چگونه در TikTok دریل کنیم؟ (8 نکته TikTok)


Khartoon Weiss، آژانس جهانی و مدیر حساب در TikTok، کلیدهایی را به اشتراک گذاشت کمک به سازندگان برای نفوذ به TikTok. در اینجا چیزی است که باید از مداخله و توصیه او به خاطر بسپارید.

در این مقاله نکات کلیدی ارائه خرتون ویس را برای شما آورده ایم در TikTok موفق شوید (و دنبال کنندگان به دست آورید) !

پیش نیازها: درک نحوه عملکرد TikTok برای شکستن آن ضروری است

«TikTok یک شبکه اجتماعی نیست. این یک پلت فرم سرگرمی است. »

خارتون ویس

اینگونه است که خارتون ویس، رئیس جهانی آژانس‌ها و حساب‌های TikTok، در The Gathering، یک اجلاس سالانه تجاری و بازاریابی که در Banff، کانادا برگزار می‌شود، برنامه‌های دانلود شده جهان را توصیف کرد.

تفاوت TikTok با سایر شبکه های اجتماعی چیست؟

“مردم Tiktok را “بررسی” نمی کنند. دارند نگاه می کنند. “این تفاوت در رفتار (با سایر برنامه ها) ناچیز نیست. »»

خارتون ویس، تیک تاک

چگونه در TikTok موفق شویم؟ 8 نکته برای موفقیت (بدون تبلیغات)

تمرین در TikTok
چگونه به TikTok (با حساب شخصی یا نام تجاری) نفوذ کنیم؟

TikTok پلتفرمی برای به اشتراک گذاری لحظات YOLO (à la Instagram)، FOMO (à la YouTube / Linkedin) و سلفی (Snapchat / Instagram) نیست.

برعکس، شبکه می خواهد خانواده و فراگیر باشد.

این یک فضای مشارکتی است که به خوش بینی پاداش می دهد.

«Microcommunities» حول هشتگ‌های جامعه مانند #crafttok، #planttok و #DIYtok متبلور می‌شوند.

نکته 1 – دانش پیچیده را با عمومی کردن آن به اشتراک بگذارید

کارشناسان در این جوامع “اطلاعات پیچیده ای را که به روشی ساده خلاصه شده اند” به اشتراک می گذارند. این به نوبه خود متخصصان بیشتر و دانش بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن ایجاد می کند.

به طور خلاصه، نفوذ به TikTok، اولین کلید و یکی از مهمترین آنها، به اشتراک گذاشتن دانش پیچیده است (در حالی که آن را محبوب می کند).

به عنوان یک برند، این به این معنی است باید روی سرگرمی یا آموزش تمرکز کنید.

جایگاه خود را در این جوامع موجود بیابید و ارزش افزوده ای برای خود بیاورید.

دانش یا تخصص خود را در مورد یک موضوع به چند TikToks تبدیل کنید و در حین حرکت یاد بگیرید که چه چیزی برای برند شما مفید است.

نکته 2 – پذیرای تبادل نظر با مخاطبان TikTok باشید (و بر این اساس ویدیوهای بعدی خود را بهینه کنید)

در نظر داشته باشید که نظرات را در مورد محتوای خود باز بگذارید تا انجمن بتواند در مورد نظر آنها درباره ویدیوهای شما بازخورد بدهد.

بازخورد آنها به شما کمک می کند ویدیوهای بعدی خود را بهینه کنید و تشخیص دهید چه چیزی کار می کند. سپس از بینش آنها برای هدایت استراتژی محتوای TikTok خود استفاده کنید.

نکته 3 – معتبر باشید، زیاده روی نکنید!

TikTok می‌خواهد بازتابی از «نسل جدید و رفتارهای جدید مرتبط با رسانه‌های دیجیتال» باشد.

ویس گفت: “جامعه هیچ مشکلی با پذیرش هر چیزی که شما می خواهید مطرح کنید ندارد.”

ویدیوهای شما برای ایجاد صدها هزار بازدید نیازی به کامل بودن و ویرایش بسیار خوب ندارند.

در این مرحله، هشتگ #smallbusinesstiktok می تواند به شما نشان دهد که چگونه مشاغل کوچک در TikTok به روشی معتبر صحبت می کنند.

احتمالاً حدس زده اید، اما آنها به گفتن داستان های واقعی در پشت صحنه فعالیت خود و ایجاد محصولات خود، بدون اضافه کردن استدلال های بازاریابی، راضی هستند.

ویس گفت: «کسب‌وکارهای کوچک خلاقیت خود را گرفتند و آن را به محتوا تبدیل کردند و اکنون به طور خودکار به تجارت تبدیل می‌شود.

نکته 4 – تعداد مشترکین مهم نیست، روی آن تمرکز نکنید!

پذیرش جامعه ضروری است.

الگوریتم TikTok بر کیفیت تعامل با محتوا تمرکز دارد (زمان ماندن، تعداد تعاملات، لایک‌ها، ضبط‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، نظرات و غیره) و نه تعداد دنبال‌کنندگان حسابی که ویدیو را پست کرده‌اند تا مشخص شود آیا او می‌خواهد این محتوا را به افراد بیشتری منتقل کند یا خیر.

این بدان معناست که آنچه در فید خود می‌بینید همان چیزی است که انجمن برجسته می‌کند، نه ویدیوهایی از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید.

نکته شماره 5 – از کاری که سازندگان محبوب انجام می دهند الهام بگیرید (و به توصیه های آنها گوش دهید)

“هر چیزی را که آموخته اید از یاد نگیرید”

خارتون ویس، تیک تاک

«نسل بعدی اینگونه صحبت نمی کند. همیشه آژانس‌ها با شما مشورت می‌کردند – چرا به سازندگان اجازه نمی‌دهید شما را راهنمایی کنند؟ سازندگان به شما کمک می‌کنند برند خود را باز کنید و به راه‌هایی برای ارتباط با مخاطبان خود فکر کنید. »

خارتون ویس، تیک تاک

نکته شماره 6 – از توصیفات ویدیویی معتبر مشتریان فعلی خود در حساب خود استفاده کنید

اگر در حال تبلیغ برند، محصول یا خدمات هستید، از ویدیوهای نقد واقعی مشتری استفاده کنید می تواند راه بسیار خوبی برای تبدیل بینندگان به خریداران باشد (اگر و فقط در صورتی که نظرات نه حمایت مالی شوند و نه “جعلی”).

به جای صحبت در مورد تجارت اجتماعی، TikTok ترجیح می دهد از “تجارت جامعه” صحبت کند.

امتیاز: نکته شماره 7 – از بهترین مشتریان خود دعوت کنید تا نظرات خود را در مورد ویدیو به اشتراک بگذارند (با تخفیف)

(این توصیه از TikTok نیست، اما به نظر می رسد برای ما مرتبط باشد به عنوان یک تجارت در TikTok موفق شویدو به خصوص تبدیل نماها به فروش).

به عنوان مثال، یک هک می تواند شامل ارسال درخواستی از طریق ایمیل برای وفادارترین مشتریان شما باشد تا از آنها دعوت کنید تا تجربه خود را به صورت ویدیویی به روشی معتبر در حساب های شخصی TikTok خود (در صورت داشتن) با هشتگ # به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال tiktokmademebuyit.

البته، ما قویاً شما را تشویق می کنیم که برای این کار همتای خود را به آنها پیشنهاد دهید: مثلاً می تواند تخفیف در خرید بعدی یا محصولات رایگان باشد.

امتیاز: نکته شماره 8 – یک محصول/خدمت با کیفیت ایجاد کنید، احتمال اینکه ویدیوهای UGC را به طور طبیعی دریافت کنید، بدون نیاز به خرید بالا

اگر بخواهیم درس مهمی برای برندها بیاموزیم: TikTok یک پلتفرم مانند سایرین نیست و تظاهر به موفقیت غیرممکن است.

مهمتر از همه، معتبر باشید و جامعه را در اولویت قرار دهید.

یک محصول عالی ایجاد کنید. این وفاداری را ایجاد کنید. و جامعه با ویدیوهایی که به روشی معتبر و بدون طرف مقابل تولید می شوند، به کشف برند شما در دراز مدت کمک می کند.

اگر این مقاله در نکات برتر TikTok برای نفوذ به پلتفرم شما آن را دوست داشتید، در اشتراک گذاری و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.



منبع