چگونه در 5 مرحله تعامل با محتوای خود را تشویق کنید

هرچه هدف شما بزرگتر باشد، پتانسیل بیشتری برای رشد خواهید داشت.

مطالعات اخیر در زمینه بازاریابی محتوا این واقعیت را برجسته کرده است که برای حرفه ای ها، لینکدین یک پلتفرم ایده آل برای تولید محتوا است (برای 89 درصد از پاسخ دهندگان).

منظم بودن ضامن ثبات و اعتماد است: شما تمایل دارید به کسی اعتماد کنید که اغلب به راحتی منتشر می کند تا کسی که چیزی در نمایه خود پست نمی کند.

طبق یک مطالعه اخیر، 30 درصد از کل تعامل یک پست توسط خود کارمندان برند ایجاد می شود.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

در واقع، پست کردن مرتب به شما این امکان را می دهد به طور غیرمستقیم در افرادی که شما را دنبال می کنند، احساس دلبستگی به شرکت یا نمایه خود ایجاد کنید. آنها می خواهند سیر تکامل پروژه های شما، ایده های جدید، کارمندان جدید شما و غیره را بدانند.

اقدامات کارمندان شما در تلاش برای افزایش تعهد نباید نادیده گرفته شوند، زیرا هرچه بیشتر آنها را در نشریات خود برجسته کنید، آنها تمایل بیشتری به واکنش نسبت به آنها (افزایش تعهد) و همچنین به اشتراک گذاری مجدد آنها خواهند داشت. افزایش تعامل).

تعهد از یک نشریه (حداقل) در هفته تسهیل می شود: x2.

2. محتوای خود را با انتظارات ارتباطات خود تطبیق دهید

در لینکدین، می‌توانید سه معیار مختلف برای سنجش میزان مشارکت برند خود پیدا کنید:

  1. فعل و انفعالات : مشخصه اصلی تعامل، این معیار شامل واکنش ها (لایک ها و نظرات)، برداشت ها، کلیک ها و غیره است.
  2. دیدگاه ها از پروفایل شما : هرچه افراد بیشتری از نمایه شما بازدید کنند، جذاب‌تر در نظر گرفته می‌شوید.
  3. اشتراک ها : بدیهی است که اگر مردم با پروفایل شما مشورت کنند، خوب است، اگر در آن مشترک شوند یا بخواهند با شما تماس بگیرند، بهتر است.

اندازه‌گیری تعامل در لینکدین یک گام مهم است، زیرا به شما امکان می‌دهد تا تعاملات با فعالیت‌های حرفه‌ای خود را شناسایی کنید، که می‌تواند با تجزیه و تحلیل آنها، به شما امکان می‌دهد محتوای خود را تطبیق دهید و تعاملات را تقویت کنید، و طبق تعریف، شبکه خود را تقویت کنید.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

آیا می دانستید که می توانید ویدیوی زنده را پخش کنید؟ آن را امتحان کنید، و در مورد آن به ما خواهید گفت!

دیجیتالی واقعی

5. روی کیفیت و مرتبط بودن تصاویر خود کار کنید

شما همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در RSS خوان مورد علاقه خود قرار دهید (مثلاً Feedly)).

تعداد نظرات ایجاد شده در یک نشریه زمانی دوبرابر می شود که دومی شامل یک تصویر باشد.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

چه کسی بهتر از افرادی که در آنجا کار می کنند در مورد تجارت شما صحبت کند؟

بنابراین اندازه و کیفیت تصاویر ضروری است: به ابعاد توجه ویژه ای داشته باشید (تصاویر با عرض بیشتر از 1200 پیکسل را ترجیح دهید!).

یک تصویر متقاعد کننده توجه خواننده را به خود جلب می کند و احتمال توقف آنها در محتوای شما را افزایش می دهد.

سنجش میزان مشارکت یک معیار اصلی برای درک آنچه مردم دوست دارند مصرف کنند است در شبکه های اجتماعی این اندازه گیری به لطف تجزیه و تحلیل تعامل آنها با محتوای ارائه شده به آنها امکان پذیر است.

منبع

بسته به کانال و منبع، راه‌های زیادی برای پیگیری و تجزیه و تحلیل این تعامل وجود دارد.

مورد لینکدین: چگونه تعامل را اندازه گیری کنیم؟

اگر از این خبر در مورد راه‌های بهبود تعامل در لینکدین خوشتان آمد، آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و برای دریافت مقالات آینده ما در خبرنامه بازاریابی دیجیتال (روزانه یا هفتگی) مشترک شوید.

توصیه ما : سعی کنید همیشه نشریات خود را به سمت انسان بچرخانید (مردم آن را دوست دارند)، حتی وقتی صحبت از محتوای صرفاً اختصاص داده شده به یک محصول یا ویژگی های فنی باشد.

3. یک پایگاه کارمند قوی بسازید

در حال حاضر (به طور معمول) متوجه شده اید که چگونه می توانید میزان مشارکت در لینکدین را اندازه گیری کنید. اکنون، درک مکانیسم هایی که برای تشویق تعاملات و بهبود تعامل با محتوای شما کار می کنند، مهم است.

چگونه با محتوای خود در لینکدین تعامل برقرار می کنید؟

1. منظم و کوشا باشید

با این کار ما به شما نمی گوییم که حرف های بیهوده بزنید و فعالیت های حرفه ای اختراع کنید. اما از طرف دیگر، تطبیق شیوه انتشار، لحن استفاده شده، تصاویر انتخاب شده… با آنچه که در روابط خود مؤثر است، می تواند جالب باشد.

اگر بیشتر روی ویدیو سرمایه گذاری کنید چه؟

تعامل یک معیار مهم است، به ویژه برای تولیدکنندگان محتوا در شبکه های اجتماعی (اینفلوئنسرها) که از آن برای فروش تصویر خود به یک برند و اثبات محبوبیت خود استفاده می کنند.

مهم است که همیشه سعی کنید افراد بیشتری را متقاعد کنید، به منظور یافتن مشتریان جدید بالقوه با برانگیختن کنجکاوی در مورد فعالیت های خود.

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

قبل از ترک…

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

هر کدام از شبکه های اجتماعی را که انتخاب کنید، در اینجا نحوه اندازه گیری آن آورده شده است نرخ تعامل = تعداد تعاملات/تعداد فالوورها × 100

آیا می خواهید با پست های لینکدین خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید؟ آیا بهترین های خود را ارائه می دهید، اما در دیدن آمار پست های خود مشکل دارید؟ نرخ تعامل یک معیار مهم در شبکه های اجتماعی است و دانستن چگونگی بهبود آن یک مزیت قابل توجه است. در اینجا 5 مرحله ساده برای ایجاد تعامل با محتوای خود در لینکدین آورده شده است.

actu linkedin
چگونه تعامل در لینکدین را بهبود دهیم؟

تعامل در رسانه های اجتماعی چیست؟

هر چه محتوای شما منظم‌تر در فید خبری ارائه شود از روابط شما، احتمال بیشتری وجود دارد که بخواهند با آن تعامل داشته باشند.

می بینی از کجا می آییم؟ کارمندان خود را در اولویت قرار دهید و بدانید که چگونه به کار آنها ستایش کنید!

4. استفاده از فرمت های مختلف پست را در نظر بگیرید

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


مدیریت اخبار
معیارهای کمپین تبلیغاتی LinkedIn را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید چگونه تعامل را افزایش دهید

اگر یک حساب کاربری حرفه ای دارید، می توانید از کمپین های تبلیغاتی خود برای سنجش میزان مشارکت استفاده کنید با تجزیه و تحلیل آمار، به ویژه به لطف CTR یا تعداد واکنش ها.

این قالب انتشار بسیار جذاب است: 5 برابر بیشتر از سایر محتوای موجود در لینکدین.