ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
با گوگل ادز می توانید انتخاب کنید که کدام کلمات کلیدی با تبلیغ شما مرتبط نباشد. این موضوع خارج از موضوع را محدود می کند. بنابراین نوشتن الف ضروری است لیست کلمات کلیدی منفی (کلمات کلیدی منفی).
و در نهایت، آخرین اشتباهی که نباید مرتکب شوید این است که فراموش کنید انجام چندین آزمایش می تواند بسیار مفید باشد.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
همچنین مهم است که آنها را به گونه ای بنویسید که جذاب و که خواننده بخواهد آن را بخوانداگرچه یک تبلیغ است.
شما اخیراً اولین کمپین تبلیغاتی خود را در Google Ads راه اندازی کرده اید و نمی دانید که چرا نتایج شما به خوبی مورد انتظار نیست؟ به دنبال درک بهتر این پلتفرم هستید تا بتوانید سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود را برای کسب و کار خود بهینه کنید؟ و بالاتر از همه، آیا سعی می کنید تشخیص دهید چه اشتباهاتی را نباید مرتکب شوید؟ در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه می توانید تاثیر کمپین های تبلیغاتی خود را در تبلیغات گوگل به حداکثر برسانید.
1- کلمات کلیدی را اشتباه انتخاب کنید
چرا انتخاب کلمات کلیدی اشتباه می تواند بر کمپین شما تأثیر بگذارد؟
شما در خطر هدف قرار دادن افرادی هستید که واقعاً به محصولات یا خدمات شما علاقه مند نیستند.
سرمایه گذاری شما سودآور نخواهد بود (از دست خواهید داد).
نرخ پرش شما افزایش می یابد (برخلاف نرخ تبدیل شما).
در استفاده از ابزارهایی که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید و مطمئن شوید که کمپین تبلیغاتی گوگل خود را سودآور می کنید، دریغ نکنید.
۲- فراموش کنید که تبلیغات گوگل یک سرمایه گذاری بلند مدت است
بنابراین لازم است از:
بی تاب بودن و می خواهید فوراً به نتیجه برسید.
نادیده گرفتن آمار کمپین خود در طولانی مدت.
به دنبال بهبود کمپین های خود بر اساس نتایج نباشید (حتی اگر بد باشند).
عنوان : باید قدرتمند، آسان برای درک و ادغام کلمه کلیدی اصلی شما باشد.
توضیحات لا : باید نسبتا کوتاه باشد و نمای کلی از محتوای آگهی ارائه دهد.
کیفیت نوشتار : تبلیغ باید به خوبی نوشته شده باشد، اما درک آن ساده باشد و باید با مخاطبان هدف شما تطبیق داده شود.
4- فراموش کردن حذف برخی کلمات کلیدی
چرا انجام آزمایش جالب است؟
زیرا این تست به شما امکان می دهد نقاطی را که باید بهبود ببخشید و اینکه چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد، شناسایی کنید.
زیرا تست به شما اجازه می دهد تا چندین تست نمایشی و نوشتنی انجام دهید.
زیرا این تست به شما امکان می دهد چندین نوع تبلیغات را پخش کنید.
ماشین این آزمون به شما امکان می دهد مهارت های خود را بهبود بخشید.
اگر هنوز در زمینه سئو و کمپین های تبلیغاتی تازه کار هستید، ممکن است به خاطر داشته باشید که هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری قرار دهید، احتمال اینکه به خوبی به شما ارجاع داده شود، بیشتر می شود؟ این نادرست است، و برعکس، این خطر را دارد که افراد زیادی را هدف قرار دهد و اثربخشی تبلیغ شما را بسیار محدود کند.
اگر این مقاله در اشتباهاتی که باید در طول کمپین های تبلیغاتی گوگل که دوست داشتید اجتناب کنید، از اشتراک گذاری آن در پلتفرم های مختلف اجتماعی و برای مشترک شدن در خبرنامه بازاریابی دیجیتال ما (روزانه یا هفتگی) برای دریافت مقالات بعدی ساعت دیجیتال ما.
3- بی توجهی به کیفیت تبلیغ
بنابراین باید مطمئن شوید که آنها را به درستی تنظیم کرده اید به منظور قرار دادن شانس در کنار شما و مطمئن شدن (تقریبا) در نتایج جستجوی افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.
همچنین میتوانید بهترین مقالات ما را از همه نوع از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود قرار دهید (مثلاً Feedly)).