هرچه هدف شما بزرگتر باشد، پتانسیل بیشتری برای رشد خواهید داشت.
مطالعات اخیر در زمینه بازاریابی محتوا این واقعیت را برجسته کرده است که برای حرفه ای ها، لینکدین یک پلتفرم ایده آل برای تولید محتوا است (برای 89 درصد از پاسخ دهندگان).
منظم بودن ضامن ثبات و اعتماد است: شما تمایل دارید به کسی اعتماد کنید که اغلب به راحتی منتشر می کند تا کسی که چیزی در نمایه خود پست نمی کند.
طبق یک مطالعه اخیر، 30 درصد از کل تعامل یک پست توسط خود کارمندان برند ایجاد می شود.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
در واقع، پست کردن مرتب به شما این امکان را می دهد به طور غیرمستقیم در افرادی که شما را دنبال می کنند، احساس دلبستگی به شرکت یا نمایه خود ایجاد کنید. آنها می خواهند سیر تکامل پروژه های شما، ایده های جدید، کارمندان جدید شما و غیره را بدانند.
اقدامات کارمندان شما در تلاش برای افزایش تعهد نباید نادیده گرفته شوند، زیرا هرچه بیشتر آنها را در نشریات خود برجسته کنید، آنها تمایل بیشتری به واکنش نسبت به آنها (افزایش تعهد) و همچنین به اشتراک گذاری مجدد آنها خواهند داشت. افزایش تعامل).
تعهد از یک نشریه (حداقل) در هفته تسهیل می شود: x2.
2. محتوای خود را با انتظارات ارتباطات خود تطبیق دهید
در لینکدین، میتوانید سه معیار مختلف برای سنجش میزان مشارکت برند خود پیدا کنید:
- فعل و انفعالات : مشخصه اصلی تعامل، این معیار شامل واکنش ها (لایک ها و نظرات)، برداشت ها، کلیک ها و غیره است.
- دیدگاه ها از پروفایل شما : هرچه افراد بیشتری از نمایه شما بازدید کنند، جذابتر در نظر گرفته میشوید.
- اشتراک ها : بدیهی است که اگر مردم با پروفایل شما مشورت کنند، خوب است، اگر در آن مشترک شوند یا بخواهند با شما تماس بگیرند، بهتر است.
اندازهگیری تعامل در لینکدین یک گام مهم است، زیرا به شما امکان میدهد تا تعاملات با فعالیتهای حرفهای خود را شناسایی کنید، که میتواند با تجزیه و تحلیل آنها، به شما امکان میدهد محتوای خود را تطبیق دهید و تعاملات را تقویت کنید، و طبق تعریف، شبکه خود را تقویت کنید.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
آیا می دانستید که می توانید ویدیوی زنده را پخش کنید؟ آن را امتحان کنید، و در مورد آن به ما خواهید گفت!

5. روی کیفیت و مرتبط بودن تصاویر خود کار کنید
شما همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در RSS خوان مورد علاقه خود قرار دهید (مثلاً Feedly)).
تعداد نظرات ایجاد شده در یک نشریه زمانی دوبرابر می شود که دومی شامل یک تصویر باشد.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)