیغ موثرتر است، زمانی که دیگری ابزاری است که قادر است میزان شهرت ناشی از یک کمپین تبلیغاتی را اندازه گیری کنید.
لینکدین می خواهد تکنیک های جدیدی را برای یکپارچه سازی داده های شرکت توسعه دهد. به ویژه، این شامل یک به روز رسانی API تبدیل توسط پلت فرم استفاده می شود.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)