
خستگی آگهی: به طور مشخص در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟
L’خستگی تبلیغات، یا خستگی خلاق، این سیگنالی است کهیک تبلیغ بارها توسط مخاطبانش دیده شده است هدف، و اینکه عملکرد و کارایی آن دیگر بهینه نیست.
چندین نوع خستگی تبلیغاتی وجود دارد:
- خستگی خلاق : مخاطبان هدف شما یک پست را بارها دیده اند و از آن خسته شده اند.
- خستگی تبلیغاتی : مخاطبان هدف شما اغلب تبلیغات شما را می بینند
هنگامی که علائم خستگی خلاق ظاهر می شود (در آمار تبلیغات شما)، مهم است که آنها را در نظر بگیرید و تغییرات لازم را برای به دست آوردن حداکثر سود از این تبلیغات انجام دهید.
چگونه خستگی تبلیغات را در فیسبوک تشخیص دهیم؟
فیس بوک عناصری را در جای خود قرار داده است که به شما امکان می دهد به راحتی خستگی خلاق را در اطراف تبلیغات خود شناسایی کنید:
- Creative Limited : فیسبوک به شما می گوید که چه زمانی هزینه یک تبلیغ از هزینه تبلیغات قدیمی شما بیشتر است
- خستگی خلاقانه : فیس بوک به شما می گوید که هزینه هر نتیجه به دو برابر هزینه تبلیغات قدیمی شما می رسد یا بیشتر از آن می شود
این شاخص ها به شما امکان می دهد تبلیغاتی را که در شتاب بدی هستند شناسایی کنید.
با این حال مراقب باشید هنگام تجزیه و تحلیل این پارامترها معیارهای تاریخ را با دقت انتخاب کنید، زیرا اگر مدت زمان نماینده را تعریف نکنید، در تعریف خستگی خلاقانه با مشکل مواجه خواهید شد. داشتنش مهمه یک مرور کلی بر عملکرد تبلیغات شما
وقتی خستگی خلاق را تشخیص می دهید چگونه واکنش نشان دهید؟ (5 نکته)
سعی کنید مخاطب دیگری را هدف قرار دهید
شاید مخاطب مورد نظر شما دیگر علاقه ای به تبلیغات شما نداشته باشد و به دنبال دسترسی به افراد دیگر سودمند باشد؟
این به فیس بوک می گوید که شما به سیگنال هایی که برای شما ارسال می کند واکنش نشان می دهید و به دنبال عملکرد هستید.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
تبلیغات خود را به روز کنید
فیس بوک در توصیه های خود به سازندگان محتوا، از به روز رسانی محتوا در هنگام تجربه خستگی خلاقانه حمایت می کند.
این به شما امکان می دهد تا یک پویایی در تبلیغات خود راه اندازی کنید.
محتوای جدید را به مخاطبان خود ارائه دهید
اگر متوجه شدید که تبلیغات فعلی دیگر موثر نیستند، باید تبلیغات جدیدی ارائه دهید. محتوای جدید ایجاد کنید، تصاویری جدید ارائه دهید!
این یکی از موثرترین راه حل هاست کنجکاوی مشتریان خود را تحریک کنید.
کاهش بودجه تبلیغات
قرار نیست به سرمایه گذاری روی چیزی که باعث از دست دادن آن می شود ادامه دهید، خوب؟
اگر کاهش زیادی در اثربخشی یکی از تبلیغات فیس بوک خود مشاهده کردید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که بودجه خود را برای آن کاهش دهید یا حتی حذف کنید.
این به شما امکان می دهد هزینه های غیرضروری خود را کاهش دهید و بتوانید این پول را در یک کمپین تبلیغاتی جدید سرمایه گذاری کنید.
مدیریت تبلیغات خود را به فیسبوک محول کنید
به لطف ابزار Meta Advantage+ Creative، فیسبوک میتواند بهطور خودکار تبلیغات شما را تمدید کند تا در صورت مواجهه با خستگی تبلیغات، آنها را تقویت کند.
اگر این خبر در خستگی تبلیغات در فیسبوک برای شما مرتبط به نظر می رسید، از اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی و برای مشترک شدن در خبرنامه بازاریابی دیجیتال ما (روزانه یا هفتگی) برای دریافت مقالات ساعت دیجیتال بعدی ما.
همچنین می توانید بهترین محتوای ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)