چگونه می توان تجربه مشتری را با یک مرکز تماس چند کاناله بهبود بخشید؟

برای پیشرفت در یک بازار رقابتی، بهبود تجربه مشتری (CX) مهم است. با چنین استراتژی، کسب و کار شما می تواند وفاداری خریدار را حفظ کند، از رقبا متمایز شود، هزینه های جذب مشتری را کاهش دهد و سودآوری کسب و کار شما را به حداکثر برساند. برای این کار می توانید از مرکز تماس چند کاناله استفاده کنید.

مرکز تماس

مرکز تماس چند کاناله چیست؟

از اتوماسیون برای کاهش زمان انتظار استفاده کنید. در واقع، استفاده از چت بات ها یا ربات های تماس برای مدیریت تعاملات ساده، زمان انتظار مشتریان را به حداقل می رساند و رضایت آنها را بهبود می بخشد. این ربات‌های مکالمه می‌توانند به سؤالات رایج پاسخ‌های سریع بدهند و مشتریان احتمالی و مشتریان را برای سؤالات خاص‌تر به نمایندگان هدایت کنند. بنابراین، مشتری هرگز با فناوری تنها نمی ماند و پاسخی از ربات یا اپراتور دریافت می کند.

هوش مصنوعی مکالمه ای تجربه شخصی و با کیفیت را برای مشتری ارائه می دهد. این شامل توابعی مانند اتوماسیون وظایف است و توانایی رسیدگی به حجم زیادی از تماس های معمول را دارد.

در عصر دیجیتال، مشتریان انتظار دارند که بتوانند از طریق کانال‌های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، چت آنلاین، ایمیل، پیام‌رسانی فوری و همچنین از طریق تلفن، از طریق صدا (Callbot) یا پیامک با یک شرکت تماس بگیرند. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می توانند به راحتی به همه این کانال ها دسترسی داشته باشند، با پاسخگویی مداوم و سریع. از داده‌های مشتری جمع‌آوری‌شده از کانال‌های مختلف و ربات تماس برای شخصی‌سازی تعاملات بر اساس ترجیحات آنها استفاده کنید. سپس درک بهتری از نیازهای آنها خواهید داشت و قادر خواهید بود پاسخ های سریع و دقیقی به آنها ارائه دهید.

مرکز تماس چند کاناله یک مرکز خدمات مشتری است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد از طریق کانال های ارتباطی مختلف با شرکت تعامل داشته باشند: تلفن، ایمیل، چت آنلاین، شبکه های اجتماعی و پیامک. شما همچنین می توانید از callbot استفاده کنید. چت بات از هوش مصنوعی برای مکالمه تلفنی به زبان طبیعی با تماس گیرنده استفاده می کند. Callbot قادر است به طور کامل یک قرار ملاقات، درخواست اطلاعات، ساعات کاری و غیره را مدیریت کند.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

این مقاله به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده منتشر شده است

در هر صورت، هدف اصلی یک مرکز تماس چند کاناله این است که اطمینان حاصل شود که مشتریان بدون توجه به ابزار ارتباطی که انتخاب می‌کنند، یک تجربه خدماتی یکپارچه و ثابت دارند. علاوه بر این، در هر رسانه ای (مطبوعات، اینترنت، پوسترها و غیره) آنها امکان انتخاب کانال ارتباطی را دارند که به بهترین وجه با شرایط و ترجیح شخصی خود مطابقت دارد.

نکات ما برای استفاده از مرکز تماس چند کاناله برای بهبود CX

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

علاوه بر این، اکیداً توصیه می شود که یک سیستم ردیابی تعامل راه اندازی شود تا از سازگاری در پاسخ عامل اطمینان حاصل شود. این رویکرد همچنین به شما کمک می کند تا به طور فعال مشکلات را شناسایی کنید. با نظارت بر تعاملات، می توانید ببینید که مشتریان در کجا با مشکل مواجه هستند و راه حل هایی برای رسیدگی به آنها پیدا کنید. توجه داشته باشید که نمایندگان باید برای ارائه یک تجربه مشتری با کیفیت در تمام کانال های ارتباطی آموزش ببینند.

همچنین ارائه پشتیبانی در زمان واقعی مهم است. به صورت مکتوب، چت زنده یا پیام‌رسانی فوری می‌تواند پشتیبانی سریع و بی‌درنگ ارائه دهد، که می‌تواند به حل سریع‌تر مشکلات مشتری کمک کند. با یک تماس تلفنی ساده، به صورت شفاهی، یک ربات تماس می‌تواند به عموم مردمی که در پلتفرم‌های آنلاین مشکل دارند کمک کند.