چه کسی واقعاً بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد؟  (اینفوگرافیک)
انتشار: خرداد 25، 1402
بروزرسانی: 18 تیر 1404

چه کسی واقعاً بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد؟ (اینفوگرافیک)

این راهی برای جذب مشتریان جدید، بدون توسل به محتوای حمایت شده است. یک موهبت برای کسب و کارها!

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Jl_xmzNmPV8[/embed]

UGC چیست؟

اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟

  • وبلاگ نویسان
  • ولاگرها
  • کاربران یوتیوب
  • اینستاگرامرها
  • Des TikTokers
  • شخصیت های عمومی
اینفلوئنسر یا UGC؟ چه کسی بیشتر بر مصرف کنندگان شما تأثیرگذار است؟ آیا روند نسبت به سال گذشته تغییر کرده است؟ چه استراتژی باید اتخاذ کنید؟ از طریق یک اینفوگرافیک و مطالعه انجام شده توسط EnTribe، ما پاسخ هایی را به شما ارائه می دهیم تا به شما کمک کند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.
تأثیرگذاران اخبار

یادآوری: اصطلاحات فنی

اینفلوئنسر چیست؟

UGC می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: پست های رسانه های اجتماعی، نظرات، نظرات، عکس ها، ویدیوها، وبلاگ ها، پادکست ها، میم ها و موارد دیگر. این محتوا توسط کاربران ایجاد شده است معمولی نه توسط حرفه ای ها یا رسانه های سنتی.

در مقابل، 90 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که محصولی را پس از تأثیرپذیری از دوستان یا اعضای خانواده خریداری کرده اند.

UGC مورد توجه برندها است

بنابراین به نظر می رسد UGC بهترین راه برای شرکت ها برای تعامل معتبر است. با مخاطبان خود، بدون نیاز به محتوای حمایت شده.

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک: UGC در مقابل اینفلوئنسرها
اینفوگرافیک: UGC در مقابل اینفلوئنسرها

مطالعه EnTribe برجسته می کند بی اعتمادی فزاینده مصرف کننده به اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی، بسیاری از برندها را به سمت استفاده از UGC به جای تأثیرگذارهای بزرگ سوق می دهد.

مطالعه اخیری که توسط EnTribe انجام شده است، مزایای UGC را نسبت به تاکتیک های بازاریابی اینفلوئنسر سنتی روشن می کند. نتایج این نظرسنجی شیوه های فعلی را به چالش می کشد…

افول اینفلوئنسر مارکتینگ؟

بر اساس نظرسنجی بیش از هزار مصرف کننده آمریکایی در آوریل 2023، بازاریابی تأثیرگذار دیگر مانند گذشته محبوب نیست.

UGC بسیار محبوب و تأثیرگذار شد، زیرا به کاربران اجازه می دهد تا خود را بیان کنند، تجربیات، نظرات و خلاقیت های خود را با مخاطبان زیادی به اشتراک بگذارند. همچنین به شرکت ها و برندها فرصتی منحصر به فرد برای تعامل با مشتریان خود، جمع آوری بازخورد و ایجاد رابطه معتبرتر با مخاطبان خود ارائه می دهد.

انتخاب

اینفلوئنسر مارکتینگ یا UGC؟ کدام تکنیک را انتخاب کنیم؟

و این همه چیز نیست، زیرا این نظرسنجی نشان داد که 29٪ از پاسخ دهندگان احساس می کردند که محتوای حمایت شده تأثیر منفی بر درک آنها از یک برند دارد. امسال این درصد تقریباً 10 درصد افزایش یافته و به 38 درصد رسیده است.

چه چیزی را انتخاب کنیم؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

اینفلوئنسرها از نفوذ خود برای تبلیغ محصولات، برندها، خدمات یا ایده ها به مخاطبان خود استفاده می کنند. آنها می توانند با شرکت ها برای مشارکت های حمایت شده همکاری کنند، جایی که آنها را انجام می دهند تبلیغ محصولات یا خدمات برای جبران.

قبل از ترک...

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=wQppFyIlP78[/embed]

تحولات در زمینه بازاریابی

اگر این مقاله در تأثیر واقعی UGC و بازاریابی تأثیرگذار بر مصرف کنندگان شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع این مطالعه همچنین نشان می دهد که:

  • 86 درصد از پاسخ دهندگان به برندهایی که UGC ارسال می کنند بیشتر از اینفلوئنسرها اعتماد دارند.
  • تنها 12 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که محصولی را می خرند که توسط اینفلوئنسر توصیه شده است، در حالی که 62 درصد هرگز محصولی را خریداری نکرده اند که توسط اینفلوئنسر تبلیغ شده است.
  • در میان کسانی که محصولی را خریداری کرده اند که توسط یک اینفلوئنسر توصیه شده است، 42 درصد اعتراف کرده اند که ناامید شده اند و از خرید خود پشیمان شده اند.

این نتایج الف را برجسته می کند ترجیح رو به رشد برای اصالت و اعتماد به UGC در میان مصرف کنندگان

UGC اعتماد به نفس را القا می کند

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

از سوی دیگر، در سمت UGC، نسبتا مثبت است، از سال 90 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند که برندها محتوای تولید شده توسط مشتریان واقعی را به اشتراک بگذارند.

منبع

داده ها نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر تمایل دارند محصولاتی را از برندهایی که محتوای تولید شده توسط مشتریان واقعی را تبلیغ می کنند، خریداری کنند.

اینفلوئنسر یک است شخصی که شهرت خاصی و قدرت نفوذ پیدا کرده است در شبکه های اجتماعی

بیش از نیمی از آنها (51٪) حتی اعتراف می کنند که پست های اینفلوئنسر را کاملا نادیده می گیرند.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اشاره دارد هر نوع محتوایی که توسط کاربران ایجاد و به اشتراک گذاشته می شود در پلتفرم های آنلاین

مطالعه سال گذشته توسط EnTribe نشان داد که 64٪ از پاسخ دهندگان هر بار که از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند محتوای حمایت شده را مشاهده می کردند. اما در یک سال، این رقم تقریباً 20 درصد کاهش یافته و به 41 درصد رسیده است.

اگر برندها محتوای تولید شده توسط کاربر را در ابتکارات بازاریابی خود بگنجانند، 82 درصد از مصرف کنندگان می گویند که احتمال خرید محصولات یا خدمات آنها بیشتر است. بنابراین چرا خودشان را از آن محروم می کنند ?

81 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که استفاده از اینفلوئنسرها یا تأثیری بر درک آنها از یک برند ندارد یا تأثیر منفی دارد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?