چه چیزی برای شرکت های B2B تغییر خواهد کرد


آیا گاهی اوقات در تعیین معیارهای هدف گذاری تبلیغات برای تبلیغ خود در لینکدین مشکل دارید؟ آیا نمی‌دانید که آیا این گزینه‌ها همچنان به حریم خصوصی افراد مورد هدف احترام می‌گذارند؟ لینکدین گزینه‌های جدیدی را برای ساده‌سازی هدف‌گذاری تبلیغات برای شرکت‌های B2B و در عین حال محافظت از حریم خصوصی کاربران خود اعلام کرده است. اجازه بدهید توضیح دهیم.

actu linkedin

هدف گذاری مخاطب بر اساس هویت گروهی

همه تبلیغات اکنون می توانند باشند هدف هویت گروهی در لینکدین این به طور مشخص به چه معناست؟

تمام نقاط تبلیغاتی می‌توانند گروه‌هایی از کاربران را هدف قرار دهند که با پارامترهای مشترکی مانند علایق، بخش فعالیت یا سابقه کارشان در شرکت مرتبط هستند.

اگر این گزینه فراخوانی شد هویت گروهی قبلاً از سال 2021 برای شرکای خاصی از این پلتفرم در دسترس بود، اکنون برای همه قابل دسترسی است و هدف گذاری تبلیغاتی شرکت های B2B را بدون غفلت از حریم خصوصی کاربرانی که با ارائه این اطلاعات موافقت کرده اند، تسهیل می کند.

این به‌روزرسانی باید شرکت‌ها را خوشحال کند، زیرا این گزینه دیگر لازم نیست اثربخشی خود را ثابت کند: نرخ کلیک به‌طور متوسط ​​برای تبلیغات مبتنی بر هدف‌گیری هویت گروهی بیش از 37 درصد است.

هدف گذاری تبلیغات بر اساس هویت گروهی
هدف گذاری تبلیغات بر اساس هویت گروهی

به روز رسانی API تبدیل

لینکدین می خواهد تکنیک های جدیدی را برای یکپارچه سازی داده های شرکت توسعه دهد. به ویژه، این شامل یک به روز رسانی API تبدیل توسط پلت فرم استفاده می شود.

این API اکنون علاوه بر عملکردهای موجود خود، امکان ادغام مستقیم داده‌های تبدیل تبلیغ‌کننده را در پلتفرم فراهم می‌کند.

این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند اطلاعات LinkedIn را به منظور تسهیل هدف‌گذاری تبلیغاتی تبلیغات آن ارائه کنند. تغییر جدیدی که برای شرکت‌های B2B که مایل به توسعه کمپین‌های تبلیغاتی خود در لینکدین هستند، در جهت درست پیش می‌رود.

لینکدین در این زمینه گفت:

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


ما همچنین به سرمایه‌گذاری در فن‌آوری‌های تقویت‌کننده حریم خصوصی، مانند اتاق‌های تمیز، ادامه می‌دهیم تا شما را قادر به دستیابی به بینش‌های عملی و اندازه‌گیری‌های پیشرفته در یک محیط امن کنیم. »

لینکدین

تست A/B و ارتقای برند در حال راه اندازی است

اولین شبکه اجتماعی حرفه ای نیز مایل است استفاده از 2 ابزار را ممکن سازد:تست A/B و برند لیفت.

یکی به شما امکان می دهد رویکردهای مختلف را با مشتریان آزمایش کنید تا داده ها را جمع آوری کنید و بتوانید آن ها را تجزیه و تحلیل کنید تعیین کنید کدام نوع تبلیغ موثرتر است، زمانی که دیگری ابزاری است که قادر است میزان شهرت ناشی از یک کمپین تبلیغاتی را اندازه گیری کنید.

به گفته لینکدین، این دو گزینه امکان بهبود تحلیل عملکرد تبلیغات شرکت‌های B2B را بدون غفلت از حفظ اطلاعات شخصی کاربران پلتفرم فراهم می‌کنند.

چه چیزی برای کاربران تغییر می کند؟

کاربران لینکدین تحت تأثیر این گزینه های جدید قرار نمی گیرند، که فقط نگران کننده است شرکت های B2B که کمپین های تبلیغاتی را در لینکدین اجرا می کنند.

اطلاعات شخصی و محرمانه بودن آنها تضمین می شود و تجربه آنها از استفاده از پلت فرم بدون تغییر خواهد بود.

آیا می خواهید به تفصیل درک کنید که این اقدامات جدید شامل چه چیزی است؟ لینکدین همه چیز را توضیح می دهد ici.

قبل از خروج از

بنابراین به نظر می رسد که این اطلاعیه های لینکدین برای همه طرف ها مثبت باشد. آیا شرکت‌ها می‌توانند از آن برای تقویت کمپین‌های تبلیغاتی خود در پلتفرم استفاده کنند؟

اگر می خواهید در مورد نحوه عملکرد تبلیغات در لینکدین بیشتر بدانید، می توانید مقاله ما در مورد تبلیغات لینکدین را بخوانید.

اگر این مقاله در گزینه های جدید هدف گذاری تبلیغات در لینکدین شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع