همه تبلیغات اکنون می توانند باشند هدف هویت گروهی در لینکدین این به طور مشخص به چه معناست؟
این به شرکتها اجازه میدهد تا بتوانند اطلاعات LinkedIn را به منظور تسهیل هدفگذاری تبلیغاتی تبلیغات آن ارائه کنند. تغییر جدیدی که برای شرکتهای B2B که مایل به توسعه کمپینهای تبلیغاتی خود در لینکدین هستند، در جهت درست پیش میرود.
هدف گذاری مخاطب بر اساس هویت گروهی
اگر این مقاله در گزینه های جدید هدف گذاری تبلیغات در لینکدین شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
اگر این گزینه فراخوانی شد هویت گروهی قبلاً از سال 2021 برای شرکای خاصی از این پلتفرم در دسترس بود، اکنون برای همه قابل دسترسی است و هدف گذاری تبلیغاتی شرکت های B2B را بدون غفلت از حریم خصوصی کاربرانی که با ارائه این اطلاعات موافقت کرده اند، تسهیل می کند.
لینکدین در این زمینه گفت:
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
تمام نقاط تبلیغاتی میتوانند گروههایی از کاربران را هدف قرار دهند که با پارامترهای مشترکی مانند علایق، بخش فعالیت یا سابقه کارشان در شرکت مرتبط هستند.
اولین شبکه اجتماعی حرفه ای نیز مایل است استفاده از 2 ابزار را ممکن سازد:تست A/B و برند لیفت.
آیا می خواهید به تفصیل درک کنید که این اقدامات جدید شامل چه چیزی است؟ لینکدین همه چیز را توضیح می دهد ici.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
کاربران لینکدین تحت تأثیر این گزینه های جدید قرار نمی گیرند، که فقط نگران کننده است شرکت های B2B که کمپین های تبلیغاتی را در لینکدین اجرا می کنند.
ما همچنین به سرمایهگذاری در فنآوریهای تقویتکننده حریم خصوصی، مانند اتاقهای تمیز، ادامه میدهیم تا شما را قادر به دستیابی به بینشهای عملی و اندازهگیریهای پیشرفته در یک محیط امن کنیم. »
لینکدین
تست A/B و ارتقای برند در حال راه اندازی است
چه چیزی برای کاربران تغییر می کند؟
بنابراین به نظر می رسد که این اطلاعیه های لینکدین برای همه طرف ها مثبت باشد. آیا شرکتها میتوانند از آن برای تقویت کمپینهای تبلیغاتی خود در پلتفرم استفاده کنند؟
این API اکنون علاوه بر عملکردهای موجود خود، امکان ادغام مستقیم دادههای تبدیل تبلیغکننده را در پلتفرم فراهم میکند.
لینکدین می خواهد تکنیک های جدیدی را برای یکپارچه سازی داده های شرکت توسعه دهد. به ویژه، این شامل یک به روز رسانی API تبدیل توسط پلت فرم استفاده می شود.
قبل از خروج از
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
یکی به شما امکان می دهد رویکردهای مختلف را با مشتریان آزمایش کنید تا داده ها را جمع آوری کنید و بتوانید آن ها را تجزیه و تحلیل کنید تعیین کنید کدام نوع تبلیغ موثرتر است، زمانی که دیگری ابزاری است که قادر است میزان شهرت ناشی از یک کمپین تبلیغاتی را اندازه گیری کنید.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
اطلاعات شخصی و محرمانه بودن آنها تضمین می شود و تجربه آنها از استفاده از پلت فرم بدون تغییر خواهد بود.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
اگر می خواهید در مورد نحوه عملکرد تبلیغات در لینکدین بیشتر بدانید، می توانید مقاله ما در مورد تبلیغات لینکدین را بخوانید.
این بهروزرسانی باید شرکتها را خوشحال کند، زیرا این گزینه دیگر لازم نیست اثربخشی خود را ثابت کند: نرخ کلیک بهطور متوسط برای تبلیغات مبتنی بر هدفگیری هویت گروهی بیش از 37 درصد است.
به روز رسانی API تبدیل
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
به گفته لینکدین، این دو گزینه امکان بهبود تحلیل عملکرد تبلیغات شرکتهای B2B را بدون غفلت از حفظ اطلاعات شخصی کاربران پلتفرم فراهم میکنند.