چگونه لیست پستی خود را تقویت کنیم؟ (10 نکته ساده و موثر)


فهرست پستی یک ابزار بازاریابی ضروری برای یک کسب و کار است. هنوز باید بدانید که چگونه آن را بسازید و به خوبی از آن استفاده کنید. به دنبال افزایش سریع لیست پستی خود هستید، اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید؟ این مقاله برای شما ساخته شده است. ما علاقه مندی چنین لیستی از آدرس های ایمیل را به تفصیل شرح می دهیم، سپس 10 نکته ساده را به شما می دهیم تا به شما در ایجاد یک لیست پستی حرفه ای و موثر کمک کند.

لیست پستی
لیست پستی

لیست پستی چیست؟

آ لیست پستی، همچنین به نام لیست پخش، مجموعه ای از نام ها و آدرس هایی است که توسط یک فرد یا سازمان برای ارسال اسناد به چندین گیرنده استفاده می شود.

این اصطلاح اغلب به افرادی که در چنین لیستی مشترک هستند بسط داده می شود، به طوری که گروه مشترکین را “لیست پستی” یا به سادگی “لیست” می نامند.

مهم است که یک لیست آدرس خوب داشته باشید، زیرا به شما اجازه می دهد تا Rبا مشتریان خود در ارتباط باشید و مشتریان بالقوه شما یک لیست پستی خوب همچنین می تواند به شما کمک کند تا تلاش های بازاریابی خود را هدف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که پیام شما به افراد مناسب می رسد.

10 نکته برای تقویت لیست ایمیل شما

1 – نرم افزار مدیریت لیست ایمیل خود را با دقت انتخاب کنید

را انتخاب نرم افزار ایمیل مناسب ضروری است، زیرا کارایی ارسال ایمیل های شما را شرط می کند.

تعداد بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهند و انتخاب آن می تواند دشوار باشد. اگر به دنبال نرم افزار ارسال ایمیل رایگان برای راه اندازی کسب و کار خود یا محدود کردن هزینه های خود هستید، می توانید مقاله ما در مورد نرم افزار ایمیل رایگان را مطالعه کنید.

2 – به صورت استراتژیک مکان دکمه های ثبت نام را انتخاب کنید

برای اینکه مشتریان بالقوه شما در لیست پستی شما مشترک شوند، باید بدانند که این لیست وجود دارد. برای انجام این کار، حتما چندین دکمه را در مکان های استراتژیک سایت خود (صفحه اصلی، نوار کناری، پاورقی و غیره) به آنها ارائه دهید.

هرچه خوانندگان دکمه های بیشتری ببینند، انگیزه بیشتری برای اشتراک خواهند داشت.

3 – لیست خود را بخش بندی کنید پخش در بخش های فرعی

ضروری است تا ایجاد زیرمجموعه های پخش در لیست شما

در واقع، همه مشتریان شما به دنبال محصولات یا خدمات یکسانی نیستند و به همین دلیل مهم است که آنها فقط ایمیل های مرتبط را به عنوان بخشی از جستجوی خود دریافت کنند. آیا فکر می کنید مشتری به دنبال BMW کاملاً جدید و تمام آپشن به ایمیل ماشین دست دوم شما علاقه مند خواهد شد؟ البته نه، و به همین دلیل است که باید لیست خود را بخش بندی کنید.

به سادگی با قرار دادن یک سری سوالات در مورد علایق مشتریان خود هنگام ثبت نام شروع کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود حجم زیادی از اطلاعات را جمع آوری کنید که فقط باید از آنها بهره برداری کنید.

4- برای مشترکین جدید پیام خوشامدگویی ارسال کنید

ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما استقبال از خوانندگان جدید خود با پیام خوشامدگویی، تعهدی برای احترام و توجه به مشتریان است.

این اولین تماس، اولین برداشت است. حتما به خوبی از آن مراقبت کنید.

لیست پستی پیام خوش آمد گویی
لیست پستی پیام خوش آمد گویی

5- همیشه به دنبال جذب ترافیک باکیفیت باشید

قبل از تلاش برای داشتن بهترین لیست پستی ممکن، نباید فراموش کنیم که مشترکین بالقوه این لیست، بازدیدکنندگان سایت شما هستند. بنابراین ضروری است که این بازدیدکنندگان علاقه تجاری برای شما داشته باشند، که نگران محصولات شما باشند.

به همین دلیل است که باید با ارائه محتوای باکیفیت به ارجاع سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید که بالقوه بالقوه را جذب کند.

6 – لیست پستی خود را اسپم نکنید

واضح است، اما ضروری است.

خواننده اسپم خواننده ای است که اشتراک خود را لغو می کند. مراقب باشید خوانندگان خود را به خوبی هدف قرار دهید تا فقط محتوای باکیفیتی دریافت کنند که به نظر آنها اسپم نیست.

و به دفعات ارسال ایمیل های خود توجه ویژه ای داشته باشید. نه خیلی وقت‌ها تا خسته نشوند، اما مرتباً برای یادآوری اینکه شما آنجا هستید.

7 – آنها را از پیشنهادات ویژه بهره مند کنید

خوانندگان شما باید احساس کنند که توجه ویژه ای از جانب شما دارند و فقط مشتری نیستند.

به عنوان مثال، با ارسال پیشنهادات تبلیغاتی، اطلاعات انحصاری یا با برگزاری مسابقات، خوانندگان شما احساس می کنند که به ایمیل های بعدی شما گوش داده شده و توجه بیشتری به ایمیل های بعدی شما خواهند داشت.

8 – محموله های خود را برنامه ریزی کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، ریتم توزیع ایمیل های شما ضروری است.

برای اینکه ریسک نامنظم بودن را نداشته باشید، به شما توصیه می کنیم که از قبل محموله های خود را سازماندهی و برنامه ریزی کنید. یک روز در ماه خود را برای تکمیل محتوا برای 30 روز آینده خود برنامه ریزی کنید. 1 ایمیل در هفته؟ هر 2 روز 1؟ 1 در ماه؟ این شما هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی برای مخاطبانتان بهترین است.

بنابراین می توانید در مورد محموله های بعدی آرام باشید و خود را وقف جنبه دیگری از کار خود کنید.

9- یک خبرنامه تنظیم کنید

خبرنامه یک ابزار ضروری است برای تقویت لیست پستی خود جذب مشترکین جدید را آسان می کند.

محتوای متفاوت، منظم و با کیفیت را ارائه دهید تا ضمن تقویت اعتماد به نفس خوانندگان، به تعامل با خوانندگان خود ادامه دهید.

10- ایجاد کنید محتوای اضافی

با افزودن محتوای اضافی، محدود به مشترکین لیست پستی خود، خوانندگان را تشویق به ثبت نام خواهید کرد. در واقع، از آنجایی که ثبت نام رایگان است، این نشان دهنده فرصتی برای دسترسی به محتوای بیشتر، بدون نیاز به پرداخت است.

اسناد انحصاری را به صفحات خود اضافه کنید و آنها را با دکمه های اشتراک همراه کنید. لیست پستی شما باید رشد کند!

اگر با وجود 10 نکته ما، فکر می کنید به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، در تماشای این ویدیوی کوتاه درنگ نکنید:

اگر این مقاله در راه هایی برای تقویت لیست پستی خود شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع



منبع