چگونه با بازاریابی پیامکی کسب و کار خود را تقویت کنیم؟


افزایش فروش و رقابت باقی ماندن به یک چالش بزرگ برای شرکت ها تبدیل شده است. اگر به دنبال استراتژی بازاریابی برای انرژی بخشیدن به شرکت خود هستید، بازاریابی پیامکی می تواند نتایج جالبی را برای شما تضمین کند. در اینجا نحوه بهبود فروش خود با بازاریابی پیامکی آورده شده است.

بازاریابی پیامکی یک راه عالی برای حفظ مشتریان شماست

با بیش از 60 میلیون تلفن همراه در فرانسه، ارسال پیامک راهی موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه شما شده است. با تشکر از a نرخ تحویل و خواندن نزدیک به 100٪، یک رسانه کلیدی در استراتژی های بازاریابی است. این تکنیکی است که می‌تواند به شما این امکان را بدهد که ارتباط مستقیم و منظمی با مشتریان خود برقرار کنید.

از بستر ارسال اس ام اس یا الف API های SMS به طور خاص، شما امکان برانگیختن علاقه بیشتر مشتریان معمولی خود یا اصلاح روابط با مشتریانی که برای مدتی غیرفعال شده اند را دارید. یک SMS API به ویژه اگر فعالیت های شما دیجیتالی باشد، انعطاف پذیری زیادی را به شما ارائه می دهد. می توانید پیامک خود را از رابط شخصی خود بخوانید و ارسال کنید:

  • اینترنت سایت،
  • نرم افزار،
  • کار درخواست،
  • صندوق پست الکترونیکی و غیره

این روش بسیار مؤثر است، زیرا نشان داده شده است که کاربران تلفن همراه تقریباً هرگز از آن جدا نمی شوند. به علاوه، آنها می توانند دستگاه خود را تا حدود 150 بار در روز چک کنند. 80 درصد از مصرف کنندگان فرانسوی نیز از بازاریابی پیامکی حمایت می کنند کمتر سرزده هستند. بنابراین احتمال کمی وجود دارد که پیام تبلیغاتی شما مورد توجه قرار نگیرد یا اهداف شما را مختل کند. در اینترنت، می توانید راه حل های مقرون به صرفه ارسال اس ام اس را برای کمپین های بازاریابی خود بیابید. با انتخاب شرکتی که تخصص خود را در این بخش به اثبات رسانده است، می توانید از پشتیبانی سفارشی برای تقویت موثر ارتباط با مشتری بهره مند شوید.

راه اندازی بازاریابی پیامکی سریع و آسان است

اجرای استراتژی های بازاریابی نسبتاً آسان و سریع است. پلتفرم های تخصصی گزینه های جالب و کاربردی را ارائه می دهند. برای یک کمپین بازاریابی، به عنوان مثال، گزینه های ارسال پیامک انبوه وجود دارد که می توان با چند کلیک به آنها دست یافت. شما همچنین این گزینه را دارید برنامه ریزی حمل و نقل در یک تاریخ خاص بسته به در دسترس بودن شما. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیام خود را از قبل بنویسید و گیرندگان مورد نظر را انتخاب کنید.

در تاریخ برنامه ریزی شده، ابزار به طور خودکار کمپین را حتی در غیاب شما راه اندازی می کند. علاوه بر این، ممکن است شخصی کردن پیام ها از طرف مشتریان شما مصرف کننده ای که پیامک تبلیغاتی دریافت می کند که نام او را ذکر می کند، احساس ممتاز و بسیار نگران می کند. این پیوندها را تقویت می کند و تصویر برند شرکت شما را نزد مشتریانتان بهبود می بخشد.

برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود و امیدواری به دستیابی به نتایج قانع کننده، ضروری است فرمول های کوتاه را پیدا کنید که به راحتی می تواند توجه مشتریان بالقوه شما را جلب کند. به خاطر سپردن یک پیام مختصر نیز آسان تر خواهد بود. از عبارات اضافی خودداری کنید، اما این نباید مانع اصلی بودن شما شود. همچنین نباید هیچ فرصتی را برای ارتباط با مشتریان از دست بدهید: فروش خصوصی، تولد، مزه کردن یا جشن‌های پایان سال، از همه فرصت‌ها استفاده کنید.

بازاریابی پیامکی برای تقویت کسب و کار

می توانید موفقیت کمپین های پیامکی خود را پیگیری کنید

برخی از ابزارهای پیامک تبلیغاتی موجود به صورت آنلاین به شما این امکان را می دهد که پیشرفت را پیگیری کرده و موفقیت استراتژی خود را اندازه گیری کنید. از داشبورد حساب کاربری خود می توانید دسترسی داشته باشید اطلاعات دقیق در مورد پروژه شما بازاریابی پیامکی:

  • تعداد پیام های ارسال شده،
  • تعداد پیام های معلق،
  • تعداد پیام های ارسال نشده،
  • تعداد پیام های خوانده شده،
  • تاریخچه کمپین های قبلی

این آمار به شما اجازه می دهد تا تصمیمات خاصی را برای بهبود کمپین اتخاذ کنید. در صورت لزوم می توانید مخاطبین خود را به روز کنید برای داشتن یک لیست پستی بدون شماره اشتباه. این می تواند به طور قابل توجهی تحویل پیام را بهبود بخشد. علاوه بر این، این راه حل ها به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان کنترل و مدیریت موثر فضای کاربری خود را می دهند. شما قادر خواهید بود در زمان واقعی با حجم اعتبار باقیمانده خود مشورت کنید و این به شما امکان می دهد کمپین های خود را برنامه ریزی و اولویت بندی کنید.

بازاریابی پیامکی مقرون به صرفه و راحت است

یکی از دلایلی که بازاریابی پیامکی توسط کسب و کارها ارزش زیادی دارد، هزینه نسبتا مقرون به صرفه آن است. برخلاف ارسال ایمیل یا تولید پوستر، که می تواند گران و کوتاه مدت باشد، ارسال پیامک یک موهبت واقعی است. نرخ های پایه تقریباً 0.063 یورو بدون مالیات بر ارزش افزوده به ازای هر پیامک است. با برخی از پلتفرم ها، امکان بهره گیری از a دوره آزمایشی رایگان (مثلاً 10 پیامک رایگان).

علاوه بر این، ثبت نام به طور کلی رایگان و بدون تعهد است. علاوه بر این، راه حل های ارسال پیامک نیازی به هزینه راه اندازی یا هزینه اشتراک ماهانه ندارد. بالاخره تو شما نیازی به قرارداد کاربر نخواهید داشت. در بیشتر موارد، شما فقط نیاز به خرید بسته ای دارید که با اهداف کمپین بازاریابی خود سازگار باشد. بازاریابی پیامکی و ابزارهای مختلفی که می‌توانید استفاده کنید به شما این امکان را می‌دهد تا تجارت خود را به روشی ساده و اقتصادی تقویت کنید.

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است



منبع