چه چیزی برای فعال کردن بهبود تجربه مشتری آنلاین در حال تغییر است


Contentsquare، شرکت تجربه دیجیتال، همچنان به توسعه ابزارهای جدید برای افزایش کیفیت تجربه برای مشتریان خود ادامه می دهد. این تغییرات جدید چیست؟ آیا تا به حال نام Find&Fix را شنیده اید؟ ما به شما توضیح می دهیم!

واقعی-دیجیتال

ContentSquare چیست؟

Contentsquare a است شرکت تجربه دیجیتال سازمان بهداشت جهانی به کسب و کارها کمک می کند تا درک کنند که مشتریان چگونه با محتوای آنلاین خود تعامل دارند.

این یک پلت فرم پیشرفته ارائه می دهد که به شرکت ها اجازه می دهدتجزیه و تحلیل رفتار کاربر، بهینه سازی محتوا و افزایش تبدیل. پلت فرم بینشی در مورد سفر مشتری ارائه می دهد و اقدامات کاربر را در وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه ردیابی می کند.

Contentsquare با ترکیب تجزیه و تحلیل با قابلیت های بهینه سازی، به کسب و کارها کمک می کند موثرترین استراتژی ها را شناسایی کنید برای جذب کاربران و افزایش تبدیل.

کسب‌وکارها با ویژگی‌های پیشرفته‌اش، مانند شخصی‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی، تست خودکار و قابلیت‌های تقسیم‌بندی، می‌توانند بینش ارزشمندی در مورد رفتار مشتری برای بهبود تعامل و فروش به دست آورند.

مفهوم Find&Fix چیست؟

Find&Fix ابزاری است که توسط Contentsquare با هدف حمایت از شرکت‌ها در توسعه تعامل با مشتری با شناسایی ساده خطاها ارائه شده است که امکان حل سریع‌تر مشکلات مشتریان را فراهم می‌کند.

این ویژگی دارای 4 ویژگی اصلی است:

  • تجزیه و تحلیل خطا: به شما اجازه می دهد به سرعت مشکلات را تشخیص دهید، مواردی را که کاربران را نگران می کنند شناسایی کنید و راه حل موثری پیدا کنید
  • تحلیل مسیر: نقاط شکست را شناسایی کنید مشتریان در طول سفر به لطف هشدارها با آنها مواجه می شوند
  • تجزیه و تحلیل سرعت: permet de درک کنید که کدام صفحات وب بهترین عملکرد را دارند
  • صدای مشتری: ابزار اختصاص داده شده به تحلیل و درک رفتار مصرف کننده و دلایل نارضایتی آنها.

بنابراین Find&Fix ابزاری است که برای بهبود تجربه مشتری اختصاص داده شده است.

برای توضیح فنی تر:

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


2 تغییر اصلی اعلام شده توسط پلتفرم تجربه دیجیتال

  1. در دسترس بودن هشدارهای جدید که این امکان را به متخصصان از مشکلات احتمالی و علت آنها می دهد. سپس افراد تحت تأثیر می توانند به سرعت برای رفع این خطاها و تضمین تجربه مشتری با کیفیت برای کاربران اقدام کنند. این هشدارها نیز اجازه می دهددریافت بازخورد در مورد اقدامات انجام شده و اینکه آیا موثر بوده اند یا خیر.
  2. اتوماسیون نظارت و تجزیه و تحلیل، که اجازه می دهد ردیابی زمان واقعی خطاهای شناسایی شده و وضوح سریعتر

اهداف این اقدامات چیست؟

  • قادر به ارائه یک سفر یکپارچه به مشتری باشید
  • برای تشویق وفاداری به تحکیم رابطه با مشتری ادامه دهید

قبل از ترک…

اگر این مقاله در راه حل جدید Contentsquare برای به حداکثر رساندن تجربیات دیجیتالی مشتریان خود شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع