
بروزرسانی: 19 تیر 1404
چگونه به لطف هوش مصنوعی استراتژی محتوای خود را ساده کنید؟
این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
شخصیت شرکت من چیست؟
می توانید از هوش مصنوعی بپرسید:
→ لحن صدای شما باید منعکس کننده این شخصیت باشد و با ارزش های شرکت شما سازگار باشد.
→ لحن صدا می تواند به تقویت یک تصویر حرفه ای، دوستانه، طنزآمیز و غیره کمک کند.
ابزاری که به استراتژی دیجیتال اختصاص داده شده است
→ لحن صدا باید با توجه به نوع پیامی که می خواهید منتقل کنید تطبیق داده شود.
هنگام استفاده از ابزار تولید متن مبتنی بر هوش مصنوعی (مانند ChatGPT)، اعلان بسیار مهم است زیرا محتوا و کیفیت متن تولید شده را تعیین می کند. اعلان یک متن یا سوال کوتاه است که به عنوان نقطه شروعی برای هوش مصنوعی برای ایجاد پاسخ یا متن کامل عمل می کند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع
هدف من از ارتباط چیست؟
با ارائه یک دستور واضح و دقیق، کاربر می تواند هوش مصنوعی را در جهت دلخواه برای تولید محتوا راهنمایی کند. نشانه های ارائه شده برای آن ممکن است بر لحن، سبک و ساختار متن تولید شده تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر به وضوح مشخص شود، هوش مصنوعی می تواند متنی را با لحن آرام تری تولید کند، از آدرس رسمی یا آشنایی استفاده کند، یا محتوایی متناسب با یک نوع شبکه اجتماعی ارائه دهد.
هدف بازاریابی خود را مشخص کنید
لحن صدا باید با ارزش ها و شخصیت شرکت شما و همچنین انتظارات مخاطبان هدف شما سازگار باشد. با استفاده از لحن صدای مناسب می توانید خود را از رقبای خود متمایز کنید و تجربه ای به یاد ماندنی را برای مخاطبان خود رقم بزنید.
اساس هر استراتژی رسانه های اجتماعی بر این سوال است که هدف: مخاطب به پیشنهاد من چه کسی علاقه مند است؟ هوش مصنوعی به کاربر این امکان را می دهد که جایگاه بازاریابی خود را مشخص کند و بفهمد که به چه کسانی می تواند بفروشد.
تعریف ستون های محتوا برای شبکه های اجتماعی برای یک استراتژی محتوای موفق بسیار مهم است. در واقع، به ایجاد یک تصویر برند ثابت و منعکس کننده ارزش ها و شخصیت شرکت شما کمک می کند. با انتخاب موضوعاتی که به مخاطبان هدف خود علاقه مند هستند، می توانید تعامل و تعامل با محتوای خود را افزایش دهید که می تواند وفاداری مشتری را بهبود بخشد. یک خط ویراستاری واضح همچنین به شما این امکان را می دهد که محتوای مرتبط و مفیدی برای مخاطبان خود ایجاد کنید، در حالی که در تولید محتوا صرفه جویی می کنید. به طور خلاصه، تعریف یک خط تحریریه سنجیده می تواند به بهبود اثربخشی استراتژی رسانه های اجتماعی شما و دستیابی به اهداف تجاری شما کمک کند.
تاکید بر اهمیت تعریف استراتژی محتوا برای هر شرکتی که به دنبال برجسته شدن در بازار رقابتی است، مهم است. یک استراتژی محتوای خوب توسعه یافته می تواند به ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک وب سایت، بهبود سئو و ایجاد سرنخ های واجد شرایط کمک کند. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا در زمان خود صرفه جویی کنند و استراتژی محتوای خود را برای بهترین نتایج ممکن بهینه کنند. پیشرفت در هوش مصنوعی اکنون به شما امکان می دهد دقیق باشید، در این مرحله در زمان صرفه جویی کنید و استراتژی محتوای خود را برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن بهینه کنید.
→ شما باید از لحنی استفاده کنید که با سبک ارتباطی و انتظارات آنها مطابقت داشته باشد.
در اینجا نمونه هایی از اعلان هایی هستند که باید برای تعیین ستون های محتوای خود استفاده کنید:
- مخاطب هدف من بیشتر به چه موضوعاتی علاقه مند است؟
- مخاطبان هدف من با چه مسائل یا چالش هایی روبرو هستند و چگونه می توانم آنها را با محتوای خود برطرف کنم؟
- ارزش ها و شخصیت شرکت من چیست که می خواهم در محتوای خود منعکس کنم؟
- چه موضوعاتی در زمینه فعالیت خود متخصص هستم؟
لحن صدا
در اینجا نمونه هایی از اعلان های مورد استفاده برای تعیین هدف آن آورده شده است:
- مشخصات جمعیتی مخاطبان هدف من چیست؟
- مشتریان بالقوه من کجا هستند؟
- علایق و رفتارهای خرید مشتریان ایده آل من چیست؟
- افرادی که بیشتر به محصول/خدمات من علاقه مند هستند چه کسانی هستند؟
- شبکه های اجتماعی مورد علاقه مشتریان بالقوه من کدامند؟
- نقاط درد یا نیازهای برآورده نشده مشتریان بالقوه من چیست؟
موضوعات خط تحریریه آن را مشخص کنید
دوست دارم مخاطبان هدفم کسب و کار من را چگونه درک کنند؟
مخاطب هدف من کیست؟
زمینه چیست؟
→ تن صدا ممکن است بسته به شبکه اجتماعی، لحظه یا موضوع مورد بحث متفاوت باشد.
برخی از ابزار برای ایجاد استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی خود کمک کلید در دست ارائه دهید: پلت فرم به سرعت به کاربر اجازه می دهد تا یک استراتژی کامل و 100% شخصی سازی شده محتوای رسانه های اجتماعی را تنها با چند کلیک ایجاد کند. این ابزار یک ماه پاداش از محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی و سایر ویژگی های مفید برای ایجاد محتوا مانند تولید کننده چرخ فلک ارائه می دهد.

دستورات خود را مدیریت کنید
لحن صدا بخش کلیدی استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی است زیرا به ایجاد شخصیت و هویت منحصر به فرد برای کسب و کار شما کمک می کند. لحن صدا می تواند محتوای شما را زنده کند و به برانگیختن احساسات در مخاطبان هدف شما کمک کند. همچنین می تواند با ایجاد حس همدلی و صمیمیت با مشتریان، به ایجاد اعتماد و وفاداری مشتریان کمک کند.