چگونه فروش آنلاین در آغاز سال 2023 تکامل یافته است؟

آیا نمی دانید که فروش آنلاین در چند ماه گذشته چگونه تکامل یافته است؟ چگونه عادات خرید مصرف کننده بر فروش تجارت الکترونیک تأثیر گذاشته است؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید! در این مقاله، سیر تحول فروش تجارت الکترونیک در ابتدای سال 2023 نسبت به سال گذشته را کشف کنید.

تجارت الکترونیکی چت بات

فروش تجارت الکترونیک، یعنی؟

اگر این مقاله در فروش تجارت الکترونیک برای سه ماهه اول سال 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

فروش تجارت الکترونیکی است معامله تجاری که از طریق اینترنت انجام می شود، در زمینه یک تجارت آنلاین.

به مشتری این امکان را می دهدمحصولات یا خدمات را به صورت آنلاین از یک وب سایت، برنامه تلفن همراه یا پلت فرم فروش آنلاین خریداری کنید.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

بنابراین فروش تجارت الکترونیک به بخش کلیدی خرده فروشی تبدیل شده است و توسط تعداد زیادی از برندها و خرده فروشان برای دستیابی به پایگاه مشتریان گسترده تر و ارائه یک تجربه خرید راحت تر و لذت بخش تر استفاده می شوند.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

در سال های اخیر، فروش تجارت الکترونیک رشد قابل توجهی داشته است، با افزایش تعداد مصرف کنندگانی که ترجیح می دهند برای راحتی، انتخاب و اغلب قیمت، آنلاین خرید کنند.

محصولات موجود در فروشگاه TikTok متنوع هستند، از لباس و لوازم جانبی مد گرفته تا محصولات زیبایی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و کالاهای ورزشی. فروشندگان می توانند صفحات محصول را در پلتفرم ایجاد کنند، جایی که می توانند تصاویر و ویدیوهای محصولات خود را به همراه توضیحات و قیمت نمایش دهند.

در عرض چند ماه، این پلتفرم در حال حاضر موفقیت های بزرگی را تجربه می کند، به خصوص در انگلستان، جایی که نسخه بتا برای اولین بار در آنجا مستقر شد.

این را این چند رقم تأیید می کند:

  • در سال 2022، تجارت الکترونیک شاهد افزایش گردش مالی 13.8 درصدی نسبت به سال N-1 بود.
  • محصولات فروش کمتری دارند، اما خدمات شاهد انفجاری در فروش اینترنتی (+36 درصد) بوده اند.
  • 76 درصد از خریداران آنلاین در سال 2022 قبلاً در سه ماهه اول سال 2023 خرید آنلاین انجام داده اند.

در میان پلتفرم های جدید فروش آنلاین در ماه های اخیر، فروشگاه TikTok. اما این دقیقا چیست؟

کاربران می توانند محصولات TikTok Shop را از طریق a عملکرد اختصاصی ناوبری درون برنامه ایو همچنین ویدیوها و تبلیغات حمایت شده. کاربران همچنین می توانند با گذاشتن نظرات، اشتراک گذاری ویدیوها و افزودن محصولات به سبد خرید خود با محصولات تعامل داشته باشند.

اگر همه (یا تقریباً همه) دسته‌های محصول افزایش فروش داشته باشند، می‌توانیم فرض کنیم که به این دلیل است مصرف کنندگان به سایت های تجارت الکترونیک پاسخ داده اند.

فروشگاه TikTok یک بازار آنلاین است، مستقیماً در برنامه TikTok یکپارچه شده است، جایی که کاربران می توانند محصولات را خریداری کنند.

راپل: تجارت سریع یک مدل تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد محصولات را بصورت آنلاین سفارش داده و در عرض چند دقیقه آنها را دریافت کنند.

پلتفرم های جدید فروش آنلاین ظاهر می شوند

از طرفی هم مشخص شد که تجارت سریع محبوبیت خود را از دست می دهد. مطالعه بازاریابی تجاری به وضوح نشان می دهد که تنها 28 درصد از مشتریان بازیگران اصلی این بخش از ژانویه 2023 به صورت آنلاین سفارش داده اند و بیش از نیمی از خریداران سریع تجارت، عرضه کننده خود را تغییر داده و به سایر مارک های سنتی با خدمات درایو روی آورده اند. .

همه دسته های محصولات شاهد افزایش خرید بودند، به استثنای دسته محصولات با فناوری پیشرفته که فروش آن 7 درصد کاهش یافت.

منبع

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

ترازنامه سه ماهه اول سال 2023 نشان می دهد الف رشد کند در فروش آنلاین (+ 6% از هزینه های مربوط به خریدهای آنلاین نسبت به سه ماهه اول سال قبل).

چگونه فروش تجارت الکترونیک در سه ماهه اول سال 2023 تکامل یافت؟

یک ارزیابی کلی

قبل از ترک…

دو دسته با بیشترین افزایش بین ژانویه و مارس 2023 عبارتند از:

  • DIY و باغبانی
  • ورزش و خودرو
فروش آنلاین

چه رفتار خریدی از سوی مصرف کنندگان؟