چگونه در 6 مرحله تصویر برند خود را بسازیم؟ (اینفوگرافیک)

جایگاه بازار خود را مشخص کنید، به ویژه با استفاده از چشم انداز نام تجاری خود و ارزش های آن. به احتمال زیاد به مشتریانی دسترسی خواهید داشت که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند.

3- یک لوگوی حرفه ای ایجاد کنید

اگر می خواهید یک استارت آپ بدون چشم انداز برند را تعریف کنید، ممکن است برخی از مراحل ضروری را از دست بدهید و موفقیت مورد انتظار را تجربه نکنید.

2- مخاطبان خاص را شناسایی و تعریف کنید

منشور گرافیکی از عناصر بسیاری تشکیل شده است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. از جمله این عناصر:

  • پالت رنگ
  • و لوگو
  • فونت

وقت بگذارید و چندین احتمال را آزمایش کنید، نظر عزیزانتان را بپرسید و سعی کنید خواناترین، واضح ترین، حرفه ای ترین عناصر، اما مهمتر از همه خواندنی دلپذیر را تعیین کنید!

قبل از راه‌اندازی استارت‌آپ خود، زمانی را به فکر مخاطبانی که می‌خواهید برسید، اختصاص دهید. سعی نکنید همه را هدف قرار دهید: کسانی که می خواهند همه چیز را انجام دهند، هیچ کاری را درست انجام نمی دهند.

چشم انداز برند ایده شما از آنچه می خواهید با کسب و کار خود به دست آورید است. سپس سازماندهی تمام اقدامات شرکت را حول ارزش های مشترک ممکن می سازد.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

منبع

امروزه حضور شرکت ها در شبکه های اجتماعی برای موفقیت آن تقریبا ضروری است. استارت آپ ها از این قاعده مستثنی نیستند، برعکس!

شبکه های اجتماعی می توانند تا حد زیادی به توسعه تصویر برند کمک کنند.

6- وب سایت خود را ایجاد کنید

اگر این مقاله در 6 نکته برای برندسازی یک استارتاپ شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

و در نهایت، چه چیزی می تواند بهتر از ایجاد یک وب سایت برای نمایش تصویر برند شما باشد؟

اینفوگرافیک

راه اندازی: چگونه در 6 مرحله تصویر برند خود را بسازید
راه اندازی: چگونه در 6 مرحله تصویر برند خود را بسازید

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


5- در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید

برای برجسته کردن کسب و کار خود و دادن بهترین شانس ممکن برای به دست آوردن دیده شدن، باید مراقب هویت بصری برند خود باشید، از طریق 2 نقطه: اولی است لوگو، دومی است منشور گرافیکی، بعداً به این موضوع باز خواهیم گشت.

در مورد لوگو، اگر دانشی در زمینه طراحی و گرافیک ندارید، به شما توصیه می کنیم برای اطمینان از دریافت لوگوی حرفه ای و جذاب با یک متخصص در این زمینه تماس بگیرید. همچنین می توانید از یک ابزار آنلاین برای ایجاد لوگوی خود استفاده کنید. برخی حتی رایگان هستند!

4 – منشور گرافیکی خود را تعریف کنید

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

هنگام توسعه یک استارتاپ، همیشه آسان نیست که بدانید برای ایجاد یک تصویر برند قوی و معنادار از کجا شروع کنید. این اینفوگرافیک و این 6 نکته به شما کمک می کند تا چند عنصر ضروری برای ایجاد یک تصویر برند خوب را درک کنید.

نمایه در شبکه های اجتماعی
چگونه تصویر برند خود را بسازیم؟

راه اندازی: 6 مرحله برای ایجاد تصویر برند شما

1- چشم انداز برند و شرکت را شناسایی و تعریف کنید

قبل از ترک…

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?