پایین CSAT (رضایت مشتری): میزان رضایت مشتریان خود را پس از خرید اندازه گیری کنید
Le NPS (امتیاز خالص تبلیغ کننده): احتمال اینکه مشتریان شما را به آشنایان خود توصیه کنند یا در صورت بروز درگیری مدافع هدف شما شوند را اندازه گیری کنید (امتیاز از 0 تا 10 متغیر است، هدف جمع آوری امتیاز است. تا حد امکان بالا).
6 – بازبینی کسب و کار خود را عمومی کنید
مشتریان برای اینکه بتوانند به شما اعتماد کنند، باید وضعیت ذهنی شما، ارزشهای شما و آنچه که شما را به لرزه در میآورد، بدانند.
برای مشتریان، شفافیت یکی از مهمترین ویژگی های یک شرکت است.
اگر اعتماد بین طرفین مختلف وجود نداشته باشد چگونه می توان روابط ایجاد کرد؟ زمینه هر چه که باشد، یک رابطه برای ادامه حیات نیاز به اعتماد دارد و روابط حرفه ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه، 55 درصد از مصرف کنندگان با کاهش اعتماد به شرکت هایی که مشتری آنها هستند، مواجه هستند. شرکتها باید تلاشهای خود را بر کسب و حفظ رابطه اعتماد با مشتریان خود متمرکز کنند، اگر میخواهند سازنده باقی بمانند. چگونه می توانند در این مورد اقدام کنند؟ پیامدهای ارتباط خوب بین مشتری و شرکت چیست؟ در این مقاله از طریق اینفوگرافیک و سپس توضیحات مفصل، 6 نکته برای ایجاد و حفظ اعتماد مشتریان به برند خود را به شما ارائه می کنیم.
اینفوگرافیک: 6 مرحله برای حفظ اعتماد مشتری را در چند دقیقه درک کنید
6 مرحله ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری با جزئیات
1- کیفیت غیر قابل سرزنش خدمات به مشتریان را ارائه دهید
سعی نکنید مشتریان خود را فریب دهید، تا حد امکان شفاف باشد با آنها.
هدف اصلی شما باید این باشد که تلاش مشتری را در مراحل مختلف سفر خرید به حداقل برسانید.
مصرف کنندگان به آمار و نظرات باقی مانده از مشتریان دیگر علاقه زیادی دارند، زیرا به آنها در تصمیم گیری کمک می کند.
در به اشتراک گذاشتن نتایج نظرسنجی های خود، اطلاع رسانی در مورد اقدامات آینده خود برای اصلاح مشکلات ذکر شده، برای تشویق انتشار نظرات توسط مشتریان و کارمندان خود تردید نکنید. این ثابت می کند که شما چیزی برای پنهان کردن ندارید و گوش می دهید.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
شفافیت به شما این امکان را می دهد که تصویر خود را با تصویر یک شرکت صادق مرتبط کنید، شرکتی که سعی نمی کند برای افزایش فروش به مشتریان خود دروغ بگوید و بنابراین شما قادر خواهید بود. از رقبای خود متمایز شوید.
اگر می خواهید مشتریانتان به شما اعتماد کنند، باید بتوانید به آنها ثابت کنید که لیاقتش را دارید. اما چطور می شود انجامش داد ؟
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
مهم است که در دسترس باشید، نیازهای بالقوه مصرف کنندگان را پیش بینی کنید و به آنها نشان دهید که کنترل کامل موضوع خود را در دست دارید، چه از جنبه فنی (دانش محصولات) و چه از نظر اجتماعی (مهارت های ارتباطی).
مطالعه ای که توسط استبان کولسکی، متخصص ارتباط با مشتری انجام شده است، نشان می دهد که برای 13 درصد از مشتریان ناراضی پس از یک تبادل، 15 نفر مطلع می شوند. انجام حساب …
بنابراین شما می توانید:
در مورد اهداف اجتماعی آینده خود ارتباط برقرار کنید
شما با انجمن ها یا افراد نیازمند درگیر هستید
مشتریان خود را تشویق کنید تا زمان خود را به صورت داوطلبانه درگیر کنند
اگر به مشتری اول الف، به دومی ب و به سومی ج بگید، چگونه می خواهید معتبر و قابل اعتماد به نظر برسید؟ به یاد داشته باشید که مشتریان با یکدیگر ارتباط برقرار می کنندبه خصوص در شبکه های اجتماعی و اینکه نمی توانید گفتار خود را با توجه به آنچه مناسب شماست با مشتریان تطبیق دهید.
هر چه بیشتر درگیر علل مختلف باشید، مخاطبان زیادی را به دست خواهید آورد!
5- نظر مشتریان خود را در نظر بگیرید
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
Bright Local، یک آژانس SEO، مطالعهای در این زمینه انجام داد و نکته اصلی در اینجا است: تقریباً 80٪ از افراد مورد سؤال اظهار داشتند که به بررسیهای آنلاین همان اعتمادی دارند که به بررسیهای بستگان خود دارند.