در حالیکه کاربران اینستاگرام به طور متوسط 20 درصد از زمان خود را در برنامه مصرف Reels صرف می کننداینستاگرام از طریق یک راهنمای اختصاصی، بهترین روشها را به اشتراک گذاشته است تا برندها بتوانند بیشترین بهره را از آن ببرند. در اینجا چیزی است که باید به خاطر بسپارید.

1- داستان سرایی را در حلقه های خود قرار دهید
کاربران اینستاگرام به دو دلیل اصلی در این شبکه اجتماعی هستند: سرگرمی و استوری.
برای جذب آنها از طریق Reels، برندها باید بر داستانگویی پیرامون برند خود پافشاری کنند و داستانهایی را بیان کنند که مستقیماً مرتبط یا غیرمرتبط با فعالیت خود هستند.
2- فیلم های همهجانبه در قالب عمودی ایجاد کنید
ایجاد ویدیوهای اختصاص داده شده به قالب عمودی Reels برای بهینه سازی عملکرد این فرمت انتشار ضروری است.
در مطالعهای که اخیراً روی Promoted Reels انجام شد، اینستاگرام دریافت که قرقرههایی با ویدیوهای فرمت عمودی و فراگیر، 48 درصد هزینه کمتری برای هر عمل نسبت به ویدیوهایی با فرمت افقی دارند که از طریق حلقههای تبلیغاتی پخش میشوند.
اگر این را به قرقرههای ارگانیک منتقل کنیم، زمان ماندن و درگیریهای ایجاد شده در انتشارات قرقرههای همهجانبه نیز باید عملکردهای بسیار بالاتری نسبت به ویدیوهای منظرهای داشته باشند که با این قالب ویدیویی سازگار نیستند.
خوب است بدانید: متا بانکی از صداهای رایگان برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد son Creator Studio.
3- در ویدیوهای عمودی خود فضاهای نامحسوس روی Reels را در نظر بگیرید
چه یک قرقره حمایت شده یا یک قرقره 100٪ ارگانیک، اینستاگرام توصیه می کند که برندها به مناطقی که به دلیل ویژگی های مختلف Reels کمتر دیده می شوند توجه کنند (لایک، اشتراک گذاری، نظر، برجسته کردن توضیحات حلقه، نمایش نمایه سازنده و غیره).
بنابراین، اینستاگرام توصیه میکند که سازندگان محتوا از افزودن عناصر مهم در بخشهایی که در نمودار زیر با رنگ سبز مشخص شدهاند، اجتناب کنند:

خوب است بدانید: به طور متوسط، طبق یک مطالعه اینستاگرام، نرخ کلیک روی حلقههای تبلیغاتی شناسایی شده به عنوان ناقض منطقه امنیتی Reels UI 28 درصد کمتر از Reels است که بهترین شیوهها را برای محدود کردن افزودن عناصر مهم در مناطق کمتر قابل مشاهده دنبال میکنند.
4- قرقره های موفق دارای 3 معیار هستند
برای اینکه یک قرقره موثر باشد، باید:
- سرگرم کننده : مخاطبان خود را جذب کنید و آنها را با محتوایی سرگرم کنید که برای حواس مختلف آنها (گوش، چشم و قلب آنها) جذاب باشد.
- قابل هضم / قابل درک : با محتوای قابل هضم، از جمله اطلاعات و اطلاعات محصول، و همچنین یک نسخه نمایشی از ویژگی، تمرین کنید.
- مرتبط : با خلاقیت هایی که با قالب سازگار هستند، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.



5- از طریق Reels خود با ادغام افراد در ویدیوهای خود در دسترس و نزدیک به مخاطبان خود باشید
افراد را به ویدیوهای خود اضافه کنید.
خود را روی صحنه بگذارید، یک همکار یا بنیانگذار را برجسته کنید و مستقیماً با مخاطب صحبت کنید.
خوب است بدانید: در تجزیه و تحلیل دو میلیون آگهی Reels، اینستاگرام دریافت که افرادی که در ویدیو حضور انسانی دارند (مانند چهره، شخص یا کودک) 25 درصد بیشتر از افرادی که در ویدیو حضور ندارند، نرخ کلیک بیشتری دارند.
6- با استفاده از زبان مورد نظر خود در دسترس و قابل فهم باشید
با مخاطبان هدف خود با زبانی که آنها به آن عادت دارند صحبت کنید. اگر مخاطب شما عادت دارد به زبان غیررسمی و معمولی صحبت کند، نیازی به رسمی بودن زیاد نیست. با مخاطبان خود سازگار شوید تا بتوانند پیام شما را به راحتی درک کنند و برند شما را شناسایی کنند.
خوب است بدانید: متا بانکی از صداهای رایگان برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد son Creator Studio.
7- شراکت های حمایت شده را با سازندگان در جایگاه خود تنظیم کنید
راهاندازی مشارکتهای حمایتشده با سازندگان در جایگاه شما، به برند شما اجازه میدهد تا از زاویهای دیگر، با مخاطبان وابسته جدید، شناخته شود.
خوب است بدانید : 78 درصد از مصرف کنندگان می گویند که سازندگان به آنها کمک می کنند تا برندهای جدید را کشف کنند. برای بررسی حسابهای اینستاگرام و اطمینان از اینکه معیارهای نرخ تعامل خوبی دارند (و دنبالکنندگان خود را نمیخرند)، میتوانید از این ابزار اختصاصی استفاده کنید.
برای مشاوره بیشتر، می توانید راهنمای کامل دانلود (به زبان انگلیسی) را از اینجا ببینید.

اگر این مقاله در موردنکات متا برای بهینه سازی عملکرد حلقه های اینستاگرام ارگانیک آن شما آن را دوست داشتید، در اشتراک گذاری و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.