این بخشنامه که ارتباط نزدیکی با مقررات قبلی در مورد مواد مخدر دارد، به فراخوانی موضوعات حساسی مانند سازمان های تروریستی
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
این بخشنامه که ارتباط نزدیکی با مقررات قبلی در مورد مواد مخدر دارد، به فراخوانی موضوعات حساسی مانند سازمان های تروریستی
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
در مقابل، اصطلاحات “جهنم” و “لعنتی” دیگر به عنوان ناسزا درج نمی شوند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
به روز رسانی این مقررات به شدت با افزایش مرگ و میر افراد زیر سن قانونی ناشی از چالش های ویروسی منتشر شده در شبکه های اجتماعی مانند LabelloChallenge تشویق شد که مستقیماً کاربران جوان را به کشتن خود تشویق می کرد.
همه انواع توهین در حال حاضر توسط YouTube تحریم شده است، که دیگر آنها را بر اساس سطح جدیتشان متمایز نمی کند و بنابراین همه آنها را در یک سطح تحریم می کند.
اگر این مقاله در دستورالعمل های جدید جبران خسارت برای تبلیغ کنندگان در YouTube شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
این رفتارها اکنون باعث توقف کسب درآمد از ویدیو می شود.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
این بخشنامه علاوه بر قوانین موجود در موضوع مواد مخدر است.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
از این پس، در صورتی که تصویر کوچک ویدیو شامل این ویدیو باشد، دیگر امکان کسب درآمد از یک ویدیوی YouTube وجود نخواهد داشت محتوای بزرگسالان.
این تمایل به دنبال افزایش رفتار غیرصادقانه توسط افرادی است که خود را به عنوان کارمند فروشگاه های خاص برای توزیع محتوای نامناسب نشان می دهند یا توسط کاربرانی که روش های تقلب در بازی های ویدیویی را فاش می کنند.
تبلیغ کنندگان دیگر مجاز به حمایت مالی نیستند ویدئوهایی که به هر گونه مواد مخدر اشاره می کنند (مصرف، ترافیک، ذکر). بنابراین ذکر یا ظهور پدیده هایی مانند مصرف مفاصل یا تزریق مواد مخدر در حال حاضر تحریم شده است.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
دیگر امکان پرداخت وجود نخواهد داشت اگر ویدیوی شما یک کودک خردسال را در موقعیت خطرناکی به تصویر میکشد (وضعیت خطرناک، شیرین کاری، چالش ها و …)
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
در تلاش برای مبارزه با کلاهبرداری و کلاهبرداری، یوتیوب نیز به این موضوع اشاره کرده است رفتار غیرصادقانه مانند سرقت هویت یا دروغ گفتن در مورد وضعیت خود اکنون مجازات خواهد شد.
با این حال، یک نکته ظریف وجود دارد که باید از آن آگاه بود: اگر خشونت در 8 ثانیه اول ویدیو وجود نداشته باشد، پس از آن برای تبلیغ کنندگان این امکان وجود خواهد داشت که از این محتوا حمایت مالی کنند.
کوچکترین اشاره به یک اقدام یا سازمان تروریستی به طور خودکار ویدیو را به عنوان یک عمل خطرناک طبقه بندی می کند و از درآمدزایی ویدیو جلوگیری می کند.
این شبکه اجتماعی اعلام کرد تغییرات جدید و داد دستورالعمل های جدید برای تبلیغ کنندگان چه کسانی می توانند درآمدزایی داشته باشند؟ معیارها چیست؟ در اینجا 6 قانون جدید وجود دارد.
باز هم، این جریمه فقط برای ویدیوهایی اعمال میشود که شامل فحاشی در 8 ثانیه اول ویدیو میشوند. اگر بعد از 8 ثانیه اول ناسزا گفته شود، می توان از محتوا درآمدزایی کرد.
اگر میخواهید در مورد هزینه محتوا در YouTube بیشتر بدانید، این پلتفرم ویدیویی را منتشر کرده است که جزئیات نحوه عملکرد آن را نشان میدهد:
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
دریغ نکنید نظر خود را در نظرات به ما بگویید!
این دستورالعمل به ویژه به سازندگان محتوای بازیهای ویدیویی مربوط میشود، زیرا پلتفرم اکنون از کسب درآمد از ویدیوها خودداری میکند، از جمله: اجساد غیر گرافیکی ارائه شده بدون هیچ زمینهای، خشونت بازی به سمت یک شخص واقعی یا اعمال ساختگی برای ایجاد تجربیات تکاندهنده (مانند قتلعامهای بیرحمانه)، زمان ضمنی مرگ (مثل بمباران ساختمانی با افراد داخل)».
بنابراین تبلیغکنندگان اکنون دستورالعملهای خاصی دارند و موظف به پیروی از آنها هستند. آیا این دستورالعملهای جدید توسط سازندگان محتوا درک شده و به خوبی مورد استقبال قرار خواهند گرفت؟ آیا تناقضی وجود ندارد در این قوانین، به ویژه در مورد معیار 8 ثانیه اول ویدیو؟
کاربران یوتیوب اکنون باید به محتوای منتشر شده توجه کنند، زیرا اکنون خشونت سرکوب شده است، حتی اگر فقط در مورد صحنه سازی به دلیل یک بازی ویدیویی باشد.
وجود پیوندهایی به سایتهای بزرگسالان، کلمات زشت، تصاویر صریح یا حتی اشیایی که میتوانند برای افراد بالای 18 نفر در نظر گرفته شوند، امکان دریافت پاداش احتمالی برای ویدیو را به خطر میاندازند.
قبل از خروج از
سازندگان محتوا گاهی اوقات برای به حداکثر رساندن درآمد خود در YouTube تلاش می کنند. خطای یک الگوریتم متغیر، قوانینی که بیش از حد منظم تغییر می کنند، که به نظر آنها به اندازه کافی دقیق یا نامنسجم هستند.
با این حال، یوتیوب نشان داده است که ویدئوها شامل «هنرهای کلاسیک که فعالیتهای جنسی، رقصهای نفسانی، آموزش جنسی را بدون قصد برانگیختن عموم به تصویر میکشند» تحت تأثیر این مقررات جدید قرار نگرفتند و بنابراین می توانستند از درآمدهای تبلیغاتی بهره مند شوند.