چگونه در ۶ مرحله اعتماد مشتریان خود را ایجاد و حفظ کنید (اینفوگرافیک)

در اینجا 2 نوع نظرسنجی CES وجود دارد:

  1. پایین CSAT (رضایت مشتری): میزان رضایت مشتریان خود را پس از خرید اندازه گیری کنید
  2. Le NPS (امتیاز خالص تبلیغ کننده): احتمال اینکه مشتریان شما را به آشنایان خود توصیه کنند یا در صورت بروز درگیری مدافع هدف شما شوند را اندازه گیری کنید (امتیاز از 0 تا 10 متغیر است، هدف جمع آوری امتیاز است. تا حد امکان بالا).

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

نظرسنجی وجود دارد به نام نظرسنجی های ETUC (امتیاز تلاش مشتری)، که به شما امکان می دهد به سادگی میزان تلاش مشتری خود را در حین خرید اندازه گیری کنید. بدیهی است که هدف کسب کمترین امتیاز ممکن است، به طوری که مصرف کننده از خرید خود قدردانی کند و بخواهد برگردد.

به طور مشخص، این را می توان به روش های مختلفی رونویسی کرد:

  • جزئیات وضعیت، حتی جنبه های منفی را به وضوح بیان کنید
  • از مشتریان در مورد انتظارات آنها بپرسید و آنها را با توانایی های خود مقایسه کنید
  • وعده های دروغ ندهید
  • در صورت شکایت، اشتباه خود را بپذیرید و سعی کنید بهترین راه حل را با مشتری خود پیدا کنید

4- در مورد ارزش ها و ماموریت های خود ارتباط برقرار کنید

توصیه ما : ارسال نظرسنجی ها را پس از خرید به تعویق نیندازید، زیرا مصرف کنندگان تمایل دارند به سرعت تعامل خود با شرکت ها را فراموش کنند و در این صورت نتایج از دقت کمتری برخوردار خواهند بود.

جمع آوری نظر مشتریان خود کار خوبی است، زیرا به شما امکان می دهد پیشنهاد و خدمات خود را با مشتریان تطبیق دهید. اما چطور بازخوردهای ces repartager به منظور حمایت از شفافیت شرکت شما؟

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

بنابراین ضروری است یک داستان منسجم ایجاد کنید به منظور جلب اعتماد مشتریان خود که در در نظر گرفتن شما به عنوان یک شرکت قابل اعتماد مشکل کمتری خواهند داشت.

3 – کارت شفافیت را پخش کنید

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

در زمانی که حفاظت از محیط زیست یا حقوق بشر بیش از هر زمان دیگری در مرکز نگرانی ها قرار دارد، برقراری ارتباط در مورد ارزش های خود برای دستیابی به مشتریانی که خود را آنجا می یابند و آنها را با آنها به اشتراک می گذارند ضروری است.

چه چیزی باید در خدمات مشتری گنجانده شود؟

  • استقبال گرم
  • پشتیبانی در حین خرید
  • در دسترس بودن در صورت نیاز مشتری
  • پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات

آیا به انجام نظرسنجی از مشتریان عادت دارید؟ اگر هنوز نه، باید آن را در نظر بگیرید.

اگر این مقاله در راه هایی برای جلب و حفظ اعتماد مشتریان شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

بنابراین اولین قدم برای جلب اعتماد مشتریان این است که خدمات مشتری با کیفیت بالا را به آنها ارائه دهید، به طوری که آنها متوجه شوند که توانایی های خدماتی شما به حدی است و ممکن است بتوانند به شما اعتماد کنند.

در اینجا چند نمونه از اقداماتی است که می توانید در داخل شرکت خود برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان اعمال کنید:

  • جلسات آموزشی را برای تقویت مهارت های تیم خود ترتیب دهید
  • اسناد مشترکی بسازید که روش های مختلف را برای دانستن شرح می دهد
  • روی تجهیزات با کیفیت سرمایه گذاری کنید تا به تیم های خود اجازه دهید در بهترین شرایط کار کنند
  • به روحیه کارکنان خود توجه کنید و در صورت بروز مشکل از آنها حمایت کنید
  • در مورد انتظارات مشتری بیاموزید و فرآیندهای خود را تطبیق دهید

2- ثبات پیشنهاد خود را حفظ کنید

6 – بازبینی کسب و کار خود را عمومی کنید

مشتریان برای اینکه بتوانند به شما اعتماد کنند، باید وضعیت ذهنی شما، ارزش‌های شما و آنچه که شما را به لرزه در می‌آورد، بدانند.

برای مشتریان، شفافیت یکی از مهمترین ویژگی های یک شرکت است.

اگر اعتماد بین طرفین مختلف وجود نداشته باشد چگونه می توان روابط ایجاد کرد؟ زمینه هر چه که باشد، یک رابطه برای ادامه حیات نیاز به اعتماد دارد و روابط حرفه ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه، 55 درصد از مصرف کنندگان با کاهش اعتماد به شرکت هایی که مشتری آنها هستند، مواجه هستند. شرکت‌ها باید تلاش‌های خود را بر کسب و حفظ رابطه اعتماد با مشتریان خود متمرکز کنند، اگر می‌خواهند سازنده باقی بمانند. چگونه می توانند در این مورد اقدام کنند؟ پیامدهای ارتباط خوب بین مشتری و شرکت چیست؟ در این مقاله از طریق اینفوگرافیک و سپس توضیحات مفصل، 6 نکته برای ایجاد و حفظ اعتماد مشتریان به برند خود را به شما ارائه می کنیم.

اعتماد مشتری
چگونه اعتماد مشتری را ایجاد و حفظ کنیم؟

اینفوگرافیک: 6 مرحله برای حفظ اعتماد مشتری را در چند دقیقه درک کنید

اینفوگرافیک: 6 راه برای ایجاد و حفظ اعتماد مشتری
اینفوگرافیک: 6 راه برای ایجاد و حفظ اعتماد مشتری

6 مرحله ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری با جزئیات

1- کیفیت غیر قابل سرزنش خدمات به مشتریان را ارائه دهید

سعی نکنید مشتریان خود را فریب دهید، تا حد امکان شفاف باشد با آنها.

شفافیت بین شرکت و مشتری
با مشتریان خود شفاف باشید

هدف اصلی شما باید این باشد که تلاش مشتری را در مراحل مختلف سفر خرید به حداقل برسانید.

مصرف کنندگان به آمار و نظرات باقی مانده از مشتریان دیگر علاقه زیادی دارند، زیرا به آنها در تصمیم گیری کمک می کند.

در به اشتراک گذاشتن نتایج نظرسنجی های خود، اطلاع رسانی در مورد اقدامات آینده خود برای اصلاح مشکلات ذکر شده، برای تشویق انتشار نظرات توسط مشتریان و کارمندان خود تردید نکنید. این ثابت می کند که شما چیزی برای پنهان کردن ندارید و گوش می دهید.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

شفافیت به شما این امکان را می دهد که تصویر خود را با تصویر یک شرکت صادق مرتبط کنید، شرکتی که سعی نمی کند برای افزایش فروش به مشتریان خود دروغ بگوید و بنابراین شما قادر خواهید بود. از رقبای خود متمایز شوید.

قبل از ترک…

منبع

اگر می خواهید مشتریانتان به شما اعتماد کنند، باید بتوانید به آنها ثابت کنید که لیاقتش را دارید. اما چطور می شود انجامش داد ؟

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

مهم است که در دسترس باشید، نیازهای بالقوه مصرف کنندگان را پیش بینی کنید و به آنها نشان دهید که کنترل کامل موضوع خود را در دست دارید، چه از جنبه فنی (دانش محصولات) و چه از نظر اجتماعی (مهارت های ارتباطی).

مطالعه ای که توسط استبان کولسکی، متخصص ارتباط با مشتری انجام شده است، نشان می دهد که برای 13 درصد از مشتریان ناراضی پس از یک تبادل، 15 نفر مطلع می شوند. انجام حساب …

بنابراین شما می توانید:

  • در مورد اهداف اجتماعی آینده خود ارتباط برقرار کنید
  • شما با انجمن ها یا افراد نیازمند درگیر هستید
  • مشتریان خود را تشویق کنید تا زمان خود را به صورت داوطلبانه درگیر کنند

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

اگر به مشتری اول الف، به دومی ب و به سومی ج بگید، چگونه می خواهید معتبر و قابل اعتماد به نظر برسید؟ به یاد داشته باشید که مشتریان با یکدیگر ارتباط برقرار می کنندبه خصوص در شبکه های اجتماعی و اینکه نمی توانید گفتار خود را با توجه به آنچه مناسب شماست با مشتریان تطبیق دهید.

هر چه بیشتر درگیر علل مختلف باشید، مخاطبان زیادی را به دست خواهید آورد!

5- نظر مشتریان خود را در نظر بگیرید

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

Bright Local، یک آژانس SEO، مطالعه‌ای در این زمینه انجام داد و نکته اصلی در اینجا است: تقریباً 80٪ از افراد مورد سؤال اظهار داشتند که به بررسی‌های آنلاین همان اعتمادی دارند که به بررسی‌های بستگان خود دارند.