
یادآوری: برنامه شریک YouTube چیست؟
را برنامه شریک YouTube برنامه ای است که توسط پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا راه اندازی شده است.
برای خلاصه کردن سریع این برنامه، در اینجا آنچه در آن وجود دارد آمده است:
- انبوهی از منابع انحصاری
- ویژگی های کسب درآمد
- تیم های پشتیبانی اختصاصی
- یک سیستم پاداش ممتاز
- ابزار نظارت بر نقض حق چاپ
یکی از مزایای اصلی این برنامه دسترسی به a پاداش انحصاری برای محتوای تولید شده در YouTube.
همه نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند، زیرا برخی معیارهای واجد شرایط بودن قرار است تکمیل شود. می توانید آنها را در این مقاله بیابید.
بهروزرسانی اخیر برنامه به سازندگان محتوا این امکان را میدهد تا از شورتهایی که تولید میکنند درآمد کسب کنند.
و اگر می خواهید در مورد سیستم های جبران خسارت یوتیوب بیشتر بدانید، به این مقاله اختصاصی بروید!
شرایط خدمات برنامه شریک بهروزرسانیها و تأثیرات آن بر سازندگان محتوا
محتوای به روز رسانی
جزئیات آخرین بهروزرسانی برنامه شریک شده است ارائه شده توسط یوتیوب این دوشنبه 9 ژانویه 2023.
این به روز رسانی شامل چه چیزی است؟
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
- ماژولهای قرارداد اضافه شده است که روشهای جدید درآمدزایی را برای سازندگان فعال میکند
- ماژول کسب درآمد از صفحه تماشا: امکان پرداخت پاداش از طریق تبلیغات اضافه شده به ویدیوها را فراهم می کند
- ماژول کسب درآمد از شورت: امکان دریافت پاداش از طریق تبلیغات اضافه شده به شورت را فراهم می کند
- ماژول ضمیمه محصول تجاری: درباره ویژگی هایی مانند عضویت در کانال
- به روز رسانی شرایط اولیه برنامه
- اصلاحیه اختصاص داده شده به محصولات فروخته شده به کاربران در پلت فرم
تأثیرات بر پاداش تولیدکنندگان محتوا
این بخش بسیار مختصر خواهد بود، زیرا تأثیرات این بهروزرسانی بر پاداش تولیدکنندگان محتوا بسیار ساده است: اگر سازندگان آخرین بهروزرسانی YouTube را نپذیرند، دیگر نمیتوانند بخشی از برنامه شریک باشند و دیگر نمیتوانند در این پلتفرم کسب درآمد کنند.
بنابراین، برای حفظ جایگاه خود در برنامه، باید قبل از 10 ژوئیه 2023:
- شرایط خدمات جدید YouTube را بپذیرید
- ماژول درآمدزایی Shorts را بپذیرید
با توجه به میزان دستمزد، تخمین آنها بسیار پیچیده است زیرا به معیارهای زیادی بستگی دارد، از جمله حق امتیاز مربوط به موسیقی مورد استفاده.
آنچه ما می دانیم این است که سازندگان محتوا به طور خودکار 45 درصد از درآمد حاصل از Shorts خود را نگه می دارند و سپس سایر درآمدها بر اساس میزان بازدیدهایی که محتوای آنها از کل بازدیدهای Shorts ایجاد می کند تقسیم می شود. سازندگان پلتفرم
قبل از ترک…
اگر این مقاله در آخرین بهروزرسانی شرایط خدمات YouTube شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)