احتمالاً با سئو آشنایی دارید، اما منظور ما از سئوی پایدار چیست؟ خوب، همه چیز در مورد صرف وقت خود بر روی چیزهای مناسب است تا از رقبا در موتورهای جستجو پیشی بگیرید! اما چگونه می توان سئو را به روشی کارآمد و موفق ادامه داد؟ چگونه در بلند مدت رتبه خود را حفظ می کنید؟ اگر برای موفقیت کوتاه مدت نیستید، بلکه برای مدت طولانی در آن هستید. و آیا هوش مصنوعی (AI) یک راه حل سئوی پایدار است؟ همه چیز در مورد سئوی پایدار را در این پست وبلاگ بخوانید!
سئوی پایدار چیست؟
بیشتر بخوانید: با این نکات در زمان سئو صرفه جویی کنید »
نتیجه گیری: سئوی پایدار باید بخشی از روال شما باشد!
رتبه بندی در موتورهای جستجو معمولاً یک شبه اتفاق نمی افتد. کار سختی است. بنابراین، اگر موفق به کسب رتبه بالا در گوگل شدید، میخواهید به رتبه بالا در گوگل ادامه دهید. یک استراتژی سئو خوب به زمان و تلاش نیاز دارد و همیشه بر نتایج بلندمدت متمرکز است. برای داشتن یک استراتژی سئوی پایدار، باید از ماموریت گوگل پیروی کنید. ماموریت گوگل این است که اطلاعات جهان را سازماندهی کند و آنها را در دسترس و مفید قرار دهد. گوگل میخواهد اطلاعاتی را که در دسترس و مفید میدانند به مردم بدهد. این بدان معنی است که شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما دقیقاً این را ارائه می دهد.
بدون بازی و بدون ترفند
به روز رسانی های مختلف Google – پاندا، مرغ مگس خوار، BERT – همگی به ما نشان داده اند که گوگل متونی را رتبه بندی می کند که خواندن آنها آسان است. مهمتر از همه، گوگل می خواهد اطلاعات قابل دسترس و مفیدی را به کاربران خود ارائه دهد. بنابراین مهم است که با تولید محتوای باکیفیت و نه تلاش برای فریب دادن الگوریتم، آن رتبهبندیها را بدست آورید.
گرفتن بازخورد بلادرنگ در محتوای خود و موارد دیگر با Yoast SEO Premium!